Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Alle grote tennis toernooien lijken wat stil te liggen. Komende toernooien zijn:

Oktober:
Moscow
Vienna
Lyon
Madrid
Basel
Stockholm
St Petersburg
Paris Indoor

November 2009:
Tennis Masters Cup

Misschien komen er nog een paar leuke quotes. We zullen zien!
0 Vind ik leuk's
De Masters Cup zal gespeeld worden in London.Voor meer informatie over dit toernooi:
- http://nl.wikipedia.org/wiki/ATP_World_Tour_Finals
Kaarten kopen:
- http://www.tennistickets.com
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Hallo,

Ik ben Marco en ben zelf een fanatieke wedder op voetbal en tennis..
Alleen heb ik voor het nieuwe jaar en tennisseizoen een plan opgezet om vol voor het wedden op tennis te gaan en dit intensief te gaan volgen..

Nou kwam ik op het idee als je dit bijv. met zijn tweeen doet je veel sterker staat en meer tenniswedstrijden kunt zien en meer insite informatie hebt...

Ik ben dus op zoek naar iemand die het komende jaar ook vol voor het tennis wil gaan en deze uitdaging met mij wil aangaan...
Ben alleen op zoek naar serieuze mensen die dit ook zien zitten...

Mocht je interesse hebben stuur maar een mail naar mijn adres:
marco251182@gmail.com

En wie weet maken we volgend jaar een superjaar mee met veel winst..
0 Vind ik leuk's
Dag Marco,

Ten eerste welkom op het forum van voetbalwedden.net. Het klopt inderdaad dat hier veel mensen zitten die verstand van voetbal denken te hebben. Maar ook Tennis is een bekende en populaire sport om op te wedden.

Misschien kan je er een apart topic over maken waar je je vorderingen, tactieken en andere gegevens met ons deelt. Op die manier kan je iemand enthousiast maken die dat nu misschien nog niet is.

Persoonlijk hou ik me alleen bezig met voetbal en niet met andere sporten. Ik ben echter erg benieuwd naar je vorderingen.

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Tennis is idd een leuke sport om op te wedden het is ook nog eens altijd winst of verlies. Aangezien enkele spelers bijna nooit verliezen lijkt het me zeker wel een leuke bezigheid voor de afwisseling.
Wellicht is het leuk als er regelmatig in het tennis topic tips over tennis geplaatst worden waar iedereen die geinteresseerd is in tennis in mee kan delen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ja, ik zou het erg leuk vinden als Marco2511 daar mee zou kunnen starten.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
eerste en tweede ronde grand slam alt ideaal om veel in te zetten op zekere matchen
ge kunt er zeker 10 aanduiden die zeker zijn en dan heb je quote van 1.5. Daar 50 euro op broodje is gebakke
0 Vind ik leuk's
Ik ben benieuwd naar jouw 10 zekere wedstrijden motje ;-)
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik ben benieuwd naar jouw 10 zekere wedstrijden motje ;-)

Ik ook motje...kom maar door met het lijstje!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Federer heeft op de Australian Open moeizaam gewonnen van Andreev (4-6, 6-2, 7-6 (7-1) en 6-0). In ieder geval is de Australian Open erg leuk om te wedden het is immers een groot en bekend tennis toernooi.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.