Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik las ergens dat Ivo moe begint te worden. Dus ik zie hem niet direct winnen van Goffin.
toch GL ;-)
Monfils-Kohlschreiber set 1 : o9.5@1.72
63 set 1. set 2&3 went over 9.5 :-(
toch GL ;-)
Monfils-Kohlschreiber set 1 : o9.5@1.72
63 set 1. set 2&3 went over 9.5 :-(
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Jahn - Bemelmans. (1) @3
Heb gister Jahn gezien tegen Krajinovic en vond Jahn erg sterk spelen. Leek erg gemotiveerd en liep op elke bal. Denk dat Bemelmans licht favoriet is maar voor deze odds is het een gokje waard om op Jahn te spelen
Heb gister Jahn gezien tegen Krajinovic en vond Jahn erg sterk spelen. Leek erg gemotiveerd en liep op elke bal. Denk dat Bemelmans licht favoriet is maar voor deze odds is het een gokje waard om op Jahn te spelen
kreffel:
Jahn - Bemelmans. (1) @3
Jahn - Bemelmans. (1) @3
Thanks voor de tip, low stake gevolgd @ 3.690 / pinnacle
hetisboerie:
Ik denk ook dat Nishikori veel en veel meer weerstand gaat bieden.
Zie persoonlijk Garcia wel een setje pakken, maar Strycova is je gunstig gezind dit toernooi.
bvanhinthum:
Nishikori kan wel al eens het waterloo worden hoor voor Federer.. Zou het wel van harte hopen dat opa ff Murray eruit kegelt, dan heeft Stanimal meer kan de finale te bereiken. Wawrinka - Dimitrov is de finale waar ik op hoop
Nishikori kan wel al eens het waterloo worden hoor voor Federer.. Zou het wel van harte hopen dat opa ff Murray eruit kegelt, dan heeft Stanimal meer kan de finale te bereiken. Wawrinka - Dimitrov is de finale waar ik op hoop
Ik denk ook dat Nishikori veel en veel meer weerstand gaat bieden.
Zie persoonlijk Garcia wel een setje pakken, maar Strycova is je gunstig gezind dit toernooi.
Hehe ja Strycova is een heldin. Deze keer met de hakken over de sloot de 2-0 maar hij telt hehe. Volgende ronde Serena dat kan wel s interessant worden.
daffie:
kreffel:
Jahn - Bemelmans. (1) @3
Jahn - Bemelmans. (1) @3
Kansloze missie helaas...
Nishikori @2.4
Barthel over 2.5 set @2.5
Kerber over 2.5 set @2.7
Kuznetsova over 2.5 set @2.4
Barthel over 2.5 set @2.5
Kerber over 2.5 set @2.7
Kuznetsova over 2.5 set @2.4
Roger Federer vs Kei Nishikori
over 3.5 sets tussen deze 2 @1.49 ?
wat zeggen de kenners hiervan?
over 3.5 sets tussen deze 2 @1.49 ?
wat zeggen de kenners hiervan?
Bart tipt hier Nishikori terwijl ik denk dat Federer gaat winnen dus ik denk wel dat je hier over 3.5 set mag verwachten.
het wordt in elk geval voor geen van de 2 een easy win.
het wordt in elk geval voor geen van de 2 een easy win.
it's all about the money ;)
3-1 Fed of als het 5sets wordt 2-3 Nishi
Murray-Zverev set 1 : o8.5 @1.53 5-7
Tsonga-Evans o3.5 sets @1.8 Evans in de vorm van zn leven. 3-1
Murray-Zverev set 1 : o8.5 @1.53 5-7
Tsonga-Evans o3.5 sets @1.8 Evans in de vorm van zn leven. 3-1
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik verwacht eigenlijk Federer in 3. Nu Murray en Djoko weg zijn ruiken de outsiders hun kans, en Fed weet dat hij weinig tijd meer heeft. Hij gaat knallen!