Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tomfcdb:
rosscountry:

Zelf voor vandaag;
Bautista/Troicki @3.1, Mahut en Vasselin zijn beide niet in beste doen momenteel imo, Mahut kwakkelt ook al even met wat lichte blessures.
Duckworth +1.5 set @1.8. Verloor vorige week in 2 van Verdasco, maar heeft hier ook alweer 3 potjes in de benen en daarme vertrouwen getankt.
Combibet: Azarenka x Bencic x Mello/Soares @2.31

Void of verlies?
0 Vind ik leuk's
Verlies, stond helaas bij Unibet. Erg jammer, want ze stonden op 1-0 40-30 in de 2e set toen ze opgaven... Verder verregende dag, Mello/Soares om de combi af te maken.
Lindstedt/Melzer hadden die pot ook 'gewoon' 2-0 moeten winnen, begonnen eind 1e alleen al te kranten.

Voor vandaag;
Dimitrov -3 games @1.85, Pospisil staat hier door een hele matige Del Potro te verslaan, die op de belangrijke momenten de ene na de andere DF sloeg.
Gulbis @2.3, Gulbis bakt er nog niet veel van dit jaar, maar het is wachten op de ommekeer, odd bevat value imo.
Nara @2.25, hoe vaak zie je wel niet dat speelster na een enorme verassing, de volgende ronde tegenvallen. Gavrilova versloeg Sharapova, vorige ronde.

Edit; Ook nog Halys (Future Shrewsbury) @2.20. Talentvolle jongen die hard aan de weg timmert, lijkt het future niveau snel te gaan ontstijgen en ik zie in hem zeker een top 100 speler. Zijn tegenstander Cox hangt een beetje tussen de futures & challengers in, maar heeft niet de potentie door te groeien.
0 Vind ik leuk's
Bautista/Troicki @3.1 Helaas door opgave.
Duckworth +1.5 set @1.8.
Combibet: Azarenka x Bencic x Mello/Soares @2.31
Dimitrov -3 games @1.85
Gulbis @2.3
Nara @2.25
Halys (Future Shrewsbury) @2.20.

Combi'tje nog niet afgerond, die is nodig om op winst te komen so far @ miami, kan beter dus maar ook minder.

Voor vandaag;
Larsson +1.5 set @1.85
Anderson x Querrey/Isner @2.18
0 Vind ik leuk's
Ik ga een een tactiek spelen op tennis. Ik start met 10 euro en wil hier 250 van maken door 6 bets van quote 1,70. Dit zullen 6 tennisbets worden. Voor vanmiddag de eerste:

Stap 1
Mannarino - Thiem Mannarino set 1 @1,69
10 x 1,69 = €16,90
0 Vind ik leuk's
Ben benieuwd naar je tactiek, maar Mannarino speelt volgens mij morgen pas.

junkie:
Ik ga een een tactiek spelen op tennis. Ik start met 10 euro en wil hier 250 van maken door 6 bets van quote 1,70. Dit zullen 6 tennisbets worden. Voor vanmiddag de eerste:

Stap 1
Mannarino - Thiem Mannarino set 1 @1,69
10 x 1,69 = €16,90
0 Vind ik leuk's
relo10:
Ben benieuwd naar je tactiek, maar Mannarino speelt volgens mij morgen pas.

Ja klopt, het staat fout aangegeven op unibet. Ik zal straks even zoeken naar een pick voor vanmiddag
0 Vind ik leuk's
17:00
Agnieszka Radwanska - Carla Suarez-Navarro
Pick: Carla Suarez-Navarro @2,30

Ik vind de quote van Suarez-Navarro simpelweg te hoog omdat ze in uitstekende vorm verkeert. Vorige ronde werd Cornet met 6-0, 6-4 overtuigend aan de kant gezet en eerder in het toernooi versloeg ze Voegele met 6-1, 6-3. Radwanska is weliswaar als zevende geplaatst en H2H is het 2-0 voor de Poolse maar in de vorm waarin Suarez-Navarro steekt kan ik de odds van 2,30 niet laten liggen.

Verder speel ik vandaag om 16:50
Kei Nishikori - Victor Troicki
Pick: Kei Nishikori -1,5 sets / Nishikori 2-0 @1,55

De Japanner zie ik als outsider voor de toernooiwinst en dus verwacht ik dat hij geen problemen zal hebben met de Serviër.

Succes allen! (y)
0 Vind ik leuk's
dimitrov-isner 2.46 (marathonbet)
0 Vind ik leuk's
rosscountry:
17:00
Agnieszka Radwanska - Carla Suarez-Navarro
Pick: Carla Suarez-Navarro @2,30

Ik vind de quote van Suarez-Navarro simpelweg te hoog omdat ze in uitstekende vorm verkeert. Vorige ronde werd Cornet met 6-0, 6-4 overtuigend aan de kant gezet en eerder in het toernooi versloeg ze Voegele met 6-1, 6-3. Radwanska is weliswaar als zevende geplaatst en H2H is het 2-0 voor de Poolse maar in de vorm waarin Suarez-Navarro steekt kan ik de odds van 2,30 niet laten liggen.

Verder speel ik vandaag om 16:50
Kei Nishikori - Victor Troicki
Pick: Kei Nishikori -1,5 sets / Nishikori 2-0 @1,55

De Japanner zie ik als outsider voor de toernooiwinst en dus verwacht ik dat hij geen problemen zal hebben met de Serviër.

Succes allen! (y)

Beide binnen! Suarez-Navarro maakte het nog wel even spannend maar Nishikori liet er, zoals verwacht, geen gras over groeien.
0 Vind ik leuk's
23:30
Sloane Stephens - Belinda Bencic
Pick: Belinda Bencic @2,35 (Marathonbet)

Het leek wel of Stephens vorige ronde een vrijbrief kreeg van Larsson, want haar tegenstander sloeg 29 unforced errors en slechts vijf winners. Dat ze in de achtste finales staat is dus medete danken aan haar vorige tegenstander. Daarnaast vind ik dat Stephens een hele goede forehand heeft maar verdedigend vind ik de Amerikaanse erg zwak en kwetsbaar. Bencic is in mijn optiek echt een toekomstige top-10 speelster en is veel completer dan Stephens. De odd van Bencic is volgens mij dan ook iets te hoog aangezien het voor mij minimaal 50/50 partij is.

Cheers en succes voor degene die hem meespelen (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.