Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
allez ten

Andy Roddick (USA) - Thomaz Bellucci (BRA) (1 2) Andy Roddick (USA) Roddick 5.00 1.86 9.28
Antonio Veic (CRO) - Gael Monfils (FRA) (1 2) Gael Monfils (FRA) Monfils
Ivo Karlovic (CRO) - Julien Benneteau (FRA) (1 2) Ivo Karlovic (CRO) Karlovic
Lukas Lacko (SVK) - Rafael Nadal (ESP) (1 2) Rafael Nadal (ESP) Nadal
Philipp Kohlschreiber (GER) - Wayne Odesnik (USA) (1 2) Philipp Kohlschreiber (GER) Kohlschreiber

alles just
0 Vind ik leuk's
Andy Roddick (USA) - Thiemo de Bakker (NED) (1 2) Andy Roddick (USA) Roddick 10.00 1.40 14.04
Guillermo Garcia-Lopez (ESP) - Stanislas Wawrinka (SUI) (1 2) Stanislas Wawrinka (SUI) Wawrinka
Michael Russell (USA) - Juan Martin Del Potro (ARG) (1 2) Juan Martin Del Potro (ARG) Del Potro
Tomas Berdych (CZE) - Robin Haase (NED) (1 2) Tomas Berdych (CZE) Berdych
Elena Dementieva (RUS) - Vera Dushevina (RUS) (1 2) Elena Dementieva (RUS) Dementieva
Jelena Jankovic (SRB) - Monica Niculescu (ROU) (1 2) Jelena Jankovic (SRB) Jankovic
Kim Clijsters (BEL) - Valerie Tetreault (CAN) (1 2) Kim Clijsters (BEL) Clijsters
Peter Luczak (AUS) - Rafael Nadal (ESP) (1 2) Rafael Nadal (ESP) Nadal
Matthew Ebden (AUS) - Gael Monfils (FRA) (1 2) Gael Monfils (FRA) Monfils
Novak Djokovic (SRB) - Daniel Gimeno-Traver (ESP) (1 2) Novak Djokovic (SRB) Djokovic
Roger Federer (SUI) - Igor Andreev (RUS) (1 2) Roger Federer (SUI) Federer
Andy Murray (GBR) - Kevin Anderson (RSA) (1 2) Andy Murray (GBR) Murray

mijn eerste bet, waren allemaal eitjes :)
0 Vind ik leuk's
Ok hoeveel % van je tennis bets die je geplaatst had had je goed ?
Ik vind tennis best interessant om op te wedden. Graag hoor ik tips over de Australian Open dan doe ik direct mee :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
De Belgische gaan weer goed. Zal weer een belgische finale worden bij de dames denk ik. Ik tip Henin als winnaar

En bij de heren nadal.
0 Vind ik leuk's
Heb dit staan voor vannacht/morgenochtend;
Youzhny, M - Hajek, J 1 (1,16)
Marchenko, Illya - Davydenko, N 2 (1,01)
Tsonga, J-W - Dent, T 1 (1,14)
Williams, Serena - Kvitova, Petra 1 (1,07)
Bammer, S - Williams, Venus 2 (1,08)
Federer, R - Hanescu, V 1 (1,03)
Hewitt, L - Young, D 1 (1,07)
Djokovic, Novak - Chiudinelli, M 1 (1,03)
0 Vind ik leuk's
Maar vind ik persoonliojk wel hele lage quoteringen. Als je alles goed hebt dan win je 0,59.
Over 8 tennis wedstrijden. Bij 16 tennis wedstrijden kom je dan op 1,20 uit. Ik denk dat de kans behoorlijk groot is dat er bij 8 wedstrijden 1 tussenzit die niet wint. Ervaring met tennis wedden heb ik nog niet heel veel maar het lijkt me wel echt super interessant. Vooral met grote tennis toernooien als Australian Open en Wimbledon. Ik zoek zeg maar meer wedstrijden op waar wat meer aan te verdienen valt per wedstrijd en geen zekerheidjes. Wellicht is er een leuke site te vinden met tennis wed tips die kunnen we er dan mooi bij gaan houden :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Heb ze in ieder geval wel allemaal goed!
0 Vind ik leuk's
[quote]Heb ze in ieder geval wel allemaal goed! Ok dan super ! Het wordt dan maar eens tijd om me verder te gaan verdiepen in het wedden op tennis. Als het zulke quoteringen bij voetbal zouden zijn dan zou ik er zeker niet op wedden.
Wat ik idd wel weet van tennis is dat er vantevoren wat vaster vaststaat wie wint dan bij voetbal.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Justus, kan je je voorspellingen hier in het forum zetten. Wil graag met je meespelen namelijk!
Hier misschien verdergaan over de Australian Open?
- https://www.voetbalwedden.net/topic/tennis-australian-open-2009-286/
0 Vind ik leuk's
Tille,
een belgische finale bij de vrouwen is jammer genoeg onmogelijk, want een mogelijk 1/8ste finale is WickMayer - Henin en de winnares moet dan eventueel in de kwartfinale tegen Clijsters spelen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.