Wedden op MLB 2019
Ik wil hier de picks van 2 systemen delen die ik zelf nu al 6 jaar speel. Deze systemen zijn tot op heden ongeslagen. Ik ben er mij wel van bewust dat er geen enkel systeem onfeilbaar is. Systeem 1 is een 5 game chase; alle weddenschappen op de ML en "bet to win 1 unit". Systeem 2 idem; doch een 6 game chase.
19/04/19 : Miami Marlins ML ; Colorado Rockies ML
Ik volg regelmatig MLB matches. Zet er ook vaak op in en regelmatig ook winstgevend. Ik zou eens wat tips kunnen delen hier. Wellicht is het de moeite waard. Ik ben niet zo bezig met het volgen van tips op dit forum maar lees nu je bericht dus dacht reageer even. Ik heb voor vannacht de Red Sox op winst staan @1,66. Ik baseer dit onder andere op een YouTube kanaal genaamd Ghost Picks. Tevens komt het niet zo vaak voor dat de Red Sox 2 maal achter elkaar verliezen. De laatste match hebben ze namelijk verloren nadat ze met 3-0 voor stonden. Deze aanbieder van paid services in met name Amerika heeft iets van 5 handicappers in de gelederen en deze geven allen bijna dagelijks free picks. De meesten daarvan vallen wel. Ik pak degenen eruit die ik het meest logisch vind. Verder speel ik vannacht de Taxas Rangers op winst @1,85. Verder denk ik dat de LA Dodgers @ 1,62 vannacht gaan winnen en de New York Yankees op de RL. @1,77 Dit zijn allen Unibet quoteringen van dit moment
Ok hansieboy84; bedankt voor je reactie. Welke stream gebruik jij, als ik vragen mag ? BOL for tonight !!!
Jij ook bedankt voor je snelle reactie en dit topic. Ik zit gewoon op Unibet Livestream te kijken. Net wel heel zuur had low stake op -1,5 en 12 euro op over de 8,5 bij de Yankees. 5e Inning stond het al 5-3 maar helaas zo gebleven. Acht de kans ook groot dat ie dadelijk wel over de 8,5 gaat vallen, maar on the runline is wellicht een betere keuze. Ik heb net ook even snel je topic doorgelezen maar snap er niks heel veel van haha :-) Het is mij te ingewikkeld met die systemen en 6-game chase..? De teams moeten toch maar 4x tegen elkaar en gaan dan naar een volgend team? Vind je topic overigens wel interessant. Ga het nog eens nader doornemen morgen. Maar als ik het goed begrijp bedoel je met unit dat je steeds een bedrag inzet om het bedrag wat je inzet te kunnen winnen en als dat niet lukt bet je hetzelfde team nog een keer..? ML en RL weet ik wel dus de bets zelf zijn duidelijk in elk geval.
Was toch de moeite waard om even te reageren kennelijk. Alle 4 goed :-). Zal kijken of ik mijn picks wat vaker deel hier. Dan kunnen anderen er wellicht ook van profiteren. Viel SpaB
Was toch de moeite waard om even te reageren kennelijk. Alle 4 goed :-). Zal kijken of ik mijn picks wat vaker deel hier. Dan kunnen anderen er wellicht ook van profiteren. Viel SpaB
Nice one hansieboy. Alleen denk ik dat je daar Ghost Picks niet voor nodig had. Dat heb je met die free picks van dergelijke sites. Ze geven steeds de meest voor de hand liggende picks. BOS, LAD en NYY allemaal top teams. En TEX tegen KC; KC één van de momenteel slechts presterende teams.
Ben het deels met je eens. Naar mijn mening is het iets genuanceerder. Veel van de picks die ze hebben gegeven de laatste tijd waren echt geen toppers. zou wel kunnen dat ze die toppers dan als paid aanbieden. Ben ook wel huiverig altijd voor die free picks. Het zijn wel mensen die graag hun bravoure tonen om die paid services te promoten. Daarom zoals ik al zei; ik pak degene eruit die ik zelf aannemelijk vind. En wat je zegt klopt wel. Ik heb ze ook niet nodig, alleen voegt het zeker wel iets toe. Je kunt het meenemen in je overweging. Ze hebben 5 mensen in dienst en die bieden alle 5 (bijna) dagelijks free picks. Het ligt voor de hand dat je ze dan ook niet allemaal pakt. Voor mij voegt het wel iets toe. Daarnet hebben ze alweer 2 goede picks gegeven. Taxas Rangers over de 10 en Milwaukee op winst. Het kan zijn dat de royals het slechts presterende team is, waarschijnlijk samen met Baltimore. Maar zo moet je nou eenmaal inzetten vaak. Niet altijd, maar wel regelmatig. In de MLB vallen de teams die winnen namelijk ook echt vaak op 4 verschil of meer waardoor je ze makkelijk op de RL kunt zetten. Ik ben benieuwd hoe het me afgaat de komende tijd.
Ben het deels met je eens. Naar mijn mening is het iets genuanceerder. Veel van de picks die ze hebben gegeven de laatste tijd waren echt geen toppers. zou wel kunnen dat ze die toppers dan als paid aanbieden. Ben ook wel huiverig altijd voor die free picks. Het zijn wel mensen die graag hun bravoure tonen om die paid services te promoten. Daarom zoals ik al zei; ik pak degene eruit die ik zelf aannemelijk vind. En wat je zegt klopt wel. Ik heb ze ook niet nodig, alleen voegt het zeker wel iets toe. Je kunt het meenemen in je overweging. Ze hebben 5 mensen in dienst en die bieden alle 5 (bijna) dagelijks free picks. Het ligt voor de hand dat je ze dan ook niet allemaal pakt. Voor mij voegt het wel iets toe. Daarnet hebben ze alweer 2 goede picks gegeven. Taxas Rangers over de 10 en Milwaukee op winst. Het kan zijn dat de royals het slechts presterende team is, waarschijnlijk samen met Baltimore. Maar zo moet je nou eenmaal inzetten vaak. Niet altijd, maar wel regelmatig. In de MLB vallen de teams die winnen namelijk ook echt vaak op 4 verschil of meer waardoor je ze makkelijk op de RL kunt zetten. Ik ben benieuwd hoe het me afgaat de komende tijd.
Hansie, fijn voor jou dat ze voor jou iets toevoegen. Om eerlijk te zijn heb ik zelf ook KC/TEX OVER 10.5 gespeeld. Dit omdat we zelf onze eigen stats bjijhouden. Nu ik noodgedwongen weer in België ben blij ik toch dagelijks in contact met mijn ex-collega's in de VS en Canada. Samen hebben we sinds 2010 zelf een aantal systemen op poten gezet voor MLB, NBA en NHL. Bedankt voor je feedback. Spijtig dat de rest hier slaapt. Uit het delen van ervaringen kan men alleen maar leren denk ik altijd.
Vandaag : zoals reeds eerder vermeld is systeem 2 een combinatie van 3 subsystemen die ik voortaan zal aanduiden als a, b en c.
Systeem 2 :
a) MIA ML (GM 1) bet to win 1u
BOL !!!
Gisteren: 3 winners on game 1 (het hoeft niet altijd game 6 te zijn) dus :
Systeem 1 : 18 - 0
Systeem 2 : 19 - 0