Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik zie dat ik de quote ben vergeten te melden bij de bet op de wedstrijd Berdych vs Paire.
Op betfair staat over 31.5 games op 1.96.
Op betfair staat over 31.5 games op 1.96.
Gabashvilli o32.5&Wawrinka o32.5 @2.35 UB/NG (h)
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Volgers van mijn tips van vandaag, let op bij Monfils-Cuevas. Het scenario dat zich nu voordoet bij deze wedstrijd had ik geschetst in mijn motivatie voor de Cuevas bet. Bij betfair is de odd inmiddels flink gedaald, je kan dus nu incashen met winst. Ik wijs er nogmaals op dat Monfils meestal sterker wordt als de wedstrijd langer duurt, zeker met het publiek erachter!
Ik zelf laat de bet nog even staan en wacht deze set rustig af, omdat ik al winst heb door de over 31.5 bij Berdych-Paire, en de simpele 3-0 overwinning van Gabashvili. Helaas viel Johnson enorm tegen, maar winst vandaag is al gegarandeerd.
Ik zelf laat de bet nog even staan en wacht deze set rustig af, omdat ik al winst heb door de over 31.5 bij Berdych-Paire, en de simpele 3-0 overwinning van Gabashvili. Helaas viel Johnson enorm tegen, maar winst vandaag is al gegarandeerd.
Vandaag weer lekkere winst gepakt net als gisteren en eergisteren. Morgen zijn er naar mijn idee lastigere wedstrijden om te voorspellen, dan afgelopen dagen. In de volgende bets zie ik echter wel value (odds van Betfair):
Goffin - Chardy
Pick: Chardy to win @2.66
Vind Chardy sterk op dit moment. In de vorige ronde wist hij Isner te verslaan, die zwaar favoriet was in deze wedstrijd. Daarnaast speelt hij een thuiswedstrijd door zijn Franse nationaliteit. Het publiek in Frankrijk kan invloed gaan hebben op de wedstrijd (zie Monfils). Goffin speelt op dit moment ook sterk, maar ik vind de quotering van Chardy zeer aantrekkelijk.
Sock - Coric
Pick: Coric to win @2.88
Sock en Coric spelen beiden goed op dit moment. Over deze wedstrijd kan ik kort zijn. Ik verwacht een pot tussen 2 gelijkwaardige spelers. Ik vind het onterecht dat Sock zo zwaar favoriet is, aangezien Coric ook een goed niveau haalt op dit moment en ook voor RG al een goede vorm had (in tegenstelling tot Sock). Ik wacht op het moment dat Sock gaat verzwakken, en ik hoop dat dat morgen het geval is.
Gasquet - Anderson
Pick: Anderson to win @3.90 (tenzij je uit had gecasht bij 0-1 voor Anderson, zelf helaas niet gedaan)
Ondanks dat Gasquet morgen voor het thuispubliek speelt en veel meer een gravelspeler is dan Anderson zie ik Gasquet niet zomaar winnen. Ik zie wel degelijk kansen voor Anderson, die ook hoger staat op de ranking (al zegt dat niet altijd veel). Anderson versloeg Gasquet eerder dit jaar op de Australian Open met 3-0. Daarnaast heeft Anderson tot nu toe een prima toernooi achter de rug met 2 overwinningen en maar 1 set verloren. Ondanks dat Gasquet een Franse gravelspeler is, komt hij de laatste jaren nooit heel erg ver op Roland Garros. Daarnaast heeft Gasquet een veel lastigere ronde achter de rug. Gasquet had 5 sets nodig om af te rekenen met Berlocq. Naar mijn idee heeft Anderson een veel te hoge notering met 3.90. Ik pak mijn kansen met een bet op Anderson.
Ben benieuwd wat er morgen van terecht komt. Lastige wedstrijden, maar toch zie ik veel value in deze 3 weddenschappen. Hopen dat het wat oplevert net als de afgelopen dagen :).
Goffin - Chardy
Pick: Chardy to win @2.66
Vind Chardy sterk op dit moment. In de vorige ronde wist hij Isner te verslaan, die zwaar favoriet was in deze wedstrijd. Daarnaast speelt hij een thuiswedstrijd door zijn Franse nationaliteit. Het publiek in Frankrijk kan invloed gaan hebben op de wedstrijd (zie Monfils). Goffin speelt op dit moment ook sterk, maar ik vind de quotering van Chardy zeer aantrekkelijk.
Sock - Coric
Pick: Coric to win @2.88
Sock en Coric spelen beiden goed op dit moment. Over deze wedstrijd kan ik kort zijn. Ik verwacht een pot tussen 2 gelijkwaardige spelers. Ik vind het onterecht dat Sock zo zwaar favoriet is, aangezien Coric ook een goed niveau haalt op dit moment en ook voor RG al een goede vorm had (in tegenstelling tot Sock). Ik wacht op het moment dat Sock gaat verzwakken, en ik hoop dat dat morgen het geval is.
Gasquet - Anderson
Pick: Anderson to win @3.90 (tenzij je uit had gecasht bij 0-1 voor Anderson, zelf helaas niet gedaan)
Ondanks dat Gasquet morgen voor het thuispubliek speelt en veel meer een gravelspeler is dan Anderson zie ik Gasquet niet zomaar winnen. Ik zie wel degelijk kansen voor Anderson, die ook hoger staat op de ranking (al zegt dat niet altijd veel). Anderson versloeg Gasquet eerder dit jaar op de Australian Open met 3-0. Daarnaast heeft Anderson tot nu toe een prima toernooi achter de rug met 2 overwinningen en maar 1 set verloren. Ondanks dat Gasquet een Franse gravelspeler is, komt hij de laatste jaren nooit heel erg ver op Roland Garros. Daarnaast heeft Gasquet een veel lastigere ronde achter de rug. Gasquet had 5 sets nodig om af te rekenen met Berlocq. Naar mijn idee heeft Anderson een veel te hoge notering met 3.90. Ik pak mijn kansen met een bet op Anderson.
Ben benieuwd wat er morgen van terecht komt. Lastige wedstrijden, maar toch zie ik veel value in deze 3 weddenschappen. Hopen dat het wat oplevert net als de afgelopen dagen :).
@jappindo Chardy en Coric ben ik met je eens. Anderson schat ik ook veel kansrijker in dan hoe de bookmakers het zien, maar winnen is wat te veel risico voor mij. Vooral omdat Anderson twee relatief makkelijke tegenstanders heeft gehad. Ik speel bij Gasquet-Anderson over 3.5 sets @1.65
@robs234
Anderson is inderdaad een risicovolle bet, maar je kan ook altijd incashen. Ik verwacht namelijk een spannende wedstrijd. Daarnaast heb je gelijk dat Anderson geen lastige tegenstanders heeft gehad. Maar datzelfde geld voor Gasquet. Berlocq zou voor Gasquet ook op papier een zwakke tegenstander moeten zijn maar daar had Gasquet toch 5 sets voor nodig. Overigens ben ik er ook van overtuigd dat we minimaal 4 sets gaan zien, alleen ik kan de 3.90 voor Anderson niet laten liggen.
Anderson is inderdaad een risicovolle bet, maar je kan ook altijd incashen. Ik verwacht namelijk een spannende wedstrijd. Daarnaast heb je gelijk dat Anderson geen lastige tegenstanders heeft gehad. Maar datzelfde geld voor Gasquet. Berlocq zou voor Gasquet ook op papier een zwakke tegenstander moeten zijn maar daar had Gasquet toch 5 sets voor nodig. Overigens ben ik er ook van overtuigd dat we minimaal 4 sets gaan zien, alleen ik kan de 3.90 voor Anderson niet laten liggen.
Even snel een tip voor morgen:
Monfils zal tegen Federer spelen. Monfils is in mijn ogen echt volstrekt kansloos in deze wedstrijd.
Betfair geeft voor Federer to win 3-0 een notering van 2.92. Voor Federer to win 3-1 krijg je 3.85 als odd. Ik zie Monfils echter niet 2 sets pakken tegen Federer. Dus ik tip om 3-0 en 3-1 voor Federer allebei te spelen met evenveel stakes, en zo verwacht ik winst.
Monfils zal tegen Federer spelen. Monfils is in mijn ogen echt volstrekt kansloos in deze wedstrijd.
Betfair geeft voor Federer to win 3-0 een notering van 2.92. Voor Federer to win 3-1 krijg je 3.85 als odd. Ik zie Monfils echter niet 2 sets pakken tegen Federer. Dus ik tip om 3-0 en 3-1 voor Federer allebei te spelen met evenveel stakes, en zo verwacht ik winst.
Dit is wat ik verder speel naast mijn Federer tip (zie vorige post):
Tsonga-Berdych
Tsonga to win @3.40
Tsonga verloor nog geen set en speelt een prima toernooi. Berdych uiteraard een topspeler maar speelt niet zijn beste tennis op t moment, ondanks dat hij wel gemakkelijk zijn wedstrijden won. Ik zie Tsonga hier stunten met het eigen publiek erachter.
Combi:
Wawrinka to win against Simon
Federer to win against Monfils
Odd: 1.85
Federer en Wawrinka zijn 10x beter dan hun tegenstanders. Simon en Monfils hebben tot nu toe veel gehad aan het thuispubliek, maar dat zal ze tegen deze tegenstanders niet er doorheen slepen verwacht ik.
Tsonga-Berdych
Tsonga to win @3.40
Tsonga verloor nog geen set en speelt een prima toernooi. Berdych uiteraard een topspeler maar speelt niet zijn beste tennis op t moment, ondanks dat hij wel gemakkelijk zijn wedstrijden won. Ik zie Tsonga hier stunten met het eigen publiek erachter.
Combi:
Wawrinka to win against Simon
Federer to win against Monfils
Odd: 1.85
Federer en Wawrinka zijn 10x beter dan hun tegenstanders. Simon en Monfils hebben tot nu toe veel gehad aan het thuispubliek, maar dat zal ze tegen deze tegenstanders niet er doorheen slepen verwacht ik.
jappindo:
(y)
Wat vind je van deze combi's bij bwin?30% meer bij deze combi's:
Combi 1 (Elina Svitolina - Alize Cornet, Ana Ivanovic - Ekaterina Makarova, Jo-Wilfried Tsonga - Tomas Berdych, Kei Nishikori - Teymuraz Gabashvili, May 31) @6.00
Cornet-Svitolina spelen voor het eerst een QF op een grand slam.50/50 match,maar Cornet zal het publiek op haar hand krijgen en Svitolina ,die over Wickmayer walste,had daarna 2 zware 3 setters te verwerken tegen Putintseva en Annika Beck.
Ivanovic(sinds de QF van vorig jaar in de AO ,behaalde ze amper resultaat in grand slams:R3, R3, R2 and R1,ze speelde wel 1 van haar beste wedstrijden in de vorige ronde tegen Vekic 6-0/6-3 Mss is dit het moment om door te stoten naar de HF .-Tegenstander Makarova(goed op gravel,maar ook al geen al te best jaar achter de rug)is een 50/50 match.
Bij de mannen zie ik geen probleem voor Berdych en Nishikori.lol, ik zie net dat je Tsonga gewonnen geeft.GL ;-)
Combi 2 (Elina Svitolina - Alize Cornet, Lucie Safarova - Maria Sharapova, Flavia Pennetta - Garbine Muguruza, May 31) @5.00
Cornet zie hierboven.
Sharapova-Safarova:H2H staat het 4-1 .De laatste 3 waren marathons met 3 setters ,telkens in het voordeel voor Maria.Maar oppassen ,want Lucie geraakte in haar 4 laatste Grand Slams voorbij R3! ,terwijl ze ervoor, 27! wedstrijden dat niet kon!
Muguruza-Pennetta:H2H 2-0 ,met 2 3-setters.De tenniskenners geven Mugu 80% kans op winst.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet