Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
yellowboy:
ik zal idd moeten afwachten wie de tegenstander wordt.
maar federer is op dreef en lijkt mij klaar voor DE stunt van het tornooi.
al geef ik hem op papier meer kans tegen Dimitrov dan tegen Nadal.
hoewel, federer heeft nu zowiezo al een dag meer rust, als die andere mannen er nu ook nog een slijtageslag van maken met een zware 5-setter en lange games kan federer hier wel van profiteren ;-)
daffie:
Zou je toch ook maar wat indekken als de finale bekend is, als er tenminste redelijk wat geld opstaat.
Nadal die wint zou me niet verbazen.
Zou je toch ook maar wat indekken als de finale bekend is, als er tenminste redelijk wat geld opstaat.
Nadal die wint zou me niet verbazen.
ik zal idd moeten afwachten wie de tegenstander wordt.
maar federer is op dreef en lijkt mij klaar voor DE stunt van het tornooi.
al geef ik hem op papier meer kans tegen Dimitrov dan tegen Nadal.
hoewel, federer heeft nu zowiezo al een dag meer rust, als die andere mannen er nu ook nog een slijtageslag van maken met een zware 5-setter en lange games kan federer hier wel van profiteren ;-)
Mja, normaal zou je zeggen Fed gaat die 18e pakken, maar als zijn tegenstander een teruggekeerde Nadal wordt.. Dan denk ik dat ie het zoals vroeger af legt.
Nadal lijkt weer aardig in vorm, maar Dimitrov wordt een mooie test. Als ie die ook makkelijk aan de kant zet weten we genoeg denk ik.
ik hoop op een (heel) zware 5-setter, federer heeft zowiezo al een dagje meer rust en ik hoop dat dit federer gaat helpen.
Ik gun het hem echt, nie alleen omdat ik op hem heb gebet maar ook omdat hij na maar liefst 6 maanden blessureleed terugkomt op zo'n hoog niveau, dat is echt maar heel weinigen gegeven :)
Ik gun het hem echt, nie alleen omdat ik op hem heb gebet maar ook omdat hij na maar liefst 6 maanden blessureleed terugkomt op zo'n hoog niveau, dat is echt maar heel weinigen gegeven :)
it's all about the money ;)
Hij is de beste ooit. Daar kan niemand over discussiëren. Dus zo raar is het ook weer niet. Een klasbak kan altijd net iets meer.
Had Nadal in het begin van het toernooi genomen aan een odd van 11. (2 euro)
Ben aan het nadenken om wat op Federer te gooien, maar moet eerst zien of Nadal het haalt van Dimitrov.
Ben aan het nadenken om wat op Federer te gooien, maar moet eerst zien of Nadal het haalt van Dimitrov.
daffie:
Hij is de beste ooit. Daar kan niemand over discussiëren. Dus zo raar is het ook weer niet. Een klasbak kan altijd net iets meer.
Aah heerlijk, de Fed - Nadal discussie. Wat mij betreft kun je niet zomaar zeggen dat Fed de beste ooit is. Ja, hij heeft de meeste slams en is uiteraard een van de beste tennissers ooit (zo niet de beste) maar zijn head to head met Nadal is te slecht om het als een feit te presenteren.
Er zijn net zoveel argumenten voor Nadal, die Fed als het moest in zijn broekzak had toen ze beide op hun best waren. Als ze nu tegen over elkaar in de finale staan zet ik mijn geld om eerlijk te zijn eerder op Nadal.
brammm:
Aah heerlijk, de Fed - Nadal discussie. Wat mij betreft kun je niet zomaar zeggen dat Fed de beste ooit is. Ja, hij heeft de meeste slams en is uiteraard een van de beste tennissers ooit (zo niet de beste) maar zijn head to head met Nadal is te slecht om het als een feit te presenteren.
Er zijn net zoveel argumenten voor Nadal, die Fed als het moest in zijn broekzak had toen ze beide op hun best waren. Als ze nu tegen over elkaar in de finale staan zet ik mijn geld om eerlijk te zijn eerder op Nadal.
daffie:
ik kan je half volgen, maar om eerlijk te zijn, ik vind dat federer beter is dan ooit te voren :)
maar we zullen het wel zien, federer staat er al en nadal is ook goed op weg dus ;-)
morgen 9u30
Williams V.WTA: 17.- Williams S.WTA: 2. : o90.5minuten @1.88
Als het op 3 sets aankomt is het sowieso binnen.Ik denk toch een close match.
Serena leid de head-to-head, 16-11 en heeft zeven van hun laatste acht wedstrijden on tour gewonnen. laatste overwinning Venus was in Montreal in 2014, een come-from-behind overwinning in de halve finale, 6-7 (7) 6-2 6-3. Hun meest recente wedstrijd was op de 2015 US Open, waar Serena in drie sets aan het kortste eind trok. In hard court wedstrijden, leidt Serena10-8. In Slam finales won Serena zes van hun laatste acht partijen.
Serena gaat voor een 23e slam titel, om het record van Steffi Graf te breken.
Venus zit in haar 1e finale in Melbourne sinds 2003 en kan zo haar 1e Australian Open winnen!
Ze kunnen dus alle 2 geschiedenis schrijven
Williams V.WTA: 17.- Williams S.WTA: 2. : o90.5minuten @1.88
Als het op 3 sets aankomt is het sowieso binnen.Ik denk toch een close match.
Serena leid de head-to-head, 16-11 en heeft zeven van hun laatste acht wedstrijden on tour gewonnen. laatste overwinning Venus was in Montreal in 2014, een come-from-behind overwinning in de halve finale, 6-7 (7) 6-2 6-3. Hun meest recente wedstrijd was op de 2015 US Open, waar Serena in drie sets aan het kortste eind trok. In hard court wedstrijden, leidt Serena10-8. In Slam finales won Serena zes van hun laatste acht partijen.
Serena gaat voor een 23e slam titel, om het record van Steffi Graf te breken.
Venus zit in haar 1e finale in Melbourne sinds 2003 en kan zo haar 1e Australian Open winnen!
Ze kunnen dus alle 2 geschiedenis schrijven
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Wat denken jullie van bourgue winnen tegen gabashvili? En ik denk dat krueger wel de winst pakt tegen daniel? Wat zijn jullie gedachten?
Ik heb hem ook gezet voor vandaag, net als Matthieu P-H tegen Ignatik. Matthieu kroop door het oog van de naald in de vorige ronde, maar speelde wel goed op de key-points.
ze staan al meer dan 4 uur en 20 minuten op de baan en tis nog maar begin van 5de set :d
het wordt zoals ik voorspelde en hoopte een echte slijtageslag :) (y)
het wordt zoals ik voorspelde en hoopte een echte slijtageslag :) (y)