Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Santi21:

Deze heb ik bewust links laten liggen, is ook niet mijn nummer maar zang is sterk en er zitten oosterse invloeden in. Verder zijn er andere landen die door het ijs zakken(Azerbaijan, Kroatie, Estland) , waardoor ik denk dat deze 50/50 is om te plaatsen. Bied kansen voor Oostenrijk/Griekenland/Bosnie om zich toch te plaatsen.

Mee eens.

Ik denk dat na alle 2e rehearsals van de 1ste halve finale: Rusland, Armenië, Malta, Tsjechie, Nederland, Cyprus, IJland, en Hongarije sure qualifiers zijn voor de eerste halve finale.

San Marino, Montenegro, Moldavië, en Finland zijn 100% non-qualifiers.

Dan blijven Azerbaijan, Kroatië, Estland, Bosnië, Oostenrijk, en Griekenland over voor de plaatsen in de finale. Waarbij ik Estland en Kroatië (Vocals zijn goed maar jurk is afschuwelijk) De grootste kansen geef om zich te kwalificeren. En Bosnië en Griekenland de minst grote kansen."

Frankrijk schijnt tegengevallen te hebben, odds ook gedropt.

Morgen de 2e rehearsals van Halve finale 2. Ben benieuwd (y)
0 Vind ik leuk's
wespsv:
Bosnië, Oostenrijk, Griekenland, San marino, Finland, Montenegro allemaal erg matig. zie ze allemaal kansloos ten onder gaan in de halve finale. (odd voor bosnie ntq heb ik ook reeds gepakt) Het nummer van Moldavie blijf ik een heel lekker nummer vinden, groot probleem is echter dat ze totaal niet kan zingen. toch blijft de odd van @210 top 15 voor mij net iets te mooi (0,1/10 ;) ) Ook de odd voor Denemerken top 15 ligt veel te hoog imo, prima nummer + boodschap (wat het vaak goed doet bij het songfestival..) Het nummer van Oekraine vind ik puur muzikaal gezien echt verschrikkelijk, maargoed het gaat tegenwoordig vooral om de boodschap hé bij het ES.

voor mij de bets met value:

@2 bosnie NTQ
@6 ukraine niet in top 3 sf
@5 ukraine niet in top 10
@9 litouwen best baltic
@7 hungarije top 10
@1.5 litouwen tq
@2.5 denmark tq
@2.2 switzerland doesn't finish last
@1.7 france top 5

nog wat kleine betjes:
@25 ukraine ntq
@14 moldavie tq (zangeres moet een goede dag hebben)
@22 denemarken top 10
@210 moldova top 15

Vindt het lied van Moldavië ook geen slecht nummertje, alleen wat je al zegt is dat ze live niet kan zingen, en de staging is ook niet de beste. Daarom denk ik niet dat ze zich gaat kwalificeren in 'de halve finale des doods'.

Denemarken vindt ik persoonlijk niks. En de eerste rehearsal belooft ook niets goeds voor ze. Maar misschien kunnen ze met een goede staging verassen.
0 Vind ik leuk's
boyds:
wespsv:
Bosnië, Oostenrijk, Griekenland, San marino, Finland, Montenegro allemaal erg matig. zie ze allemaal kansloos ten onder gaan in de halve finale. (odd voor bosnie ntq heb ik ook reeds gepakt) Het nummer van Moldavie blijf ik een heel lekker nummer vinden, groot probleem is echter dat ze totaal niet kan zingen. toch blijft de odd van @210 top 15 voor mij net iets te mooi (0,1/10 ;) ) Ook de odd voor Denemerken top 15 ligt veel te hoog imo, prima nummer + boodschap (wat het vaak goed doet bij het songfestival..) Het nummer van Oekraine vind ik puur muzikaal gezien echt verschrikkelijk, maargoed het gaat tegenwoordig vooral om de boodschap hé bij het ES.

voor mij de bets met value:

@2 bosnie NTQ
@6 ukraine niet in top 3 sf
@5 ukraine niet in top 10
@9 litouwen best baltic
@7 hungarije top 10
@1.5 litouwen tq
@2.5 denmark tq
@2.2 switzerland doesn't finish last
@1.7 france top 5

nog wat kleine betjes:
@25 ukraine ntq
@14 moldavie tq (zangeres moet een goede dag hebben)
@22 denemarken top 10
@210 moldova top 15

Vindt het lied van Moldavië ook geen slecht nummertje, alleen wat je al zegt is dat ze live niet kan zingen, en de staging is ook niet de beste. Daarom denk ik niet dat ze zich gaat kwalificeren in 'de halve finale des doods'.

Denemarken vindt ik persoonlijk niks. En de eerste rehearsal belooft ook niets goeds voor ze. Maar misschien kunnen ze met een goede staging verassen.

Ik vrees Wes dat je geen winst gaat behalen hiermee, maarja blijft een muziekfestivalletje he je weet nooit ;)

- Letland 100% beste baltic, beste mannelijke zanger en litouwen maar matig nummertje mogen blij zijn als ze finale halen.
- Ukraine ziet er geweldig uit op scherm, outsider voor overwinning.
- Tja en Denemarken prima popnummertje, maar ik zou zeggen tik Denmark 2015 in bij Youtube, ook boyband, vergelijkbaar popnummertje (werd 13e in halve finale). Gaat het ook niet redden vrees ik.
- Moldavie zou in potentie een goeie TQ bet zijn, maar ze heeft nog geen een keer live fatsoenlijk gezongen en gecombineerd met marsman op podium, 100% non- qualifier.
- En als je denkt het slechtste gehad te hebben komt Zwitserland, die geen noot zuiver weet te raken.

Frankrijk stijgt wel weer bij de bookies, 2e rehearsal zullen ze complete act neerzetten, dus top 5 nog steeds value denk ik.
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik vrees Wes dat je geen winst gaat behalen hiermee, maarja blijft een muziekfestivalletje he je weet nooit

zijn ook eigenlijk meer mijn persoonlijke voorkeuren, wed-technisch gezien is een persoonlijk voorkeur nooit handig ;). Zwitserland bakt er inderdaad niet al te veel van, maar gelukkig zijn er zat andere landen die er ook bar weinig van kunnen :).
Ik denk dat ik nog nooit voor mijn lol naar het songfestival gekeken heb (vrijwel niemand denk ik) maar met een paar weddenschapjes wordt het gelijk stukken leuker.
morgen de 2e rehearsals van sf 2, ben benieuwd.
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Matchfixing in het Song Festival:

http://www.npo.nl/brandpunt/03-05-2016/KN_1678982/POMS_KN_3838611

Interessant stukje, denk dat er inderdaad wel meer speelt. Die bakker lijkt wel een plaat voor ze kop te hebben want die wil het gewoon niet zien
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
Matchfixing in het Song Festival:

http://www.npo.nl/brandpunt/03-05-2016/KN_1678982/POMS_KN_3838611

zeker interessant stukje, geloof best dat het songfestival een schimmig wereldje is. Ik zet nog wat extra op azerbeijan tq ;)
0 Vind ik leuk's
santi21:
dellj:
santi21:
Helaas zit er op de to qualify bets dit jaar niet zo heel veel moois tussen. Vorig jaar had je Finland en Servie als absolute uitschieters, die zijn er helaas dit jaar niet. Enige odd met value imo is Oostenrijk, erg vrolijk liedje en aantal andere in deze semi laten het lichtelijk afweten. Mijn verwachtingen zijn hooggespannen voor Armenie, Bulgarije, Letland en Frankrijk. Oekraiene afschuwelijk nummer, maar denk dat veel mensen hier wel op gaan stemmen. Komende dagen volg ik de rehearsals en de press center voting om te kijken of er nog ergens value op te behalen valt.

Er zitten zeker al een aantal bets tussen die ik full stake pak. De wat risicovollere bets wacht ik even tot vrijdag mee (2e repetities)

10/10
Armenia top 3 semi 1 @1.68
Russia to win semi 1 @1.44

Bulgaria top 15 @1.50
Latvia top 15 @1.56

Top Baltic: Latvia @1.25
Top Western European: France @1.50

Hungary to qualify @1.45
Cyprus to qualify @1.35
Ireland not to qualify @1.45
Croatia to qualify @1.40 (Even repetities afwachten, is zeer goed nummer maar weggezakt bij bookies)

Ben benieuwd wat jullie spelen en succes allen!

Thanks voor het delen Santi.(y)
Wat zijn voor jou de échte 10/10 bankers (zekerheidjes). Of speel je die allemaal full-stake.....

Speel bovenstaande allemaal 10/10 ja alleen Kroatie ben ik vanaf gestapt valt erg tegen. Nu na de 2e repetities ga ik voor de wat hogere odds inzetten.

Welke van die 10/10 zijn voor jou de absolute "bankers" (zekerheidjes), Santi?
De toppers van dit festival...

Ben benieuwd. Ik denk in ieder geval zelf Top Baltic: Latvia @1.25 - alleen is die quote al aardig gezakt.

Welke zijn dit voor jou?

(p.s. qua value speel ik Azerbaijan NTQ @3.20 mee 5/10)
0 Vind ik leuk's
jstyle99:
santi21:
dellj:
santi21:
Helaas zit er op de to qualify bets dit jaar niet zo heel veel moois tussen. Vorig jaar had je Finland en Servie als absolute uitschieters, die zijn er helaas dit jaar niet. Enige odd met value imo is Oostenrijk, erg vrolijk liedje en aantal andere in deze semi laten het lichtelijk afweten. Mijn verwachtingen zijn hooggespannen voor Armenie, Bulgarije, Letland en Frankrijk. Oekraiene afschuwelijk nummer, maar denk dat veel mensen hier wel op gaan stemmen. Komende dagen volg ik de rehearsals en de press center voting om te kijken of er nog ergens value op te behalen valt.

Er zitten zeker al een aantal bets tussen die ik full stake pak. De wat risicovollere bets wacht ik even tot vrijdag mee (2e repetities)

10/10
Russia to win semi 1 @1.44

Bulgaria top 15 @1.50
Latvia top 15 @1.56

Top Western European: France @1.50

Hungary to qualify @1.45
Cyprus to qualify @1.35
Croatia to qualify @1.40 (Even repetities afwachten, is zeer goed nummer maar weggezakt bij bookies)

Ben benieuwd wat jullie spelen en succes allen!

Thanks voor het delen Santi.(y)
Wat zijn voor jou de échte 10/10 bankers (zekerheidjes). Of speel je die allemaal full-stake.....

Speel bovenstaande allemaal 10/10 ja alleen Kroatie ben ik vanaf gestapt valt erg tegen. Nu na de 2e repetities ga ik voor de wat hogere odds inzetten.

Welke van die 10/10 zijn voor jou de absolute "bankers" (zekerheidjes), Santi?
De toppers van dit festival...

Ben benieuwd. Ik denk in ieder geval zelf Top Baltic: Latvia @1.25 - alleen is die quote al aardig gezakt.

Welke zijn dit voor jou?

(p.s. qua value speel ik Azerbaijan NTQ @3.20 mee 5/10)

Italy vs. Uk - Italy highest @1.55 (UK zal wel weer 20-25 worden, Italie goeie ballad wordt 10-15 denk ik zeer veel value)
Latvia top 15 @1.56

0 Vind ik leuk's
De value is er op die bovenstaande bets wel wat uit (helaas).
Armenia top 3 semi 1 @1.68 is nog wel lekker

Hopen op nog wat zekerheidjes met mooie odds de komende dagen...

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.