Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hetisboerie:
Je kan het daar niet wel of niet mee eens zijn, het is gewoon een feit. Scroll naar onderen op zijn wiki en zie zijn resultaten, die spreken voor zich. Meest stabiele speler van alle mannen zonder slamwinst is misschien beter verwoord, maar wel gewoon een feit.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tomáš_Berdych

Australian open vanaf 2011:

Kwartfinale - kwartfinale - kwartfinale - halve finale - halve finale - kwartfinale

Grand Slams in 2016:

Kwartfinale - kwartfinale - halve finale - absent

Tegen Murray, Djokovic en ook Federer wel komt hij standaard te kort, maar verder kan hij iedereen verslaan. Snap eigenlijk niet waarom ik zo uitgebreid reageer, maar goed.

Oke op de Australian open doet die het meestal wel tot de kwart finale en vorig jaar heeft die een redelijk goed jaar gehad, maar om nou te zeggen stabiel vind ik het niet. Als je alleen al kijkt hoe vaak die niet eens bij de kwartfinale komt. Als stabiele speler moet je dat wel lukken.
Ik snap ook wel dat die van Harrison moet winnen, maar een odd van 1,20 is dan toch niks.
Gefeliciteerd met je bet, maar telkens dat ik op hem bet begin ik al te zweten.
Succes verderr!
0 Vind ik leuk's
Jij ook. (y)

Ik heb bij Berdych het gevoel dat hij zich tegenwoordig spaart voor de slams en daar wil pieken. Ik vind hem meestal niet zo'n fijne speler om te betten, gisteren neigde ik naar Harrison +2.5 maar heb deze niet gespeeld. Als hij geen mental breakdown krijgt zoals wel vaker tegen top die grote mannen zie ik hem best van Federer winnen. Federer had moeite met een clubspeler, leunt volledig op zijn service.
0 Vind ik leuk's
Edmund @1.7
Zverev over 3.5 set @1.8
Monfils 3-0 @2.3

Strycova 2-0 @2.3
Cornet 2-0 @2
Gavrilova over 2.5 set @2.4

Snap niet dat ik nog op mannen speel want juist al m'n vrouwenbets gaan heerlijk en bij de mannen te veel verrassingen tot nu zoals Kyrgios vannacht ook weer ff liet zien..
0 Vind ik leuk's
Zverev - Tiafoe over 34,5 games @1.83 (2x stake)
Karlovic -3,5 games @1.86
Edmund -1,5 games @1.83

Garcia 2-0 @1.96

Zal later nog het één en ander toevoegen.
0 Vind ik leuk's
2x stake, bedoel je high stake mee?
0 Vind ik leuk's
Vind Karlovic spelen wel gewaagd na zo'n uitputtingsslag, hij is niet echt de jongste meer. Garcia 2-0 pak ik ook mee.
0 Vind ik leuk's
daffie:
2x stake, bedoel je high stake mee?

2x zoveel als bij de andere bets, kan je high stake noemen, kan ook medium.

bvanhinthum:
Vind Karlovic spelen wel gewaagd na zo'n uitputtingsslag, hij is niet echt de jongste meer. Garcia 2-0 pak ik ook mee.

Snap ik, ben echter totaal niet overtuigd van die Whittington. Komt eigenlijk pas net kijken in de ATP scene en heeft daarin nog nauwelijks tot niets gepresteerd.
Ook al is Karlo niet meer de jongste, ik denk dat ie wel weet hoe die hier mee om moet gaan. Het is voor hem in ieder geval noodzakelijk dat het inderdaad niet weer tot zo'n lange en uitputtende wedstrijd uitloopt. Hij zal er dus gebaat zijn om deze klus wat sneller te klaren dan, als hij wint tenminste.

Verder neig ik nog naar:

Dimitrov 3-0
Monfils 3-0
Over 36,5 bij Stepanek - Goffin

En vind ik Muller - Raonic een hele interessante match. Ben benieuwd of Muller in deze vorm het Raonic lastig kan maken en het dus misschien een over wordt.
0 Vind ik leuk's
Edmund pak ik ook mee @1.69 3-0 verlies ,liet hem wel behandelen aan zn teen in set 1.stond slap te spelen dan.
6u
Zverev A. - Tiafoe F. o34.5 games @1.70 UB 62/63/64
Paire B. - Fognini F. set 1 o9.5@1.68 UB 76 ,live ook set 2 o9.5 gepakt 46
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
fr18:
Zverev - Tiafoe over 34,5 games @1.83 (2x stake)
Karlovic -3,5 games @1.86
Edmund -1,5 games @1.83

Garcia 2-0 @1.96

Zal later nog het één en ander toevoegen.

Wat een drama nacht voor mij, maar ook in het algemeen. Djoko en Radwanska die er zomaar even uitvliegen en dan Edmund die niks klaar kon spelen, Garcia die in een eerste set te unforced speelt en Zverev die gewoon duidelijk een maatje te groot voor Tiafoe was, jammer.

Alleen Karlo een klein lichtpuntje.
0 Vind ik leuk's
Als onze Schot er nu nog wil uitvliegen worden mijn value bets van een tijdje terug opeens heel erg interessant :)

Deze bedoel ik dus :

Raonic @ 23
Tsonga @ 206
Thiem @ 134
Te mooi om niet te proberen met telkens 1 euro.

En Wawrinka @ 17 voor 5 euro
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.