Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Wat denken jullie van seppi darcis? Ik geef seppi de beste kansen eigenlijk
Heb Seppi -2,5 game @ 1.97 gespeeld , medium stake
riks:
Ik speel ze met je mee mee henk nogwa!
bvanhinthum:
Zverev -1.5 @2.2
Bouchard 2-0 @2.5
Barty 2-0 @2.8
Zverev -1.5 @2.2
Bouchard 2-0 @2.5
Barty 2-0 @2.8
Ik speel ze met je mee mee henk nogwa!
Top, succes Riks ouwe hackert!
daffie:
Wat een schijt... op 1 game na pfff
Heel zuur zeg.. Tsonga, Seppi en Zverev allemaal over gegaan zoals verwacht. Evans is een baasje. Tomic is ook heel sterk in bepaalde dingen..
http://i64.tinypic.com/n6p5ab.jpg">
http://i64.tinypic.com/n6p5ab.jpg">
fr18:
Barty winst @1.76
Bouchard winst @1.60 (wilde eigenlijk game hc pakken, maar -3,5 ligt me iets te hoog)
Over 3,5 sets bij Darcis - Seppi @1.53
Over 3,5 sets bij Tsonga - Sock @1.49
Evans winst @2.12 (low stake)
Barty winst @1.76
Bouchard winst @1.60 (wilde eigenlijk game hc pakken, maar -3,5 ligt me iets te hoog)
Over 3,5 sets bij Darcis - Seppi @1.53
Over 3,5 sets bij Tsonga - Sock @1.49
Evans winst @2.12 (low stake)
Jammer dat Barty mn dag dan weer een beetje verneukt.
wat een prestatie vandaag weer van federer die in dezelfde tabelhelft zit van Murray, onze schot mag zen benen al insmeren als ze beide de volgende ronde overleven :)
it's all about the money ;)
daffie:
Pliskova + Raonic @ 51 ?
Snap dit niet helemaal, hoe kom je aan een odd van 51. Is dit om het toernooi te winnen? In combi? Of spreek je over dubbels?
sundayem:
Ik heb zelf voor vannacht Pliskova + raonic @51 gespeeld en kontinen/peers @11. Helaas niet vannacht kunnen schrijven. Wel erg mooi meegenomen dat Radwanska en Djokovic eruit liggen. Bij de dubbels het geluk dat Murray/Soares eruit ligt.
Ik heb zelf voor vannacht Pliskova + raonic @51 gespeeld en kontinen/peers @11. Helaas niet vannacht kunnen schrijven. Wel erg mooi meegenomen dat Radwanska en Djokovic eruit liggen. Bij de dubbels het geluk dat Murray/Soares eruit ligt.
Pliskova + Raonic @ 51 ?
Snap dit niet helemaal, hoe kom je aan een odd van 51. Is dit om het toernooi te winnen? In combi? Of spreek je over dubbels?
Beide in combi idd. Pliskova @6 en Raonic @17. Door de uitval van Djokovic daalde hij echter al al naar 7 de volgende ochtend.
Dat komt trouwens op een quote van 102 uit. Zie dat ik 5/10 erop heb gezet i.p.v. 10/10 waardoor ik dacht dat het een uiteindelijke quote van 51 was.
yellowboy:
wat een prestatie vandaag weer van federer die in dezelfde tabelhelft zit van Murray, onze schot mag zen benen al insmeren als ze beide de volgende ronde overleven :)
Murray wint dat easy in 3 denk ik
bvanhinthum:
yellowboy:
Ik geef Federer best een kans eigenlijk, zelfs voor de titel als hij dit niveau kan vasthouden. Federer heeft Murray de afgelopen jaren vaker verslagen als zijn spel van dit niveau was.
Zelf hou ik met name Raonic in de gaten. Murray blijft natuurlijk de grootste kanshebber voor de titel, maar ik zou er geen geld op zetten tegen de aangeboden odds. Zowel Nadal, Fed (als ze echt weer helemaal zichzelf zijn zoals 't nu lijkt) Raonic en Wawrinka kunnen Murray prima aan de kant zetten en hij komt er meerdere tegen.