Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Vanavond Nalbandian @1.86 4/10 :) betfair
Heb Nalbandian gister of eergister gezien in de vorige ronde tegen Ferrer, hij won ternauwernood (3setter), volgens de commentator was hij "moe" omdat hij 2 dagen eerder een finale had gespeeld (en gewonnen). Soderling daarintegen is een sterke tegenstander.. Zag dat ie eerste set verloren had, 2e set break voor (5-4).. ben benieuwd!
EDIT: Nalbandian pakt de 2e set: 6-4
EDIT: 3e set, direct break van Nalbandian, 2-0
Heb Nalbandian gister of eergister gezien in de vorige ronde tegen Ferrer, hij won ternauwernood (3setter), volgens de commentator was hij "moe" omdat hij 2 dagen eerder een finale had gespeeld (en gewonnen). Soderling daarintegen is een sterke tegenstander.. Zag dat ie eerste set verloren had, 2e set break voor (5-4).. ben benieuwd!
EDIT: Nalbandian pakt de 2e set: 6-4
EDIT: 3e set, direct break van Nalbandian, 2-0
kzou inzetten vnv tegen clijsters en tegen wickmayer
ze zitten er door
ze zitten er door
[quote]kzou inzetten vnv tegen clijsters en tegen wickmayer
ze zitten er door
ben je veel met Tennis bezig charreke? Ik zie clijsters niet meer tussen de weddenschappen staan. Wickmayer heb ik nog nooit van gehoord. Ga deze niet afsluiten, heb niet genoeg belegen kaas van tennis gegeten en al helemaal niet van het vrouwentennis.
ze zitten er door
ben je veel met Tennis bezig charreke? Ik zie clijsters niet meer tussen de weddenschappen staan. Wickmayer heb ik nog nooit van gehoord. Ga deze niet afsluiten, heb niet genoeg belegen kaas van tennis gegeten en al helemaal niet van het vrouwentennis.
Hakuna Matatttta.
ik wed bijna altijd op tennis, op tennis heb je 50% kans om het goed te raden! dus dat lijkt mijn verstandiger om op tennis te wedden dan voetbal!
ik zou vanavond een gokje wagen op Yanina Wickmayer. Ze speelt tegen Kanepi (die 16 plaatsen lager gerangschikt staat). Wickmayer heeft het laatste onderlinge duel gewonnen. De odd bij Bwin = 2.07. Lijkt me een mooie bet.
inderdaad ds1967 ik ben er helemaal mee eens, ik denk ook dat wickmayer gaat winnen! ik ga er ook een gokje op wagen:)!
[quote]inderdaad ds1967 ik ben er helemaal mee eens, ik denk ook dat wickmayer gaat winnen! ik ga er ook een gokje op wagen:)!
Leuk, doe ook mee. odds staan inmiddels op 2,14. Denk dat het slim is om nog heel even te wachten en deze bet vlak voor 19.00 af te sluiten. Hij lijkt leuk te stijgen namelijk.
Leuk, doe ook mee. odds staan inmiddels op 2,14. Denk dat het slim is om nog heel even te wachten en deze bet vlak voor 19.00 af te sluiten. Hij lijkt leuk te stijgen namelijk.
Hakuna Matatttta.
Zie dat Wickmayer verloren heeft, terwijl ze de 1ste set nog met 6-0 won.. Zelf niet ingezet hoor.. Maar miss was ze wel geblesseerd of vermoeid of iets dergelijks? 2e set werd 7-6 voor der tegenstander en 3e set 6-1 voor Kanepi, ging erg achteruit na het winnen van de eerste set :o