Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
yellowboy:
voor zo'n odd misschien wel te proberen maar ik verwacht eigelijk dat serena het tornooi wint hoewel dit tornooi gewoon alles kan :d
brammm:
Ik heb hetzelfde joh. Ben flink onderuit gegaan op Raonic. Federer - Wawrinka durf ik echt niet te voorspellen bovendien; als Fed zo blijft serveren en scherp blijft op zn slagen kan Stan er niet tegen lopen.. Maarja, als ie ook maar iets minder is dan slaat Wawrinka hem van de baan denk ik.
Verder is Williams niet interessant vanwege de te lage odd, maar tegen haar betten.. Baroni heeft wel Pliskova naar huis geslagen en heeft niets te verliezen. Misschien een tientje waard op de aangeboden odd van 7? Twijfel..
yellowboy:
en vannacht zou ik dan gaan voor Federer, Vandeweghe en mattek-sands/bryan maar ik durf niet meer :p
brammm:
Ja precies, ik dacht ook hij herpakt zich maar nee.. Tennis is zooo tricky om op te wedden vanwege ''de vorm van de dag''. In Brisbane doet ie het wel, maar nu betreft het een slam en choked ie toch.. Moeilijk om aan te zien komen. Pliskova ook uitgeschakelt.. Top dag.
Ja precies, ik dacht ook hij herpakt zich maar nee.. Tennis is zooo tricky om op te wedden vanwege ''de vorm van de dag''. In Brisbane doet ie het wel, maar nu betreft het een slam en choked ie toch.. Moeilijk om aan te zien komen. Pliskova ook uitgeschakelt.. Top dag.
en vannacht zou ik dan gaan voor Federer, Vandeweghe en mattek-sands/bryan maar ik durf niet meer :p
Ik heb hetzelfde joh. Ben flink onderuit gegaan op Raonic. Federer - Wawrinka durf ik echt niet te voorspellen bovendien; als Fed zo blijft serveren en scherp blijft op zn slagen kan Stan er niet tegen lopen.. Maarja, als ie ook maar iets minder is dan slaat Wawrinka hem van de baan denk ik.
Verder is Williams niet interessant vanwege de te lage odd, maar tegen haar betten.. Baroni heeft wel Pliskova naar huis geslagen en heeft niets te verliezen. Misschien een tientje waard op de aangeboden odd van 7? Twijfel..
voor zo'n odd misschien wel te proberen maar ik verwacht eigelijk dat serena het tornooi wint hoewel dit tornooi gewoon alles kan :d
Juist haha, en ik haat het als morgen de volgende upset staat en ik t niet geprobeerd heb :p zeker in vrouwentennis kan alles. Weet je nog die US open toen ze er door Vinci werd uitgegooid?
Deze banen zijn veel en veel sneller. Is echt niet te vergelijken. Je ziet ook aan het type speler wat de laatste 8 heeft gehaald bij de vrouwen: bijna alleen maar powertennisters. Defensieve spelers als Kerber, Radwanska, Svitolina zijn van de baan gemept of verloren al vroeg.
Klopt helemaal, maar Baroni is natuurlijk bij uitstek een powertennister.. Dat is waarom ik er nu serieus over nadenk.
Ja je hebt gelijk wat dat betreft. Al zit ze wel helemaal van de bandages aan elkaar geplakt, weet niet hoe fris ze nog is.
Odd van Federer inmiddels al gezakt naar 1,56. Een 1,70 zou nog prima gaan, maar dit is de moeite niet meer.
Voor vanmiddag wellicht nog een goede tip;
Bourgue - Kovalik; 1 @ 2.75 (low stake)
Bourgue is de man die het Murray nog zeer lastig maakte (vijf setter) een jaartje geleden, en was ook underdog in zijn vorige partij tegen Bemelmans volgens de bookies, maar versloeg hem wel in 3 sets waaronder ook nog een verloren tie-break. Hij was dus echt beter.
Bourgue - Kovalik; 1 @ 2.75 (low stake)
Bourgue is de man die het Murray nog zeer lastig maakte (vijf setter) een jaartje geleden, en was ook underdog in zijn vorige partij tegen Bemelmans volgens de bookies, maar versloeg hem wel in 3 sets waaronder ook nog een verloren tie-break. Hij was dus echt beter.
hetisboerie:
Federer wint geen slam meer, houd me hier maar aan. Alleen als Djokovic en Murray toevallig tegelijk geblesseerd raken is er een kleine optie voor Wimbledon en dan zie ik hem nog niet als favoriet. Australië heeft hij in 10 jaar welgeteld 1 maal gewonnen, waarom zou een roestige Federer nu dan kans maken?
Raonic geef ik dan meer kans al is hij in best of 5 ook zo goed als kansloos tegen Djokovic en Murray.
Bovendien vind ik het argument 'omdat er altijd wel verrassingen zijn' een loze kreet.
Nogmaals, succes.
yellowboy:
waarom zou het kansloos zijn?
Op elke grand-slam zijn er wel verrassingen ;-)
hetisboerie:
Kansloos, maar veel succes.
Kansloos, maar veel succes.
waarom zou het kansloos zijn?
Op elke grand-slam zijn er wel verrassingen ;-)
Federer wint geen slam meer, houd me hier maar aan. Alleen als Djokovic en Murray toevallig tegelijk geblesseerd raken is er een kleine optie voor Wimbledon en dan zie ik hem nog niet als favoriet. Australië heeft hij in 10 jaar welgeteld 1 maal gewonnen, waarom zou een roestige Federer nu dan kans maken?
Raonic geef ik dan meer kans al is hij in best of 5 ook zo goed als kansloos tegen Djokovic en Murray.
Bovendien vind ik het argument 'omdat er altijd wel verrassingen zijn' een loze kreet.
Nogmaals, succes.
Tja, ... Hij is er alleszinds heel kort bij...
Dit soort kampioenen moet je NOOIT afschrijven. Kijk naar Pete Sampras zijn laatste US Open overwinning. Had waarschijnlijk ook niemand nog verwacht.
Stan wel aan comeback bezig :)
Hij verrast mij zeer, al wil ik nog niet te vroeg mijn ongelijk bevestigen (haha). En je kent de matchup tegen Nadal he.. Al moet die ook nog maar winnen van de super Bulgaar.
hetisboerie:
Hij verrast mij zeer, al wil ik nog niet te vroeg mijn ongelijk bevestigen (haha). En je kent de matchup tegen Nadal he.. Al moet die ook nog maar winnen van de super Bulgaar.
ik denk en hoop op finale Federer - Dimitrov maar het kan evengoed wawrinka - nadal zijn :p
it's all about the money ;)
Ik gun je die Federer winst wel hoor, haha. Mijn persoonlijke favoriet is (altijd al) Nadal, maar dat heeft niks met betten te maken deze keer. Nadal is gewoon een super vervelende matchup voor Federer, 9-2 op slams, 3-0 op de Australian Open, al is in het voordeel van Federer dat de baan erg snel is, heb een figuur gezien waaruit blijkt dat Rod Laver Court een van de snelste banen van allemaal is geworden dit jaar, Slams/Masters meegenomen dan.