Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.

Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Niks voor gisteren en vanavond? Is daar een reden voor of?

(Edit: Niet lullig bedoelt of iets dergelijks maar zijn er geen goede teams of iets dergelijks? Probeer been beetje je logica te volgen en daarop zelf ook keuzes maken om het hopelijk zelfstandig te kunnen in de toekomst.)

Bericht gewijzigd door Sbakker op zo 13 jan. 2019, 21:51
1 Vind ik leuk's

@Sbakker Gisteren helaas geen groot (en interessant) aanbod. Ik zal begin van de avond in dit topic twee á drie voorbeschouwingen schrijven over de wedstrijden van vannacht.

Bericht gewijzigd door jorditoma op ma 14 jan. 2019, 11:15
1 Vind ik leuk's

Ik twijfel nog of ik vanavond iets speel. Maar als ik iets speel is het waarschijnlijk Toronto en/of Washington. Hoewel de caps zaterdag mijn bet verknalde.

1 Vind ik leuk's

Voorbeschouwingen dinsdag 15 januari [1/2]

Philadelphia Flyers - Minnesota Wild (01:00 uur)

Vannacht staan er zes duels op het programma in de NHL. De Minnesota Wild gaan in een vroege wedstrijd op bezoek bij de Philadelphia Flyers. Beide teams hebben het al even lastig en kunnen een overwinning dan ook goed gebruiken.

Philadelphia Flyers: Onderaan de Eastern Conference

De Philadelphia verkeren in een grote vormcrisis. De ijshockeyvereniging verloor tien van haar laatste twaalf wedstrijden en hierdoor zakte het af naar de laatste plaats in de Eastern Conferen. Het bestuur greep halverwege december in en verving Dave Akstol met Scott Gordon. De trainerswissel leek even effect te hebben, want van de eerstvolgende vier wedstrijden won het team er prompt drie. Hierna werd al snel duidelijk dat het probleem bij de Flyers dieper lag.

De reguliere competitie is net over de helft, maar de hekkensluiters gebruikten al acht verschillende goalie's. AHL-goalie Alex Lyon keepte slechts twee wedstrijden, maar Michael Neuvirth, Calvin Pickard en Anthony Stolarz stonden vaker op doel en behoren qua statistieken tot de slechtste goalie's van de NHL. De twintigjarige rookie Carter Hart, maakte het meeste indruk, maar kon de slechte prestaties niet voorkomen.

Minnesota Wild: Presteren wisselvallig

De Minnesota Wild hebben moeite om een goede reeks neer te zetten. Van de laatste tien wedstrijden werden er vijf verloren en even zoveel gewonnen. Na een thuisoverwinning op de Winnipeg Jets gingen blameerden de Wild zich eergisteren in eigen stadion tegen de Detroit Red Wings. Coach Bruce Boudreau zag hoe zijn team met 5-2 onderuit ging. Het team kwam direct in de tweede periode op voorsprong, maar gaf het vervolgens helemaal weg.

De pijnlijke nederlaag zorgde voor een fluitconcert van het thuispubliek en Boudreau gaf na de wedstrijd aan dat het de minste wedstrijd was sinds zijn komst. Met een achtste plaats in de Western Conference staat het team nog altijd net op een play-off plaats, maar als het blijft presteren zoals tegen de Red Wings, wordt het een lastig verhaal aan het eind van het seizoen.

Prognose: Weinig doelpunten

De Flyers scoorden slechts veertien keer in de laatste negen wedstrijden. Het is dus duidelijk dat ze moeite hebben met scoren. In de goal hebben ze met Hart eindelijk een betrouwbare doelman gevonden. Ook de Wild scoren niet makkelijk, meestal niet vaker dan drie keer en weten het doorgaans achterin ook goed dicht te houden. De quotering is al wat gezakt, maar met Hart en Dubnyk als goalies is de under prima speelbaar.

Total Goals: Under 6 @1.66 (Unibet, medium)

Bericht gewijzigd door jorditoma op ma 14 jan. 2019, 20:35
0 Vind ik leuk's

Voorbeschouwingen dinsdag 15 januari [2/2]

Toronto Maple Leafs - Colorado Avalanche (01:00 uur)

De Maple Leafs nemen het vannacht in de eigen Scotiabank Arena op tegen de Colorado Avalanche. Beide teams leden eergisteren een nederlaag en hopen zich vannacht dus te revancheren.

Toronto Maple Leafs: Comeback Andersen

De Toronto Maple Leafs gingen eergisteren voor eigen publiek met 3-2 onderuit tegen de in vorm verkerende Boston Bruins. De Maple Leafs kwamen halverwege de tweede periode nog op voorsprong, maar wisten dit niet vast te houden. Door de nederlaag zijn ze in de Eastern Conference ingehaald door de Washington Capitals. Het gat met de koplopers Tampa Bay Lightning bedraagt veertien punten en lijkt haast onoverbrugbaar.

De terugkeer van goalie Frederik Andersen zal het team een flinke boost geven. Andersen behoort tot de beste doelverdedigers uit de NHL, maar moest de afgelopen twee weken toekijken met een hamstringblessure. Voorin loopt er met onder andere sterpspeler Auston Matthews, Mitchell Marner en John Tavares over heel wat aanvallende stootkracht.

Colorado Avalanche: Loopt momenteel niet

De Colorado Avalanche was inmiddels alweer enkele weken geleden een team om rekening mee te houden tijdens de play-offs, maar van het goede gevoel wat het team halverwege november kreeg, was niet veel meer over. De eerste aanvalslinie, bestaande uit Gabriel Landeskog, Nathan MacKinnon en Mikko Rantanen koelde flink af en zo bleef er gelijk weinig meer van het team over.

Het trio is de meest productieve aanvalslinie uit de NHL en als je hun van scoren af weet te houden, maak je als tegenstander een aanzienlijke kans om resultaat te boeken. De mindere periode houdt nu al een hele lange tijd aan, want negen van de laatste tien wedstrijden gingen verloren. Het heeft er alle schijn van dat Semyon Varlamov vannacht het doel zal verdedigen aan hem de taak om de Avs weer eens overwinning te bezorgen.

Prognose: Toronto Maple Leafs winnen

De Maple Leafs zijn simpelweg één van de betere teams uit de NHL. De terugkeer van Andersen zal het team alleen maar sterker maken. Coach Mike Babcock heeft dan weer de beschikking over én een goede goalie én een brede en talentvolle selectie. Het zou een knappe prestatie zijn van de Avalanche mocht het ze lukken om de negatieve reeks in Toronto te doorbreken. Toronto Maple Leafs @1.85 (Unibet, medium)

Andere tip:

Washington Capitals vs. St. Louis Blues

Washington Capitals @1.97 (Unibet, medium)

De Capitals beschikken met Pheonix Copley (gemiddeld 2.56 goals tegen) over de betere goalie. De St. Louis Blues stellen Jake Allen (gemiddeld 3.06 goals tegen) op, die imo tot de vijf minste keepers van de NHL behoort.

Bericht gewijzigd door jorditoma op ma 14 jan. 2019, 20:42
0 Vind ik leuk's
Op ma. 14 jan. 2019, 14:51 schreef 03060:

Ik twijfel nog of ik vanavond iets speel. Maar als ik iets speel is het waarschijnlijk Toronto en/of Washington. Hoewel de caps zaterdag mijn bet verknalde.

Wel gespeeld dus beiden. En wat een drama is dit zeg.

Toronto geeft een 2-0 voorsprong weg, nu 2-3 achter eind 2e periode

Washington geeft een 1-0 voorsprong weg, nu 1-3 achter eind 2e periode

ongekend.

0 Vind ik leuk's
Op di. 15 jan. 2019, 02:39 schreef 03060:
Op ma. 14 jan. 2019, 14:51 schreef 03060:

Wel gespeeld dus beiden. En wat een drama is dit zeg.

Toronto geeft een 2-0 voorsprong weg, nu 2-3 achter eind 2e periode

Washington geeft een 1-0 voorsprong weg, nu 1-3 achter eind 2e periode

ongekend.

Het was een nacht van de underdogs inderdaad. Soms zijn ze interessant om te spelen, maar had gisteren ook veel favorieten verwacht.

Zelf ook 0-3 gisteren met de voorbeschouwingen + tip gisteren.. Aankomende nacht veel wedstrijden, vind ze alleen lastig te voorspellen. Komt minimaal één voorbeschouwing aan.

Bericht gewijzigd door jorditoma op di 15 jan. 2019, 20:55
1 Vind ik leuk's

Jammer dat je geen player shots op Daniel Sprong kunt spelen. Die durf ik best op o2.5 of o3.5 aan anders

0 Vind ik leuk's

Ik speel de Blue Jackets en de Winnipeg Jets voor vannacht.

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Voorbeschouwingen dinsdag 16 januari [1/1]

Nashville Predators - Washington Capitals (02:00 uur)

Er staan vannacht maar liefst tien wedstrijden op het programma in de NHL. De Washington Capitals reizen af richting Nashville voor een wedstrijd tegen de Predators in de Bridgestone Arena.

Nashville Predators: Weer op vertrouwd terrein

De Nashville Predators zijn sinds een paar jaar een team geworden om rekening mee te houden. Coach Peter Laviolette kreeg het voor elkaar om met zijn team de afgelopen vier jaar telkens deelname aan de de play-offs af te dwingen. Het hoogtepunt uit de geschiedenis van de ijshockeyverenining beleefde het twee jaar terug toen het tot de finale van de Stanley Cup doordrong. De Pittsburgh Penguins hadden uiteindelijk zes wedstrijden nodig om Predators te verslaan.

De Predators staan momenteel op een vijfde plaats in de Western Conference en doen het dus gewoon prima. Het team was bezig aan een goede trip uitwedstrijden, maar de laatste twee uitduels gingen toch verloren. Er werd in overtime verloren van de Columbus Blue Jackets en meest recent ging het met 6-3 onderuit tegen de Carolina Hurricanes. Juuse Saros verdedigd vannacht het doel van de Predators. De Fin steekt de laatste tijd geweldig in vorm en hoopt opnieuw uit te blinken.

Washington Capitals: Vaak het mindere team

De Washington Capitals verloren net als de Predators hun laatste twee wedstrijden. Ook zij gingen in overtime onderuit tegen de Columbus Blue Jackets en vannacht werden ze thuis gedomineerd door de St. Louis Blues, het werd 1-4. Tegen de Boston Bruins en de Philadephia Flyers wisten de Capitals wel te winnen, terwijl ze het mindere team op het ijs waren.

Het komt bij de Capitals wel vaker voor dat de statistieken niet in hun voordeel spreken, maar ze toch uiterst effectief zijn. Ze beschikken met onder andere Alex Ovechkin, John Carlson en Nicklas Backstrom natuurlijk over genoeg productieve spelers. De statistieken wat betreft hun tegenstander spreken voorafgaan in ieder geval niet in hun voordeel. Alle vijf de laatste ontmoetingen gingen namelijk verloren.

Prognose: Nashville Predators winnen

De Predators zijn één van de meest dominante teams als het gaat om puckbezit, terwijl de Capitals juist vaak achter de puck aan moeten. De Predators zijn bovendien thuis een moeilijk te kloppen ploeg. Met Saaros in goal, die de laatste weken indruk maakt, hebben ze een goede kans om vannacht tot winst te komen.

Nashvillle Predators @2.04 (Unibet, small)

Nashvillle Predators incl. overtime @1.66 (Unibet, small)

Overige tips:

Team Total Over 2,5 double: Pittsburgh Penguins + Vegas Golden Knights @2.62 Unibet, medium)

Minnesota Wild Team Goals Over 3 @1.90 (Unibet, small)

Bericht gewijzigd door jorditoma op wo 16 jan. 2019, 12:01
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.