Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op MLB 2019

Ik wil hier de picks van 2 systemen delen die ik zelf nu al 6 jaar speel. Deze systemen zijn tot op heden ongeslagen. Ik ben er mij wel van bewust dat er geen enkel systeem onfeilbaar is. Systeem 1 is een 5 game chase; alle weddenschappen op de ML en "bet to win 1 unit". Systeem 2 idem; doch een 6 game chase.

19/04/19 : Miami Marlins ML ; Colorado Rockies ML

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagPeetee9 in 19-04-2019 19:52 Overige sporten en evenementen
in 19-04-2019 19:52 Overige sporten en evenementen
143 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

No bets today.

0 Vind ik leuk's

Vandaag :

Systeem 1 : STL ML (GM 1) bet to win 1u .

BOL !!!

0 Vind ik leuk's

2 bets voor vandaag (beiden systeem 1):

STL ML (GM 2) bet to win lost money from GM1 + 1u OPGEPAST: "EARLY GAME" - WEDSTRIJD START OM 19.15u onze tijd.

OAK ML (GM 1) bet to win 1u

Good luck !!!

PS: Sorry voor het Engels, maar na 6 jaar in het buitenland (Venezuela) en dagelijks enkel Engels en/of Spaans; even aanpassen...

Bericht gewijzigd door Peetee9 op wo 8 mei 2019, 13:37
0 Vind ik leuk's

3 bijkomende bets vandaag voor systeem 2 (6 game chase)

CLE ML (GM 1) bet to win 1u

CLE/CHW (GM 1) OVER ; bet to win 1u

TOR ML (GM 1) bet to win 1u

BOL !!!

Bericht gewijzigd door Peetee9 op wo 8 mei 2019, 14:06
0 Vind ik leuk's

De Cardinals gingen met 0-5 de boot in tegen de Phillies. Vrijdag gaan we verder met GM 3 in deze chase.

0 Vind ik leuk's

Vandaag :

Systeem 2 : CLE/CHW OVER (GM2) ---- OPGEPAST EARLY GAME !!!

Bericht gewijzigd door Peetee9 op do 9 mei 2019, 14:02
0 Vind ik leuk's
Op do. 9 mei 2019, 16:01 schreef Peetee9:

Vandaag :

Systeem 2 : CLE/CHW OVER (GM2) ---- OPGEPAST EARLY GAME !!!

Wat wil die over zeggen ?

0 Vind ik leuk's

De over 8.5/9 lijn neem ik aan.

0 Vind ik leuk's

Ja sorry. Macht der gewoonte; als ik het heb over Over of Under dan bedoel ik dit voor het totaal aantal runs voor de betreffende game. (hier dus over 9 runs).

Gisteren : + 1 win voor systeem 1 (16 - 0) en + 1 win voor systeem 2 ( 13 - 0). Kleine reflectie: systeem 2 is eigenlijk een overkoepeling van 3 kleinere systemen.

Hierdoor is het ook mogelijk dat we heel soms verschillende bets hebben op één en hetzelfde team. Om het overzicht te bewaren behandel ik deze als afzonderlijke bets. Morgen vrijdag zal dat blijkbaar het geval zijn.

Bericht gewijzigd door Peetee9 op do 9 mei 2019, 20:42
0 Vind ik leuk's

CLEVELAND, Ohio — Carlos Carrasco was cruising along against the Chicago White Sox, but Mother Nature had other plans as the Cleveland Indians’ game Thursday entered a rain delay at Progressive Field.Crew chief Jerry Meals called for the infield tarp at 2:54 p.m. with the Indians leading 5-0 in the top of the 6th inning.Carrasco has allowed just two hits while striking out five White Sox batters. Jordan Luplow hit two solo home runs for the Tribe before the delay and Francisco Lindor had an RBI double in the fifth.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.