Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
yellowboy:
ze staan al meer dan 4 uur en 20 minuten op de baan en tis nog maar begin van 5de set :d
het wordt zoals ik voorspelde en hoopte een echte slijtageslag :) (y)
ze staan al meer dan 4 uur en 20 minuten op de baan en tis nog maar begin van 5de set :d
het wordt zoals ik voorspelde en hoopte een echte slijtageslag :) (y)
Ja, echt hardcore tennis, maar ik ben toch bang dat Fedje liever Dimitrov aan de andere kant van het net had gezien.
Nadal in de finale laat niet los. Ik denk Nadal in 5.
Ik geloof nooit dat nadal nog eens 5 sets wil spelen :)
En als het er toch 5 worden zie ik federer winnen, hij heeft veel minder op de baan gestaan dit tornooi plus een dag extra rust en dat is op beide heren hun leeftijd ook niet onbelangrijk ;)
En als het er toch 5 worden zie ik federer winnen, hij heeft veel minder op de baan gestaan dit tornooi plus een dag extra rust en dat is op beide heren hun leeftijd ook niet onbelangrijk ;)
it's all about the money ;)
Ha, met dat argument ben ik het niet eens.
Een fitte Nadal, wat hij nu overduidelijk is, kan 4/5/6 uur lang toptennis spelen.
Een fitte Nadal, wat hij nu overduidelijk is, kan 4/5/6 uur lang toptennis spelen.
joeri93:
we zullen het zondag weten ;-)
Het is geleden van in 2011 in de Franse Open, dat Rafael Nadal en Roger Federer tegenover elkaar stonden in een Grand Slam finale.
Nadal leidt de head-to-head serie 23-11 en zelfs een enigszins verrassende 9-7 voorsprong op hardcourt. De Spanjaard is 9-2 tegen Federer in alle Grand Slam wedstrijden, met inbegrip van 3-0 op de Australian Open. Federer, die twee grote overwinningen op Nadal heeft in Wimbledon (2006 en 2007), kwam ook als beste uit hun meest recente ontmoeting, via een 6-3, 5-7, 6-3 beslissing in de 2015 Basel finale.
Ik ga natuurlijk voor Nadal.Zoek maar eens naar de odd bij 1 van de vorige pag waar ik Nadal als toernooi winnaar heb ;-)
Vraag is of RF een fake blessure had tegen Wawrinka en Rafa kan met zn topspin Fed aanvallen op zn 1handige bh.
cmon RAFA (h)
Nadal leidt de head-to-head serie 23-11 en zelfs een enigszins verrassende 9-7 voorsprong op hardcourt. De Spanjaard is 9-2 tegen Federer in alle Grand Slam wedstrijden, met inbegrip van 3-0 op de Australian Open. Federer, die twee grote overwinningen op Nadal heeft in Wimbledon (2006 en 2007), kwam ook als beste uit hun meest recente ontmoeting, via een 6-3, 5-7, 6-3 beslissing in de 2015 Basel finale.
Ik ga natuurlijk voor Nadal.Zoek maar eens naar de odd bij 1 van de vorige pag waar ik Nadal als toernooi winnaar heb ;-)
Vraag is of RF een fake blessure had tegen Wawrinka en Rafa kan met zn topspin Fed aanvallen op zn 1handige bh.
cmon RAFA (h)
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik heb bijna heel mijn steak gezet op Nadal wint @1,80 van Federer.
yellowboy:
Allemaal goede punten, die ook van invloed zullen zijn, maar een fitte Nadal is in staat die pijn te verbijten met het oog op de prijs.
Fed wil natuurlijk deze kans op nog een titel pakken, maar heb je de honger in de ogen van Nadal gezien deze weken? Die gaat vermoeidheid niet in de weg laten staan, geloof me. Enige manier waarop Fed kan winnen is sublieme service, dus echt een heel hoog percentage first service, of als Nadal daadwerkelijk een blessure oploopt ergens halverwege de match. Dat zou me ook niet heel erg verbazen, want fit was ie vorig jaar niet.
Edit; maar hoe bizar is deze aussie open eigenlijk bedenk ik me opeens. Finales;
V. Williams - S. Williams (36/35)
R. Nadal - R. Federer (30/35)
Is het 2007 of 2017 :p
Ik denk dat Federer toch wat onderschat wordt; ook door de bookies.
Ik zie hem wel winnen, in ieder geval meer kans dan de bookies hem geven.
daffie:
Ik opteer om het aantal spelletjes te kiezen! Verwacht een lange close partij die minstens 4 sets kan duren. +40.5 games is hier aangewezen!
haagsebrabander:
vind ik toch wel heeel risky.
het kan natuurlijk maar zoals altijd heeft iedereen zijn mening.
ikzelf zou voor federer gaan, jij gaat voor nadal.
dat is het voordeel ten opzichte van voetbal of hockey, een gelijkspel kan niet ;-)