Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.

Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

NHL was drama gisteren. Misschien even paar dagen skippen en aankijken hoe de teams ervoor staan

0 Vind ik leuk's
Op do. 17 jan. 2019, 12:51 schreef doritej:

Wat een ahl tips <3 3 v/d 4 gespeeld en alle 3 juist , thx

:thumbsup_tone1: Goed om te horen en gefeliciteerd!!

1 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Ik ga vannacht voor een situational play in de Islanders. Devils 3e game in 4 dagen en 4e in 6 dagen.

Islanders -1, Islanders -0.5 en Islanders ML.

Kan best dat ik kneiterhard eraf maar ik zie er value in dus deze speel ik sowieso :-)

0 Vind ik leuk's
Op do. 17 jan. 2019, 17:44 schreef masterk:

Ik ga vannacht voor een situational play in de Islanders. Devils 3e game in 4 dagen en 4e in 6 dagen.

Kan best dat ik kneiterhard eraf maar ik zie er value in dus deze speel ik sowieso :-)

Ik speel 'm ook ML, met Tampa en Minnesota, maar verwacht eigenlijk wel veel winstpartijen voor 'de favorieten'

0 Vind ik leuk's
Op do. 17 jan. 2019, 17:44 schreef masterk:

4-1 Islanders :thumbsup_tone1:

2 Vind ik leuk's

Lekker master, gaat goed zo.

0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Op vr. 18 jan. 2019, 08:38 schreef sjorss94:

Lekker master, gaat goed zo.

Thanks Sjorss, blij dat ik een bijdrage kan leveren :thumbsup_tone1:

Geposte plays 7-1

0 Vind ik leuk's

De wedstrijd die ik vannacht speel is een situational play, dit betreft de wedstrijd Calgary-Detroit.

Detroit begint vannacht aan een 3 games road trip, waar ze morgen spelen in en tegen Vancouver en vervolgens woensdag nog in en tegen Edmonton spelen. 

Vancouver en Edmonton zijn in principe tegenstanders waar een resultaat gehaald kan worden, Calgary voert de ranglijst in de Western Conference aan en is denk ik een maatje te groot voor Detroit.Mijn verwachting is dat Detroit meer bezig is met de wedstrijden die winbaar zijn.

Calgary heeft zijn vorige thuiswedstrijd verloren tegen Buffalo en zullen wat recht willen zetten. Als ze die wedstrijd niet hadden verloren had ik deze ook niet gespeeld.

Calgary won tevens 4 van de laatste 5 tegen Detroit. 

Ik speel hier ivm value alleen de puck line -1.5 @2.10 qua eind resultaat.

Verder speel ik de over 3.5 teamgoals Calgary @1.76

2 Vind ik leuk's

@Masterk ik had je post nog niet gelezen voordat ik mijn voorbeschouwing voor vannacht had geschreven. Je hebt helemaal gelijk dat ze misschien vooruit kijken. De Flames stellen alleen ook Mike Smith op doel op imo één van de minste goalies uit de NHL. Succes vanavond!

Voorbeschouwing: Calgary Flames - Detroit Red Wings

Andere tips:

Montréal Canadiens Over 2,5 Team Goals @1.86 (Medium)

Florida Panthers Over 2,5 Team Goals @1.54 (Medium)

Die van de Panthers is al flink gezakt helaas. Tegenstanders Maple Leafs hebben gisternacht alles gegeven tegen Tampa Bay Lightning

Bericht gewijzigd door jorditoma op vr 18 jan. 2019, 20:37
0 Vind ik leuk's

Jij ook succes Jordi!! Voor een 5-3 teken ik ook, dan hebben we allen onze bets binnen ;-)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.