Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
guiddo1:
Besef wel dat Raonic wel heel erg afhankelijk is van service, want breken kan die wel tuurlijk maar ik zie hem dat niet snel doen aangezien Rafa erg sterk is in rally en goed kan returneren.. Ik vind Nadal ook ineens bizar sterk. Het is in mijn ogen wel 50/50 dus inderdaad value op Raonic, maar ik laat hem denk links liggen en lekker kijken hoe ze elkaar gaan bestrijden!
Zverev gaat denk ik nipt verliezen. Federer gooit gewoon alles op service en besteedt weinig aan de service van tegenstander. Zouden best nog 3 tiebreaks kunnen worden
yellowboy:
Roanic knikkert Nadal er gewoon uit, als je zag met welke klasse hij zijn turbo aanzette in het 9de spel van de 3de set en daarna doorstoomde, daar gaat Nadal niks kunnen tegen inbrengen, ik zie dus ook Roanic winnen ;-)
bvanhinthum:
Wow Raonic is underdog tegen Nadal, dat vind ik toch wel hoogstens opmerkelijk te noemen
Wow Raonic is underdog tegen Nadal, dat vind ik toch wel hoogstens opmerkelijk te noemen
Roanic knikkert Nadal er gewoon uit, als je zag met welke klasse hij zijn turbo aanzette in het 9de spel van de 3de set en daarna doorstoomde, daar gaat Nadal niks kunnen tegen inbrengen, ik zie dus ook Roanic winnen ;-)
Besef wel dat Raonic wel heel erg afhankelijk is van service, want breken kan die wel tuurlijk maar ik zie hem dat niet snel doen aangezien Rafa erg sterk is in rally en goed kan returneren.. Ik vind Nadal ook ineens bizar sterk. Het is in mijn ogen wel 50/50 dus inderdaad value op Raonic, maar ik laat hem denk links liggen en lekker kijken hoe ze elkaar gaan bestrijden!
Zverev gaat denk ik nipt verliezen. Federer gooit gewoon alles op service en besteedt weinig aan de service van tegenstander. Zouden best nog 3 tiebreaks kunnen worden
Oneens, vind Raonic het laatste jaar ongelofelijk gegroeid ook in zijn bewegen en retour. Nadal speelt ineens sterk ja, maar tegen Monfils begon hij in set 4 toen Monfils het ff wel op orde had ook flink te schutteren. Raonic is toch wel een niveautje hoger nog dan Monfils.
Ik denk wel idd ook dat Zverev zeker een setje moet pakken. Hij is de sterkste retourneerder van deze AO (115 winnende punten op de 1e service, 116 op de 2e) en heeft zelf ook een geweldige serve (& volley). Gaat closer worden dan de odds doen vermoeden.
bvanhinthum:
Oneens, vind Raonic het laatste jaar ongelofelijk gegroeid ook in zijn bewegen en retour. Nadal speelt ineens sterk ja, maar tegen Monfils begon hij in set 4 toen Monfils het ff wel op orde had ook flink te schutteren. Raonic is toch wel een niveautje hoger nog dan Monfils.
Ik denk wel idd ook dat Zverev zeker een setje moet pakken. Hij is de sterkste retourneerder van deze AO (115 winnende punten op de 1e service, 116 op de 2e) en heeft zelf ook een geweldige serve (& volley). Gaat closer worden dan de odds doen vermoeden.
guiddo1:
yellowboy:
bvanhinthum:
Ja heel bijzonder dat de bookies niet begrijpen dat Raonic niet de underdog is. Puur gebaseerd op het verleden, maar Nadal is niet meer Nadal van 2010 en Raonic is niet meer Raonic van 2015. Het wordt een spannend duel, maar als Raonic niet choked, met name zn opslag, zie ik Nadal weinig kans hebben.
Serve & volley + sterke service inderdaad. Doet mij denken aan Pete Sampras die tegen een toen opkomend talent genaamd Federer de ene passeerslag na de andere om de oren kreeg.
Een soortgelijk verhaal lijkt mij nu niet uitgesloten.
Zverev - Fed heb ik het dus over.
Een soortgelijk verhaal lijkt mij nu niet uitgesloten.
Zverev - Fed heb ik het dus over.
Okee na dat is dan denk ik een mening. Tuurlijk is Raonic verbeterd, maar het kon ook niet heel veel slechter..
Daarnaast is Monfils gewoon een hele goede speler en doet het tegen toppers steeds beter.
Daarnaast vind ik 1 setje af staan tegen Monfils gewoon goed en vind ik een setje van Simon en Bautista veel minder indrukwekkend.
Maar wat ik al zei het is gewoon 50/50 match
Daarnaast is Monfils gewoon een hele goede speler en doet het tegen toppers steeds beter.
Daarnaast vind ik 1 setje af staan tegen Monfils gewoon goed en vind ik een setje van Simon en Bautista veel minder indrukwekkend.
Maar wat ik al zei het is gewoon 50/50 match
Inderdaad Henk. Het interessante is dat er vooral wordt gesproken over zijn serve&volley spel, maar Federer at Rafter, Henman en noem ze allemaal maar op als ontbijt. Zverev wist Murray 5 keer te breken, dat is toch echt knap op een relatief snelle baan. Als ik iets speel is het tiebreak over 0.5 @1.82 bij die match.
Wat vinden jullie van:
Wawrinka - Tsonga: over 3,5 sets
Zverev - Federer: Zverev +7,5
Goffin - Dimitrov: over 3,5 sets
Nadal - Raonic: Raonic win
@8.05
Wawrinka - Tsonga: over 3,5 sets
Zverev - Federer: Zverev +7,5
Goffin - Dimitrov: over 3,5 sets
Nadal - Raonic: Raonic win
@8.05
Over 3,5 sets bij Wawrinka - Tsonga @1.48
Over 32,5 games bij Federer - Zverev @1.91
Dimitrov winst @1.56
Dimitrov -3,5 games @2.00 (low stake)
Pavlyuchenkova winst @1.82
S. Williams winst @1.52
Over 32,5 games bij Federer - Zverev @1.91
Dimitrov winst @1.56
Dimitrov -3,5 games @2.00 (low stake)
Pavlyuchenkova winst @1.82
S. Williams winst @1.52
Zverev - Fed : Zverev +2.5 sets @ 2.28
Low stake!
Low stake!
aapieh:
Zverev +7 voor 2.14, prima odd (y)
Zverev +7 voor 2.14, prima odd (y)
Dit vind ik inderdaad ook een prima bet, word meegespeeld (a)
Serena @1.52
Serena 0-2 @2.35
Coco @1.75
Raonic +1,5 @1.6
Serena 0-2 @2.35
Coco @1.75
Raonic +1,5 @1.6