Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Evans + 2.5 set @ 1.66
Harrison + 2.5 set @ 1.64

Pavluchenkova/Babos @ 2.34

0 Vind ik leuk's
Ik ben het wel eens met "HETISBOERIE" omtrent Berdych. Het is een speler die haast altijd de favoriete rol waarmaakt en tot de kwartfinale van een grandslam komt. Waarna die dan word uitgeschakeld door een top -5 speler. Dat is wel beetje het verhaal van zijn carrierre, hij heeft net niet dat extra's waardoor die kan stunten tegen de echte top waardoor ik ook wel enigzins snap dat sommige hem "saai" noemen..

Iniedergeval, is mijn eerste betsvan de avond in de wedstrijd van Venus (O17,5 games) samen met Kontinen/Peers to win
Bublik + 1,5 set handicap
En dat Chardy een set pakt tegen Nishi
0 Vind ik leuk's
Ja, mijn reactie is nuttig.
Zou oppassen met de Isner bets. Zverev speelt echt super sterk afgelopen maanden.
Zelf Kyrgios 3-0, Sela -1.5, Duan, Bouchard 2-0, Pavlyuchenkova 2-0, Barty
0 Vind ik leuk's
Over 29,5 bij Tomic @1.83
Puig -3,5 games @1.84
0 Vind ik leuk's
man man, Sela den boot in, Isner den boot in, wat een zaadnacht pffffffff :-@
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
masterk:
Sock to win
Evans +2.5 set

Combo @2.19....
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Sela had ik totaal niet verwacht, voortaan maar weer oppassen bij die challengers-spelers (natte kranten).
0 Vind ik leuk's
fr18:
Voor vannacht speel ik:

Pavlyuchenkov-1,5 sets @2.17
Vandeweghe -1,5 sets @1.93
Bouchard -3,5 games @1.86
Duan to win @1.88

Sock -4,5 games @1.90
Isner -1,5 set @1.75

Bet op Isner was achteraf misschien wat oppurtunistisch inderdaad. Gelukkig maken de vrouwtjes en Sock veel goed, ging alleen nog bijna mis bij Vandeweghe.

fr18:
Over 29,5 bij Tomic @1.83
Puig -3,5 games @1.84

Beetje verkeken op Puig helaas, was op haar eigen service gewoon te zwak, veel onnodige fouten. Tomic nu bezig, maar ziet er goed uit met 6-5 stand in de eerste set.

Al met al dus een prima nacht en ochtend.
0 Vind ik leuk's
Hebben jullie enig idee van wie de AO mannendubbel kan winnen? Ik zit namelijk de odds te vergelijken, en die zijn op Bwin en Unibet wel aardig verschillend.
Lopez/Lopez 11 op Unibet tegenover 25 op Bwin
Bryan 8 op unibet tegenover 4.5 op bwin
Kontinen/peers 11 tegenover 7.5
Dodig/granolers 31 tegenover 11
Kubot/melo 26 tegenover 10.

Voor de grote favorieten geldt:
Herbert/mahut 6 op uni, 8 op bwin
Murray soares 7 op unibet, 6 op bwin

Zelf zou ik mijn geld op Kontinen/Peers zetten, mede omdat ze de laatste maanden de top 3 twee keer heeft verslagen.

0 Vind ik leuk's
Op unibet kan je ook inzetten wie de kwartfinale bereikt in de loting van Thiem en Goffin. Voor beiden krijg je 2.9. Thiem treft Thompson, fognini/paire en evt goffin
Goffin treft Stepanek, Karlovic en evt Thiem dan. Ik neig naar Goffin, omdat Thiem vaak een goed niveau niet heel lang volhoudt. Jullie?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.