Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik speel in de eerste combi nummer 2 t/m 5 mee. De tweede combi speel ik helemaal mee.
Hopen op winst! (y) Succes!! (y) (h)
Hopen op winst! (y) Succes!! (y) (h)
Weinig succes afgelopen nacht.... Hoop vannacht op wat beters! Speel onder andere deze bet:
http://i.imgur.com/2Q0Dw2q.png">
http://i.imgur.com/2Q0Dw2q.png">
Groundhoppers - Een algemene facebook pagina welke als doel heef het delen van ervaringen, verhalen en foto's van groundhoppers over de wereld
https://www.facebook.com/groundhoppers
Zo jammer dat er hier zo weinig geplaatst wordt. :(
Zal even een poging doen in de hoop dat er bijkomen. :p
Ik zie Coco Vandeweghe winnen van Brengle @1.53. Ik zag een deel van de wedstijd tegen Stosur en Coco deed het uitstekend.Ze is redelijk groot en heeft een heel goede service.
final score : 0-2
Simon+2.5 sets @1.40.Hij won in straight sets van Haase en van Granollers.
Ferrer won weliswaar de titel in Doha,maar toen waren zn tegenstanders mss nog niet klaar voor het tennisseizoen en in de US Open van vorig jaar domineerde Simon en won Gilles met 3-1.
final score: 1-3
Samen odd van 2.14 UB/NG
Garcia Lopez is ook speelbaar tegen Pospisil .Pospisil vroeg een med time out in zn match tegen Lorenzi.Hij sukkelt nml met zn rug en heup.En in zn dubbel met Knowle gaven ze wo na 3 games.Dus de blessure moet ernstig zijn.
set 1@1,75 Tonybet of winst Lopez @1.60
http://www.oddsportal.com/tennis/australia/atp-australian-open/pospisil-vasek-garcia-lopez-guillermo-MoTZmPAL/#home-away;2
final score : 3-0
Zal even een poging doen in de hoop dat er bijkomen. :p
Ik zie Coco Vandeweghe winnen van Brengle @1.53. Ik zag een deel van de wedstijd tegen Stosur en Coco deed het uitstekend.Ze is redelijk groot en heeft een heel goede service.
final score : 0-2
Simon+2.5 sets @1.40.Hij won in straight sets van Haase en van Granollers.
Ferrer won weliswaar de titel in Doha,maar toen waren zn tegenstanders mss nog niet klaar voor het tennisseizoen en in de US Open van vorig jaar domineerde Simon en won Gilles met 3-1.
final score: 1-3
Samen odd van 2.14 UB/NG
Garcia Lopez is ook speelbaar tegen Pospisil .Pospisil vroeg een med time out in zn match tegen Lorenzi.Hij sukkelt nml met zn rug en heup.En in zn dubbel met Knowle gaven ze wo na 3 games.Dus de blessure moet ernstig zijn.
http://www.oddsportal.com/tennis/australia/atp-australian-open/pospisil-vasek-garcia-lopez-guillermo-MoTZmPAL/#home-away;2
final score : 3-0
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Wou deze ook spelen , maar ik ga het niet doen , kans is dan redelijk groot dat Pospisil moet opgeven tijdens de match , en dan is de bet ofwel verloren of word het een void ( afhankelijk van de bookie waar je speelt en op welk moment van de match hij eventueel zou opgeven , ene bookie betaalt uit en andere niet , of voidt de bet )
een combi gemaakt:
winnend: Coco Vandeweghe van Madison Brengle/Garcia Lopez van Vasek Pospisil/Janowicz van Feliciano Lopez
Raonic onder 35.50 games tegen Benjamin Becker
+2.5 sets voor Gilles Muller tegen John Isner.
samen @18.86 UB/NG
Coco verliest in 2sets en Janowicz veliest 3-0
winnend: Coco Vandeweghe van Madison Brengle/Garcia Lopez van Vasek Pospisil/Janowicz van Feliciano Lopez
Raonic onder 35.50 games tegen Benjamin Becker
+2.5 sets voor Gilles Muller tegen John Isner.
samen @18.86 UB/NG
Coco verliest in 2sets en Janowicz veliest 3-0
Jarnomeijer staat ook in het algemeen klassement van scorito op dit moment bovenaan
combi:
Sharapova wint van M.Peng S. (ook al won Peng overtuigend in haar vorige wedstrijd van Shvedova, 7-6(7) 6-3,ze heeft het altijd lastig met Maria's harde slagen) result:2-0
Murray A. wint van Dimitrov G (Murray wandelde voorbij zn 3 weliswaar geen al te sterke tegenstanders,terwijl Dimitrov wat moeite had in zn laatste wedstrijd tegen Baghdatis (3-2))result:3-1
Radwanska A.wint van Williams V.(Agnieszka verloor nog maar 10 games en won hun laatste 3 H2H in straights sets) result: 1-2
samen odd van 2.16 UB/NG[/b]
Sharapova wint van M.Peng S. (ook al won Peng overtuigend in haar vorige wedstrijd van Shvedova, 7-6(7) 6-3,ze heeft het altijd lastig met Maria's harde slagen) result:2-0
Murray A. wint van Dimitrov G (Murray wandelde voorbij zn 3 weliswaar geen al te sterke tegenstanders,terwijl Dimitrov wat moeite had in zn laatste wedstrijd tegen Baghdatis (3-2))result:3-1
Radwanska A.wint van Williams V.(Agnieszka verloor nog maar 10 games en won hun laatste 3 H2H in straights sets) result: 1-2
samen odd van 2.16 UB/NG[/b]
Kyrgios is dus de sleutelspeler om mee te doen om de overwinning in de algemene Scorito-poule... Jammer dat ik dat niet zag aankomen
Cibulkova - Azarenka: over 2.5 sets @2.43
Cibulkova speelt weer als de Cibulkova die vorig jaar de finale van de Australian Open haalde. Ik zie Azarenka, die mij positief verrast, wel als de favoriet, maar een 2-0 overwinning zie ik niet gebeuren. Ook al is de h2h op hard court 6-0 in het voordeel van Azarenka (8-3 overall). De laatste vier ontmoetingen op hard court gingen in 3 sets...
Keys - Brengle: Keys -1.5 sets @1.98
Ik denk dat vermoeidheid bij Brengle hier een rol gaat spelen. Brengle speelt haar 12e wedstrijd in 18 dagen. Keys slaat het hardst van alle tennisters (met Sharapova en Serena Williams op 2 en 3) en kan dus haar tegenstander laten lopen (wat tegen een stugge Kvitova uitstekend uitpakte). Brengle schakelde in de vorige ronde verrassend Vandeweghe uit, maar Keys zal een maatje te groot zijn imo.
Wawrinka - Garcia-Lopez: -2.5 sets @1.72
Wawrinka moet dit gewoon in 3 sets afmaken. Garcia-Lopez is al erg ver gekomen voor zijn doen en had de loting zeker aan zijn zijde. Een fitte Pospisil had hij volgens mij ook niet verslagen. Wawrinka speelde in de 2e ronde een wat lastigere wedstrijd tegen Copil, maar won wel gewoon in drie sets. Tegen Nieminen was er een overtuigende 6-4,6-2,6-4 (hoewel hij wel nog twee breaks weggaf)
Djokovic - Muller: tiebreak @2.20
Dit is meer een gokje. Muller heeft een erg goede opslag en denk niet dat Djokovic drie sets op rij overtuigend wint. Djokovic heeft het wel vaker lastig met service kanonnen, een paar weken geleden verloor hij nog van Karlovic (ja die heeft wel veel meer kwaliteit dan Muller en het was 'maar' de ATP Sydney)
Zonde Djokovic breekt twee keer op 5-5
Cibulkova - Azarenka: over 2.5 sets @2.43
Cibulkova speelt weer als de Cibulkova die vorig jaar de finale van de Australian Open haalde. Ik zie Azarenka, die mij positief verrast, wel als de favoriet, maar een 2-0 overwinning zie ik niet gebeuren. Ook al is de h2h op hard court 6-0 in het voordeel van Azarenka (8-3 overall). De laatste vier ontmoetingen op hard court gingen in 3 sets...
Keys - Brengle: Keys -1.5 sets @1.98
Ik denk dat vermoeidheid bij Brengle hier een rol gaat spelen. Brengle speelt haar 12e wedstrijd in 18 dagen. Keys slaat het hardst van alle tennisters (met Sharapova en Serena Williams op 2 en 3) en kan dus haar tegenstander laten lopen (wat tegen een stugge Kvitova uitstekend uitpakte). Brengle schakelde in de vorige ronde verrassend Vandeweghe uit, maar Keys zal een maatje te groot zijn imo.
Wawrinka - Garcia-Lopez: -2.5 sets @1.72
Wawrinka moet dit gewoon in 3 sets afmaken. Garcia-Lopez is al erg ver gekomen voor zijn doen en had de loting zeker aan zijn zijde. Een fitte Pospisil had hij volgens mij ook niet verslagen. Wawrinka speelde in de 2e ronde een wat lastigere wedstrijd tegen Copil, maar won wel gewoon in drie sets. Tegen Nieminen was er een overtuigende 6-4,6-2,6-4 (hoewel hij wel nog twee breaks weggaf)
Djokovic - Muller: tiebreak @2.20
Dit is meer een gokje. Muller heeft een erg goede opslag en denk niet dat Djokovic drie sets op rij overtuigend wint. Djokovic heeft het wel vaker lastig met service kanonnen, een paar weken geleden verloor hij nog van Karlovic (ja die heeft wel veel meer kwaliteit dan Muller en het was 'maar' de ATP Sydney)
Zonde Djokovic breekt twee keer op 5-5
Ik speel met je mee, alleen met Djokovic gewijzigd naar -1,5 sets. Zo kom ik op odds x10