Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.

Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Nou alsof het zo bedoeld was Haha, 6-4 wat voor mij betekent dat mijn betjes binnen zijn. 2-0 :thumbsup_tone1:

Posted plays 9-1

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Op za. 19 jan. 2019, 07:03 schreef masterk:

Nou alsof het zo bedoeld was Haha, 6-4 wat voor mij betekent dat mijn betjes binnen zijn. 2-0 :thumbsup_tone1:

Posted plays 9-1

Haha mooie inderdaad! Altijd lekker als een empty-netter nog valt. Smith moest gelukkig ook vaak genoeg vissen.

Zelf ook 4 uit 4 gisteren met de tips. Ben helaas niet in de mogelijkheid om voor vannacht wat te schrijven, dus ga zo door met de tips zou ik zeggen ;)

0 Vind ik leuk's

Vannacht speel ik wederom een situational play.De wedstrijd die ik hiervoor heb uitgekozen is Nashville-Florida.

Qua resultaat is het eigenlijk dezelfde situatie als de wedstrijd van afgelopen nacht, namelijk de uitploeg die de laatste uitwedstrijd won en de thuisploeg die wat recht te zetten heeft na een thuisnederlaag.

Verder speelt Florida de 2e helft van een back to back waar Nashville een dag extra rust heeft gehad.

De value zit mijn inziens op de puck line, ik speel dus Nashville -1.5 @2.2

*In de AHL zie ik ook weer een value in de thuisploeg die underdog is maar die de uitploeg eigenlijk niet ontlopen..

Ik speel zelf Manitoba Moose in regulation @2.55 maar je kan ook prima de including overtime spelen @1.95

LET OP: Deze wedstrijd is vanavond om 21.00 uur

0 Vind ik leuk's
Op za. 19 jan. 2019, 15:31 schreef masterk:

Vannacht speel ik wederom een situational play.De wedstrijd die ik hiervoor heb uitgekozen is Nashville-Florida.

Qua resultaat is het eigenlijk dezelfde situatie als de wedstrijd van afgelopen nacht, namelijk de uitploeg die de laatste uitwedstrijd won en de thuisploeg die wat recht te zetten heeft na een thuisnederlaag.

Verder speelt Florida de 2e helft van een back to back waar Nashville een dag extra rust heeft gehad.

De value zit mijn inziens op de puck line, ik speel dus Nashville -1.5 @2.2

*In de AHL zie ik ook weer een value in de thuisploeg die underdog is maar die de uitploeg eigenlijk niet ontlopen..

Ik speel zelf Manitoba Moose in regulation @2.55 maar je kan ook prima de including overtime spelen @1.95

LET OP: Deze wedstrijd is vanavond om 21.00 uur

Helaas had niemand Nashville uitgelegd wat de bedoeling was, excuses!

Manitoba wel goed dus gelukkig nog wat winst :)

posted plays 10-2

0 Vind ik leuk's

Ik heb ongeveer quitte gespeeld doordat sharks nog wel de 6-3 maakten in laatste seconden.

Rest was drama.

Bruins verloren

Blues geen hcp

Nashville verloren

0 Vind ik leuk's

In de NHL speel ik vannacht niets, wel speel ik in de AHL de Tucson Roadrunners, heb het idee dat ze qua value iets te hoog staan.

Ik speel ze zelf incl overtime @1.75 mocht je meer value zoeken dan kan je ze spelen in regulation @2.25

0 Vind ik leuk's
Op ma. 21 jan. 2019, 21:15 schreef masterk:

In de NHL speel ik vannacht niets, wel speel ik in de AHL de Tucson Roadrunners, heb het idee dat ze qua value iets te hoog staan.

Ik speel ze zelf incl overtime @1.75 mocht je meer value zoeken dan kan je ze spelen in regulation @2.25

6-3 :thumbsup_tone1:

Posted plays 11-2

1 Vind ik leuk's

Flames en islands deze nacht ?

0 Vind ik leuk's

Ik ben er nog niet helemaal uit, zal mijn play iets later posten..

0 Vind ik leuk's

Ik ga vannacht voor de lelijkste game op het bord, namelijk Edmonton-Detroit..

ik kijk in dit geval naar de situatie, die is dat Detroit gewoon een waardeloos team is en Edmonton is .500

Richting de All-star break denk ik dat Edmonton meer gemotiveerd is om boven .500 te blijven

ik speel Edmonton in regulation op 2.05 maar zal dit small stake doen (1.5 unit)

AHL.

morgen om 16.30 speel ik Bridgeport incl overtime @1.75

ik denk dat ze iets te hoog staan dus zie ik hier value in.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.