Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Coco @ 1.63
Stan @ 2.25
Grigor @ 2.95

@ 10.82 (Medium stake)

Outright
Grigor Dimitrov (winner)

@ 7 (Medium stake)

Lets Go!
0 Vind ik leuk's
daffie:
fr18:
Dimitrov @3 tegen Nadal, wat denken we?

Een correcte odd IMO. Niet meer, niet minder.

Dit ja. Hij speelt weer op zijn Wimbledon 2014 niveau (erg sterk) maar Nadal is in deze matchup altijd superieur geweest.
0 Vind ik leuk's
Ik zie Nadal wel winnen, denk aan over 3,5 sets @1,5

Verder zie ik Nadal en Coco ook winnen.
0 Vind ik leuk's
brammm:
yellowboy:
pffff Roanic man :-(
te weinig aces :s

Blamage haha. Nadal in 3 ook gewoon he.. Het blijft toch ook een kwestie van mentaliteit. Die tie-break in de tweede set, 6 set points.. Zucht

idd, bij 3-5 in de tie-break mag hij serveren, dan zou hij op 3 setballen komen maar die mist hij waardoor het 4-5 wordt
dan mag hij bij 5-6 zelf serveren voor de set en alweer mist hij die
nadal krijgt bij 8-7 een setbal op opslag Roanic en roanic verliest alweer het punt.

Dit zijn dingen die hij zich niet kan veroorloven tegen Nadal, als je 1 van de beste opslagen van het circuit hebt moet je die ook gebruiken, in zen vorige ronde heeft zen opslag hem uit de puree gehaald in set 3 maar vandaag heeft hij al zen kansen, dan vooral in set 2 verprutst.
Ik had het anders nog wel eens willen zien als Roanic set 2 had gewonnen :-@
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Ja precies, ik dacht ook hij herpakt zich maar nee.. Tennis is zooo tricky om op te wedden vanwege 'de vorm van de dag'. In Brisbane doet ie het wel, maar nu betreft het een slam en choked ie toch.. Moeilijk om aan te zien komen. Pliskova ook uitgeschakelt.. Top dag.
0 Vind ik leuk's
brammm:
Ja precies, ik dacht ook hij herpakt zich maar nee.. Tennis is zooo tricky om op te wedden vanwege 'de vorm van de dag'. In Brisbane doet ie het wel, maar nu betreft het een slam en choked ie toch.. Moeilijk om aan te zien komen. Pliskova ook uitgeschakelt.. Top dag.

en vannacht zou ik dan gaan voor Federer, Vandeweghe en mattek-sands/bryan maar ik durf niet meer :p
0 Vind ik leuk's
Ik heb nog niks van Venus gezien dit toernooi, iemand die weet hoe ze ervoor staat? Zag dat ze de meeste baseline punten had gewonnen na Lucic-Baroni volgens mij. Coco heb ik tegen Kerber gezien en dat was erg indrukwekkend. Toch een voormalig Slam-winnares bij de jeugd, al zegt dat ook niet veel, aangezien Thiemo 'ik rook, gok en drink liever' de Bakker dit ook was, maar nu dwaal ik een beetje af.....
0 Vind ik leuk's
yellowboy:
brammm:

en vannacht zou ik dan gaan voor Federer, Vandeweghe en mattek-sands/bryan maar ik durf niet meer :p

Ik heb hetzelfde joh. Ben flink onderuit gegaan op Raonic. Federer - Wawrinka durf ik echt niet te voorspellen bovendien; als Fed zo blijft serveren en scherp blijft op zn slagen kan Stan er niet tegen lopen.. Maarja, als ie ook maar iets minder is dan slaat Wawrinka hem van de baan denk ik.

Verder is Williams niet interessant vanwege de te lage odd, maar tegen haar betten.. Baroni heeft wel Pliskova naar huis geslagen en heeft niets te verliezen. Misschien een tientje waard op de aangeboden odd van 7? Twijfel..

Edit; ik heb een tientje op Grigor voor toernooiwinst gezet. Niet omdat ik denk dat het gebeurt, maar omdat de odd lekker is, en het leuk zou zijn voor tennis. Hij speelt erg goed momenteel dus hopen dat ie die lijn doortrekt.
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat Serena makkelijk wint, maar 2-0 heeft geen value.. Konta was de speelster die het meeste in vorm was van het hele WTA circuit en wordt simpel geveegd door Williams. Als zij op 80% speelt kan niemand haar verslaan.
0 Vind ik leuk's
brammm:
yellowboy:
brammm:
Ja precies, ik dacht ook hij herpakt zich maar nee.. Tennis is zooo tricky om op te wedden vanwege ''de vorm van de dag''. In Brisbane doet ie het wel, maar nu betreft het een slam en choked ie toch.. Moeilijk om aan te zien komen. Pliskova ook uitgeschakelt.. Top dag.

Ik heb hetzelfde joh. Ben flink onderuit gegaan op Raonic. Federer - Wawrinka durf ik echt niet te voorspellen bovendien; als Fed zo blijft serveren en scherp blijft op zn slagen kan Stan er niet tegen lopen.. Maarja, als ie ook maar iets minder is dan slaat Wawrinka hem van de baan denk ik.

Verder is Williams niet interessant vanwege de te lage odd, maar tegen haar betten.. Baroni heeft wel Pliskova naar huis geslagen en heeft niets te verliezen. Misschien een tientje waard op de aangeboden odd van 7? Twijfel..

voor zo'n odd misschien wel te proberen maar ik verwacht eigelijk dat serena het tornooi wint hoewel dit tornooi gewoon alles kan :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.