Wedden op het Songfestival
** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **
Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:
Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)
Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!
Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!
Update: link naar artikel toegevoegd.
Santi nog iets gespeeld of bijgezet ?
Nog nieuwe value bets door deze uitslagen?
Santi nog iets gespeeld of bijgezet ?
Over een uurtje de jury rehearsals, dus die ga ik een beetje volgen. Kijken of er dan nog mooie odds bijzitten. Ik geloof alleen nog steeds niet dat Rusland wint met een kopie van Mans act vorig jaar en een niet heel sterk nummer imo. Wat dat betreft odds goed in de gaten houden.
Wat is je beste bet tot nu toe?
Italy top 10 staat ook nog op >2.00
Morgen is het een Semi-final waar vrij weinig valt te halen, veel sure-qualifiers en non-qualifiers. Hier toch een paar tips van mij!
10/10
Armenië top 3 semi final @1,62 (mooiste van allemaal imo, credits naar Santi voor deze tip :d )
Iceland TQ @1,35
Bosnië & Herzegovina not in the top 5 semi final @1,36
Hungary TQ @1,30
5/10
Bosnië & Herzegovina NTQ @2,40
Estonia TQ @1,80
3/10
Combi: (niet voor semi final) Best finishing Postion:
Iceland, Iceland-Denmark
Cyprus, Greece-Cyprus
France, Italy-France
@2,57
Ik heb de jury rehearsels nog niet gezien, maar de 10/10 picks ben ik vrij zeker over.
Komende dagen komen er nog mooie tips voor de tweede semi final en de finale.
Succes als je meespeeld (y)
Ben ook benieuwd! (y) (y)
Wat is je beste bet tot nu toe?
Italy top 10 staat ook nog op >2.00
Italie zit in 1e helft finale, net als Frankrijk. Is vaak ten nadele, dus top 10 vind ik niet spelen waard voor @2.
Latvia top 15 vind ik nog steeds hele mooie. Armenia top 3 1st semi. 3 surebets H-2-Heads afgaande op de repetities, Iceland - Denmark en Italy - UK en UK - Ireland
H-2-H surebet combo:
Iceland - Denmark @1.45 Iceland 10/10. Zekerheidje
UK - Ireland @1.33 10/10
France - Germany@1.10
Latvia - Lithuania @1.12
surebet combo @2.38 20/10 (Kan alleen bij Eurovision haha )
Bij welke bookie speel je die santi??
Unibet/Betfair
Verder voor finale denk ik ook nog bij William Hill en Bwin.
Iceland - Denmark @1.45 Iceland 10/10. Zekerheidje
UK - Ireland @1.33 10/10
France - Germany@1.10
Latvia - Lithuania @1.12
Surebet combo @2.38 20/10 (Kan alleen bij Eurovision haha )
Is dit een 10/10 combi?
Na de rehearsals direct gebet op Armenia.
To win @41 (Om uit te cashen op @15)
Top 5 @3.7
Top 4 @5.6
- Schijnt als beste over te komen op scherm deze semi(Zelfs nog beter dan Rusland)
- Loepzuiver
- Lekker wijf
Zometeen overzicht met alle bets tot nu toe.