Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op MLB 2019

Ik wil hier de picks van 2 systemen delen die ik zelf nu al 6 jaar speel. Deze systemen zijn tot op heden ongeslagen. Ik ben er mij wel van bewust dat er geen enkel systeem onfeilbaar is. Systeem 1 is een 5 game chase; alle weddenschappen op de ML en "bet to win 1 unit". Systeem 2 idem; doch een 6 game chase.

19/04/19 : Miami Marlins ML ; Colorado Rockies ML

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagPeetee9 in 19-04-2019 19:52 Overige sporten en evenementen
in 19-04-2019 19:52 Overige sporten en evenementen
143 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De Marlins mogen dan geen last hebben gehad van de bijen toen ze op bezoek waren bij de Padres;

gisteren waren ze blijkbaar wel gestoken door één of ander dier. 16 - 0 tegen de Brewers met liefst 11 runs in de 5de inning.

Resultaat wij verloren grandioos onze GM 3 en staan vanavond voor GM 4 !!!

Systeem 1 : MIL ML (GM 4) bet to win money lost on 3 previous games + 1 u

CHC ML (GM 1) bet to win 1 u

Systeem 4 : COL ML (GM 1) bet to win 1 u

BOL !!!

1 Vind ik leuk's

Ik snap je tips niet. Bij systeem 1 zeg je: GM1: CHC.Moneyline. Ik neem aan dat je hier de Chicago Cubs mee bedoeld.

Systeem 4 noem je de COL. Ik kan alleen maar bedenken dat dit Colorado Rockies zijn. Maar die spelen tegen elkaar. Kun je dit uitleggen?

Groet, Hans

0 Vind ik leuk's
Op wo. 5 jun. 2019, 20:11 schreef hansieboy84:

Ik snap je tips niet. Bij systeem 1 zeg je: GM1: CHC.Moneyline. Ik neem aan dat je hier de Chicago Cubs mee bedoeld.

Systeem 4 noem je de COL. Ik kan alleen maar bedenken dat dit Colorado Rockies zijn. Maar die spelen tegen elkaar. Kun je dit uitleggen?

Groet, Hans

Inderdaad Hans de Cubs en de Rockies spelen tegen elkaar. Maar eigenlijk gaf je zelf reeds het antwoord. CHC is een bet binnen systeem 1 en

COL een bet binnen systeem 4. Niet vergeten dat het chases zijn en geen flat bets Hans.

0 Vind ik leuk's

Ik heb geen idee wat chases zijn haha, maar goed. Je gaat nu dus 2 verschillende inzetten doen waarvan 1 sowieso fout is. Ik snap dat niet maar je hoeft het niet uit te leggen als je geen zin hebt. Ik pak de cubs, de taxas rangers, de yankees R.L. en milwaukee dan gewoon zelf. G.L.

1 Vind ik leuk's

Druk vandaag. Sorry.

MIL ML (GM 5) bet to win back money lost + 1u

BOL !!!

0 Vind ik leuk's

All right. Thanks Brewers ! Gelukkig bewaren we het vertrouwen in ons systeem. Systeem 1 kende in 11 jaar tijd 3 verliezen. Als ik me goed herinner dateert de laatste keer van 2015 voor de ASB; denk de Pirates.

Ok. Systeem 1 (net als de andere) is een chase systeem. We jagen (chase) dus op 1 enkele win binnen een bepaald aantal games; afhankelijk van het systeem; Systeem 1 = 5 game chase.

Natuurlijk gaat het soms om heel wat geld in zulke chase. Raak je niet tot GM 5 om in te zetten; moet je dringend je money managment syteem eens herzien.

Ik zorg ervoor dat ik maximaal 1/4 van mijn bankroll kan verliezen. Dit voor hansieboy84; blijkbaar de enige levende op dit forum; waarvoor dank.

Systeem 1 : 25 -0 ( GM1 : 14 - GM 2 : 7 GM 3 : 2 ; GM 4 : 1 ; GM 5 : 1)

Vandaag: Systeem 1 :

SD ML (GM 1) bet to win 1 u.

PS : soms kruisen 2 systemen zich, zoals een paar dagen geleden met CHC en COL; wat op zich geen probleem is natuurlijk. 1 van beiden is zeker een win, terwijl de andere gewoon naar zijn volgende game in zijn systeem-chase gaat.

Bericht gewijzigd door Peetee9 op vr 7 jun. 2019, 14:19
1 Vind ik leuk's

Systeem 1 : 26 - 0

Vandaag; systeem 1 :

CHC ML (GM 1) bet to win 1 u

MIL ML (GM 1) bet to win 1 u

Mogelijk volgen er nog een paar bets op de early games van vandaag. Stay tuned.

1 Vind ik leuk's

Opgepast : EARLY GAMES !!!

Systeem 3 (nog in testfase; dus voorzichtig met de grootte van de units !!!):

19:05 u : BOS/TB (GM 1) Over 10.5 bet to win 1 u

20:05 u : TEX/OAK (GM 1) Over 11.5 bet to win 1 u

BOL !!!

1 Vind ik leuk's

Systeem 3 :

00:10 u : BOS ML (GM 1) bet to win 1 u

BOL !!!

1 Vind ik leuk's

Systeem 3 :

03.05 u: OAK ML (GM 1) bet to win 1 u

BOL !!!

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.