Wedden op het Songfestival
** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **
Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:
Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)
Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!
Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!
Update: link naar artikel toegevoegd.
De 1e in ieder geval UK vs. Ireland @1.75 (Betfair) 10/10
Ierland gaat niet eens finale halen (staat op 2.38 to qualify) denk ik, dus H-2-H gaat UK daarom gemakkelijk winnen.
Daarnaast denk ik dat Letland gaat verassen, is live echt heel sterk nummer maar als je studio versie luistert niet zo bijzonder.
Daar ligt imo de value en daar zal ik dus ook redelijk op gaan betten!
Deze speel ik met je mee (y) .
Voor de liefhebbers, ik zal binnenkort wat early picks hier neerzetten, waarvan ik denk dat er flink value op zit.
De 1e in ieder geval UK vs. Ireland @1.75 (Betfair) 10/10
Ierland gaat niet eens finale halen (staat op 2.38 to qualify) denk ik, dus H-2-H gaat UK daarom gemakkelijk winnen.
Daarnaast denk ik dat Letland gaat verassen, is live echt heel sterk nummer maar als je studio versie luistert niet zo bijzonder.
Daar ligt imo de value en daar zal ik dus ook redelijk op gaan betten!
''An interesting market is Ire vs UK (head-to-head), paying 2.25 for Ire to win. The UK's tune has a whiff of desperation about it.
It sounds like the false optimism of in-bus audio of a '#StrongerIn campaign bus' as it passes by the rainy streets of closing steel factories.''
russland was niet goed vandaag zeg :p frankrijk naar winst!
http://eurovisionbelgium.blogspot.nl/
Er zitten zeker al een aantal bets tussen die ik full stake pak. De wat risicovollere bets wacht ik even tot vrijdag mee (2e repetities)
10/10
Armenia top 3 semi 1 @1.68
Russia to win semi 1 @1.44
Bulgaria top 15 @1.50
Latvia top 15 @1.56
Top Baltic: Latvia @1.25
Top Western European: France @1.50
Hungary to qualify @1.45
Cyprus to qualify @1.35
Ireland not to qualify @1.45
Croatia to qualify @1.40 (Even repetities afwachten, is zeer goed nummer maar weggezakt bij bookies)
Ben benieuwd wat jullie spelen en succes allen!
Helaas zit er op de to qualify bets dit jaar niet zo heel veel moois tussen. Vorig jaar had je Finland en Servie als absolute uitschieters, die zijn er helaas dit jaar niet. Enige odd met value imo is Oostenrijk, erg vrolijk liedje en aantal andere in deze semi laten het lichtelijk afweten. Mijn verwachtingen zijn hooggespannen voor Armenie, Bulgarije, Letland en Frankrijk. Oekraiene afschuwelijk nummer, maar denk dat veel mensen hier wel op gaan stemmen. Komende dagen volg ik de rehearsals en de press center voting om te kijken of er nog ergens value op te behalen valt.
Er zitten zeker al een aantal bets tussen die ik full stake pak. De wat risicovollere bets wacht ik even tot vrijdag mee (2e repetities)
10/10
Armenia top 3 semi 1 @1.68
Russia to win semi 1 @1.44
Bulgaria top 15 @1.50
Latvia top 15 @1.56
Top Baltic: Latvia @1.25
Top Western European: France @1.50
Hungary to qualify @1.45
Cyprus to qualify @1.35
Ireland not to qualify @1.45
Croatia to qualify @1.40 (Even repetities afwachten, is zeer goed nummer maar weggezakt bij bookies)
Ben benieuwd wat jullie spelen en succes allen!
Mooie tips tussen!
Van welke bookmaker haal je die top 15 picks vandaan?