Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Berdych verloor vandaag zijn 35e, 36e en 37e set op rij (!) tegen iemand van de big4 (Nadal, Murray, Federer, Djokovic). Route van Federer is door zijn ranking erg lastig. Nu Nishikori, dan Murray (ik denk einde verhaal, maar wie weet), dan Wawrinka/Tsonga en in de finale iemand van het rijtje Raonic, Dimitrov of Nadal.
0 Vind ik leuk's
Nishikori kan wel al eens het waterloo worden hoor voor Federer.. Zou het wel van harte hopen dat opa ff Murray eruit kegelt, dan heeft Stanimal meer kan de finale te bereiken. Wawrinka - Dimitrov is de finale waar ik op hoop
0 Vind ik leuk's
Bautista -1.5 @2
Bautista 3-0 @3.5 small
Dimitrov -1.5 @2.2
Zverev over 39.5 games @1.9

Cibulkova x Gavrilova @2.6
Strycova 2-0 @2 high
Wozniacki @2.5
0 Vind ik leuk's
bvanhinthum:
Nishikori kan wel al eens het waterloo worden hoor voor Federer.. Zou het wel van harte hopen dat opa ff Murray eruit kegelt, dan heeft Stanimal meer kan de finale te bereiken. Wawrinka - Dimitrov is de finale waar ik op hoop

Ik denk ook dat Nishikori veel en veel meer weerstand gaat bieden.

Zie persoonlijk Garcia wel een setje pakken, maar Strycova is je gunstig gezind dit toernooi.
0 Vind ik leuk's
mijn ideale finale is Federer - Roanic :d (omdat ik beide heren heb staan voor eindwinst)

en nu mijn echte kijk: ik vind Federer goed bezig maar idd Nishikori is een goede speler, kan best een leuk duel worden.
Murray zit er nog steeds in maar IEDEREEN kan er nu op dit ogenblik uitvliegen, kijk maar naar Djokovic.

Mijn persoonlijke favoriet voor de eindwinst in dit tornooi als hij zijn vorm kan behouden is nog altijd Roanic, ik ben dit tornooi echt onder de indruk van hem voorlopig en acht hem sterker dan Dimitrov of Nadal (die beiden in zijn tabelhelft zitten), hoewel ik Dimitrov ook niet onderschat.

Murray - Roanic is ook een mogelijke finale en dan wil ik het nog wel is zien, die finale ga ik dan met grote ogen bekijken ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
mijn ideale finale is Federer - Roanic :d (omdat ik beide heren heb staan voor eindwinst)

en nu mijn echte kijk: ik vind Federer goed bezig maar idd Nishikori is een goede speler, kan best een leuk duel worden.
Murray zit er nog steeds in maar IEDEREEN kan er nu op dit ogenblik uitvliegen, kijk maar naar Djokovic.

Mijn persoonlijke favoriet voor de eindwinst in dit tornooi als hij zijn vorm kan behouden is nog altijd Roanic, ik ben dit tornooi echt onder de indruk van hem voorlopig en acht hem sterker dan Dimitrov of Nadal (die beiden in zijn tabelhelft zitten), hoewel ik Dimitrov ook niet onderschat.

Murray - Roanic is ook een mogelijke finale en dan wil ik het nog wel is zien, die finale ga ik dan met grote ogen bekijken ;-)

Ik hoop met je mee! Heb Raonic voor eindwinst. Hij is gretig, heeft de hardste service (op dit moment) en is ook een stuk beter gaan bewegen. Hij heeft al eens een grand slam finale gespeeld tegen Murray, en vrij kansloos verloren, maar die ervaring neemt ie wel mee!

De partij waar ik op dit moment het meest benieuwd naar ben is Dimitrov - Gasquet. Gasquet is altijd een gevaarlijke outsider die er doorgaans door Djoko uit werd gegooid, maar ja, wie niet gedurende de laatste paar jaren. Zou echt geen winnaar aan durven wijzen.

Bij de vrouwen is Wozniacki - Konta zeer interessant.

Bautista Agut lijkt me ook een zekerheidje voor de volgende ronde. Kan me niet voorstellen dat Ferrer hem er op wilskracht uit knikkert.
0 Vind ik leuk's
brammm:
yellowboy:

Ik hoop met je mee! Heb Raonic voor eindwinst. Hij is gretig, heeft de hardste service (op dit moment) en is ook een stuk beter gaan bewegen. Hij heeft al eens een grand slam finale gespeeld tegen Murray, en vrij kansloos verloren, maar die ervaring neemt ie wel mee!

De partij waar ik op dit moment het meest benieuwd naar ben is Dimitrov - Gasquet. Gasquet is altijd een gevaarlijke outsider die er doorgaans door Djoko uit werd gegooid, maar ja, wie niet gedurende de laatste paar jaren. Zou echt geen winnaar aan durven wijzen.

dat bedoel ik dus ook waarom ik zo onder de indruk ben, die opslag heeft hij altijd gehad maar dat bewegen is idd een stuk beter :)

wat de partij van Dimitrov-Gasquet betreft geef ik persoonlijk toch een lichte voorkeur aan Dimitrov al weet ik niet waarom ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Karlovic wint van Goffin is wel een valuebet. Zijn service is gigantisch goed en Goffin serveert niet heel sterk vind ik. Zou me niks verbazen als Karlovic wint. 4/10 @3,45.
Nadal wint van Zvrerev. Nadal is momenteel nog een maatje te veel. Hij is blessurevrij en speelt goed. 10/10 @ 1,40.
0 Vind ik leuk's
Cibulkova -3,5 @1.82
Bautista -3,5 @1.83
0 Vind ik leuk's
haagsebrabander:
Karlovic wint van Goffin is wel een valuebet. Zijn service is gigantisch goed en Goffin serveert niet heel sterk vind ik. Zou me niks verbazen als Karlovic wint. 4/10 @3,45.
Nadal wint van Zvrerev. Nadal is momenteel nog een maatje te veel. Hij is blessurevrij en speelt goed. 10/10 @ 1,40.

Goffin beweegt veel beter en is een heel sterke retourneerder.
Ik weet het zo niet...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.