Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
brammm:
Ik zet voor vannacht een tientje op Zverev. Niet omdat ik verwacht dat ie wint, maar wel omdat ik de kans zeker aanwezig acht. Je weet het niet met fed gezien zn leeftijd en gebrek aan ritme, en de odd voor zverev staat op 8.

Nah, is geen value meer. Had je op zijn vorige wedstrijd moeten doen, toen stond ie meer dan 20...
0 Vind ik leuk's
Hoezo kan een odd van 8 geen value zijn op een speler die vorige ronde ff Murray er 3-1 uitknikkert? Tuurlijk is de kans groot dat het sprookje hier ophoudt maar voor zo'n odd is het zeker speelbaar low stake imo.
0 Vind ik leuk's
bvanhinthum:
Hoezo kan een odd van 8 geen value zijn op een speler die vorige ronde ff Murray er 3-1 uitknikkert? Tuurlijk is de kans groot dat het sprookje hier ophoudt maar voor zo'n odd is het zeker speelbaar low stake imo.

Ik zie hem gewoon niet winnen van Federer, voor mij geen value.
2 keer stunt achter elkaar geloof ik gewoon niet in. Maar is enkel mijn mening natuurlijk.
0 Vind ik leuk's
Zverev +7 voor 2.14, prima odd (y)
0 Vind ik leuk's
daffie:
bvanhinthum:

Ik zie hem gewoon niet winnen van Federer, voor mij geen value.
2 keer stunt achter elkaar geloof ik gewoon niet in. Maar is enkel mijn mening natuurlijk.

Ik verwacht het ook niet hoor, maar voor een odd van 8 wil ik er wel een tientje aan wagen. Hij heeft idd wel Murray uit het toernooi gegooid dus dan kun je wel wat.

Het punt is gewoon dat de value op dit moment bij de underdogs ligt vrijwel elke partij. Fed staat bijv. op een odd van 1.09.. Nee dank u.
0 Vind ik leuk's
Wow Raonic is underdog tegen Nadal, dat vind ik toch wel hoogstens opmerkelijk te noemen
0 Vind ik leuk's
bvanhinthum:
Wow Raonic is underdog tegen Nadal, dat vind ik toch wel hoogstens opmerkelijk te noemen

Roanic knikkert Nadal er gewoon uit, als je zag met welke klasse hij zijn turbo aanzette in het 9de spel van de 3de set en daarna doorstoomde, daar gaat Nadal niks kunnen tegen inbrengen, ik zie dus ook Roanic winnen ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
bvanhinthum:

Roanic knikkert Nadal er gewoon uit, als je zag met welke klasse hij zijn turbo aanzette in het 9de spel van de 3de set en daarna doorstoomde, daar gaat Nadal niks kunnen tegen inbrengen, ik zie dus ook Roanic winnen ;-)

Besef wel dat Raonic wel heel erg afhankelijk is van service, want breken kan die wel tuurlijk maar ik zie hem dat niet snel doen aangezien Rafa erg sterk is in rally en goed kan returneren.. Ik vind Nadal ook ineens bizar sterk. Het is in mijn ogen wel 50/50 dus inderdaad value op Raonic, maar ik laat hem denk links liggen en lekker kijken hoe ze elkaar gaan bestrijden!

Zverev gaat denk ik nipt verliezen. Federer gooit gewoon alles op service en besteedt weinig aan de service van tegenstander. Zouden best nog 3 tiebreaks kunnen worden
0 Vind ik leuk's
guiddo1:
yellowboy:
bvanhinthum:

Besef wel dat Raonic wel heel erg afhankelijk is van service, want breken kan die wel tuurlijk maar ik zie hem dat niet snel doen aangezien Rafa erg sterk is in rally en goed kan returneren.. Ik vind Nadal ook ineens bizar sterk. Het is in mijn ogen wel 50/50 dus inderdaad value op Raonic, maar ik laat hem denk links liggen en lekker kijken hoe ze elkaar gaan bestrijden!

Zverev gaat denk ik nipt verliezen. Federer gooit gewoon alles op service en besteedt weinig aan de service van tegenstander. Zouden best nog 3 tiebreaks kunnen worden

dat bedoel ik net met die turbo van Roanic, hij kreeg in dat 9de spel ik dacht 3 breakpunten tegen, 2 sloeg hij weg met een zuivere ace en 1 met een winnende opslag. en sinds dat game ging hij er als een speer vandoor.
zelfs zen backhand die hem voordien toch regelmatig in de steek liet liep als een trein en dan is Roanic bijna niet te kloppen ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
guiddo1:
yellowboy:
bvanhinthum:

dat bedoel ik net met die turbo van Roanic, hij kreeg in dat 9de spel ik dacht 3 breakpunten tegen, 2 sloeg hij weg met een zuivere ace en 1 met een winnende opslag. en sinds dat game ging hij er als een speer vandoor.
zelfs zen backhand die hem voordien toch regelmatig in de steek liet liep als een trein en dan is Roanic bijna niet te kloppen ;-)

Ja maar Nadal is beter in de returns dan bautista een heel stuk beter zelfs.
Nadal is ook beter mentaal dan bautista.
Daarnaast vind ik Raonic echt een wisselvallige speler..
Maar je hebt gelijk ook hoor, maar Raonic gaat niet makkelijk winnen, want ik denk dat Nadal die turbo wel kan stoppen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.