Wedden op MLB 2019
Ik wil hier de picks van 2 systemen delen die ik zelf nu al 6 jaar speel. Deze systemen zijn tot op heden ongeslagen. Ik ben er mij wel van bewust dat er geen enkel systeem onfeilbaar is. Systeem 1 is een 5 game chase; alle weddenschappen op de ML en "bet to win 1 unit". Systeem 2 idem; doch een 6 game chase.
19/04/19 : Miami Marlins ML ; Colorado Rockies ML
Na gisteren : Systeem 1 : 28 - 0
Systeem 3 : 15 - 0 (blijft 1 bet open naar GM 2, door het verlies van OAK in hun 2de wedstrijd van hun double header)
Vandaag : Systeem 2 ( is een 6 game chase, waarin we "jagen" op 1 win)
OPGELET : EARLY GAME !!! (19:10u)
BOL !!!
Systeem 6 (Testfase) :
OPGELET : EARLY GAME !!! (19:10u)
CLE/NYY Under 10 (GM 2) bet to win money back lost on GM 1 + 1u (Voor jullie zal dit een GM 1 zijn, daar ik de eigenlijke GM 1 niet heb gepost)
BOL !!!
OK. Wat betreft systeem 6; ik ga dit voorlopig op stop zetten. Ik heb gisteren namelijk gemerkt dat de bron waarop het systeem is gebaseerd,
alles behalve betrouwbaar is. Ik ga dit gewoon als een verlies noteren en op zoek naar een betrouwbaardere info bron. Ook dat behoort tot wedden op sport.
Wat systeem 2 betreft, hadden we 1 win met de over (systeem 2 = 22 - 0), wat betekent dat we vandaag volgende bet hebben :
MIA ML (GM 2) bet to win money lost on GM 1 + 1u
BOL !!!
Vandaag een paar bets :
Hier alvast de eerste :
De rest volgt later, hopelijk ergens tussen 18 en 19u ; immers er zal ook een early game tussen zitten. Stay tuned !!!
System 2 :
MIA ML (GM 3) bet to win back money lost on games 1 & 2 + 1 u
System 3 :
Early game 19.05u : NYY/NYM Over 8.5 (GM 1) bet to win 1 u
BOL !!!
Systeem 1 : 28 - 0
Systeem 3 : 15 - 0
Vandaag : Systeem 2 : MIA ML (GM 4) bet to win back money lost on games 1,2,3 + 1 u
BOL !!!
Na gisteren :
Systeem 1 : 30 - 0
Systeem 2 : 23 - 0
Vandaag : NO BETS !!!
Morgen hebben we al een GM 2 - bet in systeem 1
Systeem 1 :
SF ML (GM 2) bet to win back money lost in GM 1 + 1 u
BOL !!!
Systeem 1 : 31 - 0
Vandaag :
BOL !!!