Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)
In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.
Toegevoegd door forummod:
Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.
Ik speel de Blue Jackets en de Winnipeg Jets voor vannacht.
2-0 :thumbsup_tone1:
Ik speel de Blue Jackets en de Winnipeg Jets voor vannacht.
2-0 :thumbsup_tone1:
Mooie! Blue Jackets ook nog meegepakt. Winnipeg Jets durfde ik toch niet aan, vanwege het ontbreken van spelers. Was wel eerste mogelijkheid op revanche na uitschakeling play-offs vorig jaar dus gemotiveerd waren ze sowieso wel. Nashville Predators wonnen gelukkig wel ruim van de Capitals.
Dat was idd de angle waarom ik Winnipeg speelde, dus blij dat het zo ook uitkwam :-) vannacht lastige games, even kijken of er nog ergens value zit :)
Dat was idd de angle waarom ik Winnipeg speelde, dus blij dat het zo ook uitkwam :-) vannacht lastige games, even kijken of er nog ergens value zit :)
Flames winnen deze nacht
Had 4 teams met exact 2 of 3 verschil nodig. Alles met zelfde stake. De quotes daarvan liggen bij Guts stukje hoger nog dan Unibet/ Napoleon etc.
Wel winst vannacht, maar het had stuk mooier kunnen zijn.
Jammer dat Florida zelfs bij 3 goals achter nog de goalie van het ijs haalde, dat doen ze niet zo vaak. Maar daardoor ging Montreal wel mis (5-1).
Wild leek ook goed te gaan, maar net voordat Kings de goalie van het ijs zouden gaan halen, viel de 2-2.
Tampa (0-2 gewonnen. Quote 8.25)
Blue Jackets (4-1 gewonnen. Quote 6.50)
Canadiens (5-1 gewonnen)
Wild (2-2 gelijk)
Vanavond speel ik:
Colorado (2-0) X (8.00) en (3-0) X (6.75)
Calgary (0-2) X (7.75) en (0-3) X (6.25)
Calgary speel ik incl overtime in combinatie met tennis.
in de AHL zie ik een aantal matchen waarvan het thuisteam dikke underdog is maar qua stand en ranglijst ze dicht bij elkaar staan, dus ik speel de volgende puur op value ( meespelen dus op eigen risico) allen including overtime:
Lehigh Valley @2.45
Chicago Wolves @2.6
Bakersfield Condors @2.95
Laval Rockets @2.95
Nogmaals heb de ballen verstand van de AHL maar speel ze puur als value bet :-) Do your own research
Morgen nacht een betere kaart, neig zoals het er nu voor staat naar Dallas en de Islanders
Vanavond helaas geen tijd gehad voor voorbeschouwingen. Hieronder de tips:
Calgary Flames - Buffalo Sabres
Flames steken in goede vorm, scoren gemakkelijk en zijn thuis doorgaans sterk. Starten bovendien met Rittich, hun beste goalie.
Sabres zitten in een aardige vormdip en kregen recent met 7-2 klop van de Edmonton Oilers.
Calgary Flames @1.75
Philadelphia Flyers - Boston Bruins
Bruins doen nog volop mee voor de play-off plekken, zijn simpelweg ook het betere team. Starten met Rask in de goal, die toch tot de beste goalies uit de NHL behoort. Flyers hebben het op dit moment gewoon erg lastig.
Boston Bruins @2.08
Arizona Coyotes - San José Sharks
Sharks zijn geweldig in vorm. Wonnen laatste zeven wedstrijden allemaal in reguliere speeltijd. Coyotes missen aanvallende stootkracht. Het lijkt me dan ook sterk dat ze de Sharks scorend bij weten te houden.
San José Sharks @2.08
Ottawa Senators - Colorado Avalanche
Senators krijgen de meeste goals tegen. Avalanche hebben een geweldige 1ste aanvalslinie, maar krijgen ook gemakkelijk tegen. Gekeken naar de statistieken moet dit een doelpuntrijke wedstrijd worden. De over in de eerste periode is helaas al ver gezakt.
1ste periode over 1,5 goals @1.54
Calgary speel ik incl overtime in combinatie met tennis.
in de AHL zie ik een aantal matchen waarvan het thuisteam dikke underdog is maar qua stand en ranglijst ze dicht bij elkaar staan, dus ik speel de volgende puur op value ( meespelen dus op eigen risico) allen including overtime:
Lehigh Valley @2.45
Chicago Wolves @2.6
Bakersfield Condors @2.95
Laval Rockets @2.95
Nogmaals heb de ballen verstand van de AHL maar speel ze puur als value bet :-) Do your own research
Morgen nacht een betere kaart, neig zoals het er nu voor staat naar Dallas en de Islanders
Calgary fout maar de 4 AHL met de hoge odds allen goed :thumbsup_tone1:
Calgary fout maar de 4 AHL met de hoge odds allen goed :thumbsup_tone1:
Netjes! Speel zelf liever OHL en soms WHL is iets meer duidelijkheid over het ontbreken van spelers. In de AHL worden vaak spelers afgestaan aan de NHL.
Wat een bizarre uitslagen vannacht. Alle vijf de underdogs winnen. Had eigenlijk alleen de Vancouver Canucks een goede kans gegeven
Wat een ahl tips <3 3 v/d 4 gespeeld en alle 3 juist , thx