Wedden op MLB 2019
Ik wil hier de picks van 2 systemen delen die ik zelf nu al 6 jaar speel. Deze systemen zijn tot op heden ongeslagen. Ik ben er mij wel van bewust dat er geen enkel systeem onfeilbaar is. Systeem 1 is een 5 game chase; alle weddenschappen op de ML en "bet to win 1 unit". Systeem 2 idem; doch een 6 game chase.
19/04/19 : Miami Marlins ML ; Colorado Rockies ML
Systeem 1 : GM 4 : verschuift van STL naar ARI
Systeem 2 : GM 5 verschuift van OAK/CLE naar CHW/CLE
Night slate; we will be back later this evening.
Mogelijk gaan we er in de week van 20/05 tot 26/05 een paar daagjes tussenuit. Tripje naar mijn collega in Wilmette - Illinois aan Lake Michigan. Nog niet definitief.
Needing some magic tonight; but here we go :
Systeem 1 : ARI ML (GM 4) bet to win lost money + 1u
Systeem 2 : CHW/CLE (GM 5) OVER 8.5 bet to win lost money + 1u
BOL !!!
Systeem 1 : thanks Diamondbacks ! + 1 win (18 - 0)
Systeem 2 : OPGEPAST EARLY GAME !!!
GM 6 this evening. CLE is on a 7 under streak ; let's trust the system (ik speel dit systeem sinds 2010, zonder verlies, maar het blijft spannend natuurlijk)
CHW/CLE OVER 7.5 bet to win lost money + 1u
BOL !!!
Indians did it !!! TOP 6 : CLE - CHW 8 - 0 en
Systeem 1 : 18 - 0
Systeem 2 : 16 - 0
Als ik me goed herinner (ben nl de details van sommig vorige jaren kwijtgespeeld) was dit voor systeem 2 sinds 2010 de 4de keer dat we tot GM 6 dienden te gaan.
Morgen hebben we al een paar plays voor systeem 3. Mogelijk ook èèn of meerdere bets voor systeem 1 (hangt af van de verdere resultaten van vanavond.
TOP 8 en CHW/CLE 0 - 9 ; we hadden het dus ook gered zonder een halve run te kopen. Oh well.
Geen bets voor systeem 1 vandaag ( geen van de aanmerking komende ploegen konden zich kwalificeren).
Wel een paar bets voor systeem 3. Stay tuned; EARLY GAME !
Straks meer !
Systeem 3 : NYY/BAL (wedstrijd 21:05) OVER 9.5 (GM1) bet to win 1u
Later meer !!!
Zijn er hier soms mensen die de MLB volgen via één of andere live stream ?
Wat ik ook verwonderlijk vind is dat ik hier weinig of niets lees van andere handicappers ? Geen reacties, suggesties, of iets anders constructiefs !?
Gewoon volgen en een graantje proberen mee te pikken. Nice work. !!! Enfin, ieder zijn ding zeker.
By the way; ik kan nu al bevestigen dat ik er volgende week een weekje tussenuit ga. Chicago here we come !!! Waarschijnlijk ook ter plaatse een matchke van de Cubs tegen de Phillies meepikken.
Stay tuned !!! Er volgen mogelijk nog 1 of 2 bets later op de avond.
Ik volg regelmatig MLB matches. Zet er ook vaak op in en regelmatig ook winstgevend. Ik zou eens wat tips kunnen delen hier. Wellicht is het de moeite waard. Ik ben niet zo bezig met het volgen van tips op dit forum maar lees nu je bericht dus dacht reageer even. Ik heb voor vannacht de Red Sox op winst staan @1,66. Ik baseer dit onder andere op een YouTube kanaal genaamd Ghost Picks. Tevens komt het niet zo vaak voor dat de Red Sox 2 maal achter elkaar verliezen. De laatste match hebben ze namelijk verloren nadat ze met 3-0 voor stonden. Deze aanbieder van paid services in met name Amerika heeft iets van 5 handicappers in de gelederen en deze geven allen bijna dagelijks free picks. De meesten daarvan vallen wel. Ik pak degenen eruit die ik het meest logisch vind. Verder speel ik vannacht de Taxas Rangers op winst @1,85. Verder denk ik dat de LA Dodgers @ 1,62 vannacht gaan winnen en de New York Yankees op de RL. @1,77 Dit zijn allen Unibet quoteringen van dit moment
Okido hier gaan we :
NYY/BAL OVER 8.5 (GM 2) bet to win lost money GM 1 + 1u
BAL ML (GM1)
BOL !!!