Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
daffie:
Als onze Schot er nu nog wil uitvliegen worden mijn value bets van een tijdje terug opeens heel erg interessant :)
Deze bedoel ik dus :
Raonic @ 23
Tsonga @ 206
Thiem @ 134
Te mooi om niet te proberen met telkens 1 euro.
En Wawrinka @ 17 voor 5 euro
Als onze Schot er nu nog wil uitvliegen worden mijn value bets van een tijdje terug opeens heel erg interessant :)
Deze bedoel ik dus :
Raonic @ 23
Tsonga @ 206
Thiem @ 134
Schot? :s
fr18:
daffie:
Deze bedoel ik dus :
Raonic @ 23
Tsonga @ 206
Thiem @ 134
Deze bedoel ik dus :
Raonic @ 23
Tsonga @ 206
Thiem @ 134
https://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Murray
Dit is geen Schot dan?
haha ja het is een schot FR18, of vind je dat hij te unforced speelt hahahaha
ik ben nog altijd onder de indruk van Roanic, die ik voor dit tornooi al tipte :)
ook de roger zit er nog altijd in :d
ook de roger zit er nog altijd in :d
it's all about the money ;)
odd van Roanic is ondertussen al gezakt van 18 naar 7
Federer staat nog altijd aan 21
Federer staat nog altijd aan 21
it's all about the money ;)
Ik heb zelf voor vannacht Pliskova + raonic @51 gespeeld en kontinen/peers @11. Helaas niet vannacht kunnen schrijven. Wel erg mooi meegenomen dat Radwanska en Djokovic eruit liggen. Bij de dubbels het geluk dat Murray/Soares eruit ligt.
rvpmvp:
God, wat een toevoeging ben jij toch en dat met jouw leeftijd.
Naja, Schot/Brit, vind het allemaal goed hoor.
sundayem:
Ik heb zelf voor vannacht Pliskova + raonic @51 gespeeld en kontinen/peers @11. Helaas niet vannacht kunnen schrijven. Wel erg mooi meegenomen dat Radwanska en Djokovic eruit liggen. Bij de dubbels het geluk dat Murray/Soares eruit ligt.
Pliskova + Raonic @ 51 ?
Snap dit niet helemaal, hoe kom je aan een odd van 51. Is dit om het toernooi te winnen? In combi? Of spreek je over dubbels?
Voor vannacht:
Barty Ashleigh - Barthel Mona
2Way - Who will win?
1.80 Barty (Betsson)
In mijn ogen is Barty absoluut dik de favoriet en zeker voor haar thuispubliek.
Ze won de vorige ronde van Rogers en pakte eerder deze maand een set tegen Kerber.
Barthel won weliswaar al 5 wedstrijden (incl. kwalificatie) in straight-sets maar is naar mijn mening zeker de underdog in deze wedstrijd.
Na de knappe overwinning tegen Monica Puig, die bedroevend speelde, zie ik haar niet meer winnen van Barty.
Barty Ashleigh - Barthel Mona
2Way - Who will win?
1.80 Barty (Betsson)
In mijn ogen is Barty absoluut dik de favoriet en zeker voor haar thuispubliek.
Ze won de vorige ronde van Rogers en pakte eerder deze maand een set tegen Kerber.
Barthel won weliswaar al 5 wedstrijden (incl. kwalificatie) in straight-sets maar is naar mijn mening zeker de underdog in deze wedstrijd.
Na de knappe overwinning tegen Monica Puig, die bedroevend speelde, zie ik haar niet meer winnen van Barty.
Ik heb ook Barty @201 voor de eindzege. Leuk voor wat wisselgeld.