Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Shiiiiit, heldje Zverev stuurt Murray ff naar huis lol. Nu wordt het echt heel interessant
0 Vind ik leuk's
Als Federer dit wint, is Zverev denk ik een vrij makkelijke match-up voor hem. Dan kan het zomaar, dit had ik echt niet verwacht. Hoop persoonlijk op finale Wawrinka-Nadal/Dimitrov maar alles is mogelijk nu.
0 Vind ik leuk's
ik hoop op finale Federer - Roanic en nu zowel Djokovic als Murray eruit liggen groeit die kans alleen maar :d

er waren er hier verschillende die mij gek verklaarde toen ik Roanic en Federer als winnaars tipte want ze zeiden dat het voor Djokovic of Murray zou zijn maar ze liggen er beide al kansloos uit.
Ik zeg niet dat 1 van mijn 2 gaat winnen maar ze zitten er tenminste nog in :d
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Ik heb nog gekeken naar die odd van Zverev tegen Murray maar ik dacht dat zal toch wel niet... Stond 20 odd verdomme.
0 Vind ik leuk's
yellowboy:
ik hoop op finale Federer - Roanic en nu zowel Djokovic als Murray eruit liggen groeit die kans alleen maar :d

er waren er hier verschillende die mij gek verklaarde toen ik Roanic en Federer als winnaars tipte want ze zeiden dat het voor Djokovic of Murray zou zijn maar ze liggen er beide al kansloos uit.

Ik noemde het ook 'kansloos'. Het is nog een lange weg, maar zijn niveau is erg hoog en de loting is uit elkaar gevallen.
0 Vind ik leuk's
vannacht ligt de value voor mij bij monfils aan 3.25
nadal speelde zware vijfsetter en stond meer dan 4 uur op de baan
montfils won easy met 3-0
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
vannacht ligt de value voor mij bij monfils aan 3.25
nadal speelde zware vijfsetter en stond meer dan 4 uur op de baan
montfils won easy met 3-0

Een quote van 3.25 betekend 30.8% winstkans en naar mijn mening is het 60 om 40 voor Nadal. Dus zeker value, toch denk ik dat Nadal deze wedstrijd gaat winnen, ongetwijfeld enorme boost gehad na die 5set win.
0 Vind ik leuk's
yellowboy:

Heerlijk wat er deze slam gebeurt. Ik hoopte er stiekem ook op! Raonic for the win. Denk dat dit het jaar is dat de heerschappij van de 'big four' officieel gaat verdwijnen. Dimitrov, Raonic, broeders Zverev, Thiem. Komen nieuwe slam winnaars, kan niet anders.

Voor vannacht/morgen denk ik;

Williams in 2
Thiem in 4/5
Lucic Baroni in 2
Konta in 3
Grigor in 4
Raonic in 3
Pliskova in 2/3 (afhankelijk van of ze haar concentratie over 2 sets houdt)
Monfils in 4/5 (deze is tricky, maar ik denk dat nadal last heeft van de vorige ronde)

0 Vind ik leuk's
Thiem schijnt geblesseerd aan de schouder te zijn en is daar in zijn laatste wedstrijd aan behandeld. Ik denk Goffin in 4/5. Nadal staat 12-2 in onderlinge ontmoetingen. Net het spel van Monfils dicteerd Nadal ipv dat Nadal in de verdediging moet spelen. Ik zie Nadal in het ergste geval in 4 sets winnen.
0 Vind ik leuk's
danusz1986:
Thiem schijnt geblesseerd aan de schouder te zijn en is daar in zijn laatste wedstrijd aan behandeld. Ik denk Goffin in 4/5. Nadal staat 12-2 in onderlinge ontmoetingen. Net het spel van Monfils dicteerd Nadal ipv dat Nadal in de verdediging moet spelen. Ik zie Nadal in het ergste geval in 4 sets winnen.

Dat van de schouden van Thiem wist ik niet.. In dat geval zou ik die match in het geheel overslaan. Nadal - Monfils kan inderdaad ook goed naar Nadal gaan, maar zeker gezien de odds zou ik voor Monfils kiezen (low stake).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.