Wedden op het Songfestival
** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **
Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:
Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)
Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!
Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!
Update: link naar artikel toegevoegd.
Semi final 1
odds voor kwalificatie (Betfair exchange)
armenie 92 1.07
rusland 90 1.01
tsjechie 110 1.19
oekraine 119 1.04
israel 74 1.37
australie 71 1.05
servie 55 1.13
belgie 58 1.25
letland 63 1.18
Mega odd-drop voor Oekraine! :o
Inderdaad! Ben zelf geen fan van het nummer maar de performance waren een van de sterkste van de eerste rehearsal.
Ook Israel is de laatste dagen bijzonder hard gedropt. Voor de rehearals was het nog buiten de top 30 en nu is het in de top 15 gedoken.
Als jullie het fijn vinden zal ik mijn tips ook dit weekend op dit forum zetten. Heb zeker een paar leuke picks gevonden en al flink op gezet ;-)
Graag...ik vind Israel kwalificeren (1.40 Unibet) nog best een aardige!
Dan zal ik proberen die morgen hier te plaatsen!
@1,40 Israel kwalificeren is zeker een mooie inderdaad! Heb hem zelf vorige week voor @2,10 kunnen pakken, flink gedaald deze week!
Helaas zit er op de to qualify bets dit jaar niet zo heel veel moois tussen. Vorig jaar had je Finland en Servie als absolute uitschieters, die zijn er helaas dit jaar niet. Enige odd met value imo is Oostenrijk, erg vrolijk liedje en aantal andere in deze semi laten het lichtelijk afweten. Mijn verwachtingen zijn hooggespannen voor Armenie, Bulgarije, Letland en Frankrijk. Oekraiene afschuwelijk nummer, maar denk dat veel mensen hier wel op gaan stemmen. Komende dagen volg ik de rehearsals en de press center voting om te kijken of er nog ergens value op te behalen valt.
Er zitten zeker al een aantal bets tussen die ik full stake pak. De wat risicovollere bets wacht ik even tot vrijdag mee (2e repetities)
10/10
Armenia top 3 semi 1 @1.68
Russia to win semi 1 @1.44
Bulgaria top 15 @1.50
Latvia top 15 @1.56
Top Baltic: Latvia @1.25
Top Western European: France @1.50
Hungary to qualify @1.45
Cyprus to qualify @1.35
Ireland not to qualify @1.45
Croatia to qualify @1.40 (Even repetities afwachten, is zeer goed nummer maar weggezakt bij bookies)
Ben benieuwd wat jullie spelen en succes allen!
Thanks voor het delen Santi.(y)
Wat zijn voor jou de échte 10/10 bankers (zekerheidjes). Of speel je die allemaal full-stake.....
Helaas zit er op de to qualify bets dit jaar niet zo heel veel moois tussen. Vorig jaar had je Finland en Servie als absolute uitschieters, die zijn er helaas dit jaar niet. Enige odd met value imo is Oostenrijk, erg vrolijk liedje en aantal andere in deze semi laten het lichtelijk afweten. Mijn verwachtingen zijn hooggespannen voor Armenie, Bulgarije, Letland en Frankrijk. Oekraiene afschuwelijk nummer, maar denk dat veel mensen hier wel op gaan stemmen. Komende dagen volg ik de rehearsals en de press center voting om te kijken of er nog ergens value op te behalen valt.
Er zitten zeker al een aantal bets tussen die ik full stake pak. De wat risicovollere bets wacht ik even tot vrijdag mee (2e repetities)
10/10
Bulgaria top 15 @1.50
Latvia top 15 @1.56
Hungary to qualify @1.45
Cyprus to qualify @1.35
Croatia to qualify @1.40 (Even repetities afwachten, is zeer goed nummer maar weggezakt bij bookies)
Wat zijn voor jou de échte 10/10 bankers (zekerheidjes). Of speel je die allemaal full-stake.....
Speel bovenstaande allemaal 10/10 ja alleen Kroatie ben ik vanaf gestapt valt erg tegen. Nu na de 2e repetities ga ik voor de wat hogere odds inzetten.
5/10
Azerbaijan NTQ @3.20
Denmark NTQ@1.72
Macedonia TQ @2.29
Ukraine to Win semi 2 @2.38
Switzerland to finish last @2
3/10
Austria TQ @3
10/10
Bulgaria top 15 @1.50
Latvia top 15 @1.56
Hungary to qualify @1.45
Cyprus to qualify @1.35
Speel bovenstaande allemaal 10/10 ja alleen Kroatie ben ik vanaf gestapt valt erg tegen. Nu na de 2e repetities ga ik voor de wat hogere odds inzetten.
5/10
Azerbaijan NTQ @3.20
Denmark NTQ@1.72
Macedonia TQ @2.29
3/10
Austria TQ @3
Mooie tips Santi! Heb Azerbaijan NTQ paar dagen geleden voor @3.80 kunnen pakken. Live heeft ze meerdere malen bewezen dat ze niet kan zingen.
Wat ik toch wel de mooiste odd van het jaar blijf vinden is Bosnië NTQ. Zit in de first semi-final wat als de moeilijkste halve finale wordt gezien.
Het nummer is een bij elkaar geraapt zooitje, en ik zie de kans klein in dat ze de finale halen.
Bij sommige bookmakers kun je er @2 voor krijgen! Heb er zelf full stake op gezet
10/10
Bulgaria top 15 @1.50
Latvia top 15 @1.56
Hungary to qualify @1.45
Cyprus to qualify @1.35
5/10
Azerbaijan NTQ @3.20
Denmark NTQ@1.72
Macedonia TQ @2.29
3/10
Austria TQ @3
Mooie tips Santi! Heb Azerbaijan NTQ paar dagen geleden voor @3.80 kunnen pakken. Live heeft ze meerdere malen bewezen dat ze niet kan zingen.
Wat ik toch wel de mooiste odd van het jaar blijf vinden is Bosnië NTQ. Zit in de first semi-final wat als de moeilijkste halve finale wordt gezien.
Het nummer is een bij elkaar geraapt zooitje, en ik zie de kans klein in dat ze de finale halen.
Bij sommige bookmakers kun je er @2 voor krijgen! Heb er zelf full stake op gezet
Deze heb ik bewust links laten liggen, is ook niet mijn nummer maar zang is sterk en er zitten oosterse invloeden in. Verder zijn er andere landen die door het ijs zakken(Azerbaijan, Kroatie, Estland) , waardoor ik denk dat deze 50/50 is om te plaatsen. Bied kansen voor Oostenrijk/Griekenland/Bosnie om zich toch te plaatsen.
voor mij de bets met value:
@2 bosnie NTQ
@6 ukraine niet in top 3 sf
@5 ukraine niet in top 10
@9 litouwen best baltic
@7 hungarije top 10
@1.5 litouwen tq
@2.5 denmark tq
@2.2 switzerland doesn't finish last
@1.7 france top 5
nog wat kleine betjes:
@25 ukraine ntq
@14 moldavie tq (zangeres moet een goede dag hebben)
@22 denemarken top 10
@210 moldova top 15