Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ATP Miami start vanmiddag. Mijn picks voor vandaag:

Thenasi Kokkinakis - Carlos Berloq set bet: 2-0 @1,85 [8/10]

Kokkinakis is een jonge getalenteerde speler die in goede doen is, terwijl Berloq op hardcourt in mijn ogen vaak tegenvalt. Odd voor 2-0 in sets is niet heel hoog, maar deze durf ik wel te spelen.

Kyle Edmund - Robin Haase Kyle Edmund @2,40 [6/10]

Edmund speelde vorige week erg sterk op de Challanger Irving, waar hij won van Schwartzman en Darcis. Uiteindelijk werd hij uitgeschakeld door latere winnaar Bedene. Haase is in mijn ogen veel te wisselvallig. Gisteren wel 2-0 winst tegen Lacko, maar dat zegt meer over het dramatische niveau van Lacko. In mijn ogen veel value op deze wedstrijd dus zeker een gokje waard.

Wat spelen de andere tennisfreaks hier?
0 Vind ik leuk's
Ik speel een combi van:

Puig - Falconi
van Uytanck - Rybarikova
Riske - Lucic Baroni
Smyczek - Menendez
0 Vind ik leuk's
Kenners,

Iemand enig idee waarom servicekanon Groth een quote van @2,25 krijgt tegenover Zverev (@1,60)? Zverev heeft natuurlijk een prima week achter de rug op de Irving open maar ik geloof eerlijk gezegd niet in een overwinning van deze tiener op Groth en dus lijkt me de odd van Groth ook tamelijk hoog.. Hoe denken jullie hierover?

Cheers
0 Vind ik leuk's
saviola9:
Ik speel een combi van:

Puig - Falconi
van Uytanck - Rybarikova
Riske - Lucic Baroni
Smyczek - Menendez

Shit.. Alleen Puig verkeerd, ze verpestte heel veel kansen. 5-4 (eigen service), 6-5 (eigen service), 9-8 in TB (eigen service).. Helaas helaas.

Vandaag:

Golubev - Youhzny
Kukushkin - Johnson
Coric - Haider Maurer
0 Vind ik leuk's
ross ik kijk er ook van op maar we gaan gewoon zetten kerel, hopen live op fox en we gaan winst maken ;)
0 Vind ik leuk's
Nog tips voor vandaag?
0 Vind ik leuk's
Wellicht Errani - Pavlyuchenkova @1.98 (Unibet)

Errani won begin deze maand nog in straight-sets van Pavlyuchenkova op dezelfde ondergrond bij het WTA-toernooi van Monterrey.
0 Vind ik leuk's
Tennisbetje voor vandaag.

17:30:
Donald Young +1.5 sets @3.28 vs. Andy Murray @Unibet
Young speelt een thuispartij tegen Murray. Young is prima in vorm en heeft bovendien ook zich beter dan verwacht was eigenlijk kunnen voorbereiden op deze partij, Aangezien de verwachting is dat Murray deze partij zal gaan winnen, zie ik Young wel een setje pakken en gezien zijn nederlaag in de Davis Cup recent geleden, tegen Andy Murray notabene, zal hij gebrand zijn op wraak... sportieve wraak!
Ook tegen Murray in de Davis Cup won hij een set van hem, dus hij weet hoe het is om een setje te kunnen pakken. Bovendien is Young ook een speler die tot op heden zijn beste prestaties op hardcourt heeft behaald. Dit jaar nog stond hij in de finale van Delray Beach, uiteindelijk won Karlovic van hem, maar er liggen dus zeker mogelijkheden om deze bet te kunnen winnen!

BOL. (Y)
0 Vind ik leuk's
rosscountry:
Kenners,

Iemand enig idee waarom servicekanon Groth een quote van @2,25 krijgt tegenover Zverev (@1,60)? Zverev heeft natuurlijk een prima week achter de rug op de Irving open maar ik geloof eerlijk gezegd niet in een overwinning van deze tiener op Groth en dus lijkt me de odd van Groth ook tamelijk hoog.. Hoe denken jullie hierover?

Cheers

Ook al is de wedstrijd gespeeld, nog even een antwoord; Groth is een typische challenger speler, die vorig jaar een piek had. Zo'n typische in de marge speler (75-150 rank, net zoals Sijsling, Sela, Smyczek en noem ze maar op). Zverev is nog erg jong, met veel potentieel, dus 50/50 odds waren fair geweest imo.

@Junkie, hoezo Haase wisselvallig? Hij lijkt juist eindelijk zijn basisniveau weer op orde te hebben. Zijn spel momenteel is gebaseerd op zware topspin ballen en de foutenlast laag houden. Zie hem in de ATP250 toernooien op gravel nog best resultaten halen binnenkort.

Zelf voor vandaag;
Bautista/Troicki @3.1, Mahut en Vasselin zijn beide niet in beste doen momenteel imo, Mahut kwakkelt ook al even met wat lichte blessures.
Duckworth +1.5 set @1.8. Verloor vorige week in 2 van Verdasco, maar heeft hier ook alweer 3 potjes in de benen en daarme vertrouwen getankt.
Combibet: Azarenka x Bencic x Mello/Soares @2.31

Zou ook graag Lindstedt/Melzer 2-0 pakken tegen Tipsarevic/Djokovic, maar mijn bookies bied dit potje niet aan. Tipsarevic speelde zijn laatste officiele wedstrijd anderhalf jaar geleden, door veel blessureleed. Mist dus het wedstrijd ritme, wat voor jongens van zijn kaliber heel belangrijk is.
0 Vind ik leuk's
tomfcdb:
Zou ook graag Lindstedt/Melzer 2-0 pakken tegen Tipsarevic/Djokovic, maar mijn bookies bied dit potje niet aan. Tipsarevic speelde zijn laatste officiele wedstrijd anderhalf jaar geleden, door veel blessureleed. Mist dus het wedstrijd ritme, wat voor jongens van zijn kaliber heel belangrijk is.

Mooi gevonden Tom! Speel hem bij Marathonbet (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.