Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie combo's! Mijn meeste twijfel zit in Cornet en Berdych. Tsonga toch wel erg indrukwekkend tot dusver en gravel is wel Berdych's minste ondergrond. Ik geef Svitolina nog wel een aardige kans, die Svitolina heeft toch al een aantal grote namen verslagen dit jaar. Maar voor de quotes is het het proberen waard, hoewel ze wel allebei lost zijn als Svitolina wint
0 Vind ik leuk's
robs234:
Mooie combo's! Mijn meeste twijfel zit in Cornet en Berdych. Tsonga toch wel erg indrukwekkend tot dusver en gravel is wel Berdych's minste ondergrond. Ik geef Svitolina nog wel een aardige kans, die Svitolina heeft toch al een aantal grote namen verslagen dit jaar. Maar voor de quotes is het het proberen waard, hoewel ze wel allebei lost zijn als Svitolina wint

Ik weet het,ik zag onlangs nog iemand Svitolina tippen als eindwinnaar .
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Cornet vind ik normaal ook 50/50 maar gezien hoe de fransen het doen op eigen terein met steun van publiek en die extra motivatie zie ik cornet gewoon winnen.

Tsonga tegen berdych normaal kansloos, zag je wel in madrid maar berdych zowel tegen paire als stephanek een set afgestaan. Tsonga heeft ook die extra motivatie door thuispubliek en speelt een pra toernooi dus ik zit te denken om daar over 3.5 sets @ 1.60 in een combinatie te doen. Ik twijfel zelfs om over 39.5 te nemen.

Gabashvili zie ik ook niet winnen tegen nishikori maar Gabashvili ook indrukwekkend. Alles met 3-0 gewonnen en in totaal maar 1 break afgestaan waarbij er toch wel lastige tegestanders tussenzaten. De +7.5 ga ik voor @ 1.84
0 Vind ik leuk's
Mijn Combi voor vandaag:

Elina Svitolina - Alize Cornet, Ana Ivanovic - Ekaterina Makarova, Jo-Wilfried Tsonga - Tomas Berdych over 3,5 sets, Gael Monfils - Roger Federer over 3,5 sets, Hlavackova/Hradecka - Hao Ching Chan/Medina Garrigues, Soler Espinosa/Torro Flor - Yung Jan Chan/Jie Zheng @24.45

Svitolina - Cornet: Ze hebben allebei al lange wedstrijden gehad dit toernooi. Svitolina speelt het hele seizoen al goed en heeft de afgelopen tijd redelijk goede resultaten gehaald op gravel (winnaar in marrakech). Cornet had er in de vorige ronde eigenlijk al uit moeten liggen, maar haar tegenstandster maakte in de beslissende set de simpelste fouten. Svitolina is nipt favoriet voor mij.

Ivanovic - Makarova: Dit is de beste ondergrond van Ivanovic en de minste van Makarova. Ivanovic heeft het in haar eerste 2 wedstrijd in de eerste set heel moeilijk gehad maar vervolgens de wedstrijd wel makkelijk gewonnen en het goede spel liet ze ook zien in de 3de ronde. Makarova doet het ook niet slecht dit toernooi toch schat ik Ivanovic op gravel iets hoger in.

Tsonga - Berdych: Laten allebei goed tennis zien. Ik zie dit als een gelijkwaardige wedstrijd. Over 3,5 sets lijkt mij dan ook wel een zekerheid.

Monfils - Federer: Monfils heeft al vaker laten zien dat hij Federer kan verslaan. Met het publiek erachter kan Monfils 200% geven. Federer won tot nu toe zijn wedstrijden gemakkelijk maar nu verwacht ik toch wel een echt duel.

Hlavackova/Hradecka - Chan/Garrigues: Hlavackova/Hradecka houden van RG. Ze hebben in het verleden samen al 2x de halve finale gehaald en het toernooi zelfs al een keer gewonnen. Als een goed ingespeeld duo verwacht ik dan ook dat zij winnen vandaag.

Soler Espinosa/Torro Flor - Chan/Zheng: Ondanks dat het Aziatische duo favoriet is volgens de bookmakers denk ik dat het Spaanse duo gaat winnen. Zij zijn echte gravel speelsters en hebben in de vorige ronden makkelijke zeges geboekt. In de eerste ronde met 6-0 6-4 van het als 4de geplaatste duo Muguruza/Suarez Navaro en in de tweede ronde zelfs 6-0 6-1.
0 Vind ik leuk's
Mugururza to win @1.50
10/10
0 Vind ik leuk's
Twijntje:Fed over 3.5 zou best wel eens kunnen.
Monfils - Federer: Monfils heeft al vaker laten zien dat hij Federer kan verslaan. Met het publiek erachter kan Monfils 200% geven. Federer won tot nu toe zijn wedstrijden gemakkelijk maar nu verwacht ik toch wel een echt duel.

Monfils houdt van de lange rallys en maakt het Fed altijd moeilijk door hoogopstuitende ballen naar Fed's bh te geven.Veel zal afhangen hoe goed Federer serveert.
+3.5 (y)

@Tim : De +7.5 Gabashvilli @ 1.84 heb ik ook ;-)
http://bangpotatoes.blogabet.com/
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik speel vandaag

Monfils - Federer: Over 38,5 games @ 1,72 (3/10, Bwin)
Sharapova wint @ 1,35 (10/10, Bwin)
Nishikori, Wawrinka and Berdych to win @ 2.09 (1,5/10, Bwin)
0 Vind ik leuk's
Ben ik nou de enige die winst heeft gepakt op Tsonga-Berdych?
Door Tsonga op winst te zetten.
0 Vind ik leuk's
jappindo:

Niet echt, +1.5 set binnengeharkt! :p
0 Vind ik leuk's
jappindo:

Nee, ik heb over 3,5 sets gepakt ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.