Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maxxxie33:
aapieh:
Zverev +7 voor 2.14, prima odd (y)

Dit vind ik inderdaad ook een prima bet, word meegespeeld (a)

Jammer. Heeft op de eerste set na zeker kansen gehad. 2e set nog een break voorgestaan, maar uiteindelijk niet kunnen vasthouden.
0 Vind ik leuk's
Konta +1.5 set @ 1.59
0 Vind ik leuk's
wiezw:
Konta +1.5 set @ 1.59

Lage quote man, heb hem voor 1.7 gezien.
0 Vind ik leuk's
hetisboerie:
wiezw:
Konta +1.5 set @ 1.59

Lage quote man, heb hem voor 1.7 gezien.

Ja, Unibet heeft niet altijd de hoogste odds.
0 Vind ik leuk's
yellowboy:
bvanhinthum:
Wow Raonic is underdog tegen Nadal, dat vind ik toch wel hoogstens opmerkelijk te noemen

Roanic knikkert Nadal er gewoon uit, als je zag met welke klasse hij zijn turbo aanzette in het 9de spel van de 3de set en daarna doorstoomde, daar gaat Nadal niks kunnen tegen inbrengen, ik zie dus ook Roanic winnen ;-)

Raonic wordt hier toch wat overschat. Zijn service is natuurlijk fenomenaal, maar hij beweegt niet goed, zijn backhand is veel en veel minder dan Nadals forehand en zijn returns zijn vaak te kort. Kortom: ik zie Raonic Nadal ook niet zo maar breaken. Ik denk daarom Nadal in 4 sets, met zeker 3 tiebreaks.
0 Vind ik leuk's
Wow: over 1,5 tiebreaks bij Nadal-Raonic geeft 2,48. Daar ga ik zeker op pompen.
0 Vind ik leuk's
haagsebrabander:
yellowboy:
bvanhinthum:
Wow Raonic is underdog tegen Nadal, dat vind ik toch wel hoogstens opmerkelijk te noemen

Roanic knikkert Nadal er gewoon uit, als je zag met welke klasse hij zijn turbo aanzette in het 9de spel van de 3de set en daarna doorstoomde, daar gaat Nadal niks kunnen tegen inbrengen, ik zie dus ook Roanic winnen ;-)

Raonic wordt hier toch wat overschat. Zijn service is natuurlijk fenomenaal, maar hij beweegt niet goed, zijn backhand is veel en veel minder dan Nadals forehand en zijn returns zijn vaak te kort. Kortom: ik zie Raonic Nadal ook niet zo maar breaken. Ik denk daarom Nadal in 4 sets, met zeker 3 tiebreaks.

Vergeet niet dat Raonic Nadal pas in Brisbane nog verslagen heeft he. Ik denk dat Raonic hem pakt. Hij kent het spel van Nadal, en weet hoe hij dat moet aanpakken. Het kan natuurlijk zijn dat Nadal opeens weer helemaal op zijn oude niveau zit en Raonic een slechte dag heeft, maar normaal gesproken zie ik Nadal dit niet winnen. Raonic is ook mentaal gegroeid, hij heeft vorig jaar een slam finale gespeeld en laat zich niet gek maken.

Raonic in 4.
0 Vind ik leuk's
haagsebrabander:
yellowboy:
bvanhinthum:

Heb jij Roanic dit tornooi al zien spelen?
Ik heb zen laatste wedstrijd nog gezien en hij bewoog zoals een paling.
Zen backhand haperde idd wel een beetje in set 3 maar met zen forehand scoorde hij regelmatig zijn punten.

Nadal is al diep moeten gaan en Roanic heeft amper energie verspild, ook dat gaat meespelen.
Ook het vertrouwen van Roanic is enorm nadat hij enkele weken geleden Nadal nog klopte.
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Echt hoor. Dit gaat van Raonic afhangen; als ie klinisch is en er mentaal bij blijft dan wordt dit een saaie partij.

Het enige gevaar met de bet op Raonic is dat ie mentaal toch minder sterk is dan Nadal, en als Nadal in zn hoofd kruipt en er een vijfde set uit sleept.. Sja, dan weten we allemaal hoe het afloopt.
0 Vind ik leuk's
brammm:
Echt hoor. Dit gaat van Raonic afhangen; als ie klinisch is en er mentaal bij blijft dan wordt dit een saaie partij.

Het enige gevaar met de bet op Raonic is dat ie mentaal toch minder sterk is dan Nadal, en als Nadal in zn hoofd kruipt en er een vijfde set uit sleept.. Sja, dan weten we allemaal hoe het afloopt.

Als Roanic zen eerste Grand Slam wilt winnen is het nu het moment.
Djokovic en Murray zijn eruit dus nu zijn zijn kansen serieus gestegen ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.