Wedden op Darten: Premier League Darts 2020
Hervatting Premier League Darts 2020
De Premier League Darts werd in maart stilgelegd zoals vele andere sportcompetities en -toernooien. Vorige maand startte de PDC weer op met de Summer Series en de World Matchplay en deze week wordt ook de Premier League hervat. Vanaf dinsdag 25 augustus wordt er zes avonden op rij gespeeld, vervolgens wordt er vanaf 3 september vier avonden op rij gedart. Dit betekent dat alle resterende tien wedstrijden in een tijdsbestek van dertien dagen worden afgewerkt waarna de eindstand bekend is. Alleen de halve finales en de finale worden in een later stadium gespeeld, de PDC hoopt dit spektakel namelijk 22 oktober in de O2 Arena te doen zodat er wellicht publiek bij kan zijn.
In de huidige tussenstand gaat Glen Durrant aan kop nadat titelfavoriet Michael van Gerwen verloor van Nathan Aspinall en Michael Smith. Voor Daryl Gurney lijkt het toernooi vroegtijdig ten einde te komen. Er zijn namelijk nog slechts drie wedstrijden te spelen tot de nummer negen van de competitie het toernooi verlaat en de Noord-Ier verzamelde pas twee punten.
Voor de eerste speelronde (dinsdag) heb ik nog geen tips aangezien de vorm van de spelers zeer lastig in te schatten is op dit moment en het puur gokwerk is. Woensdag staan er wellicht al enkele voorbeschouwingen online, vanaf donderdag kunnen jullie iedere speeldag weer vier voorbeschouwingen verwachten!
Mocht je zelf tips hebben voor dit toernooi, laat ze dan in dit topic achter :)
Ik ga mij na deze Corona break eens richten op de Premier League. Ik denk dat hier veel winst te behalen is.
Voor vanavond speel ik de volgende picks:
Van Gerwen winst @ 1.44 (Vind ik hoog staan tegenover Rob Cross) | 10/10 stake 7-2 winst. +4.40 stakes.
Gerwyn Price winst @ 2.35 | 3/10 stake
Chris Dobey winst @ 2.73 | 3/10 stake
Vanavond is het judgement night, na vanavond zal Gurney of Cross het toernooi verlaten. Het programma:
19:30 Nathan Aspinall - Michael Smith
20:10 Michael van Gerwen - Gary Anderson
20:50 Jermaine Wattimena - Gerwyn Price
21:30 Peter Wright - Daryl Gurney
22:10 Glen Durrant - Rob Cross
Een prachtige eerste avond bij het darten met 5/6 tips winnend
Nathan Aspinall - Michael Smith: Beiden 3+ 180s @ 1.91 low ✅ +0.91 stakes
Michael van Gerwen - Gary Anderson: Anderson highest finish @ 2.25 low ✅ +1.25 stakes
Jermaine Wattimena - Gerwyn Price: Price -2.5 @ 2.10 low ✅ +1.10 stakes
Peter Wright - Daryl Gurney: Both 1 100+ finish @ 3.75 low 🔴 -1 stake
Glen Durrant - Rob Cross: Durrant to win @ 1.80 medium ✅ en Durrant KOTO @ 5.00 low ✅ + 5.60 stakes
Totaal vandaag 7 stakes ingezet, 14.86 stakes terug = 7.86 stakes winst 💰
Klasse pik. Ik heb toevallig op Betfair ook bij Asp - Smith nog 2 extra betjes gepakt nadat ik die both 3 180's had meegespeeld.
Ook Both 4 180's @3.75 & Both 5 180 @8.5.
Met 40% low stake allebei. Dikke kassa vandaag.
Thanks!!
Wat pakken we vandaag. Ik heb alleen MvG tot nu gepakt, die gaat niet weer verliezen. Quote 1.9
Wat pakken we vandaag. Ik heb alleen MvG tot nu gepakt, die gaat niet weer verliezen. Quote 1.9
Van Gerwen kan gerust verliezen want hij gooit net als de anderen rond de 100.
@Caantjes ik zou het risico niet nemen. Van Gerwen is erg zoekend naar zijn vorm terwijl Aspinall goed spel laat zien. Ik zet vanavond Michael Smith over 4.5 180s voor @1.82. Sinds dat we na de corona break weer begonnen zijn gooide hij in de 3 wedstrijden 2 keer 5x 180 en 1 keer 7x 180. Aangezien de wedstrijden worden gespeeld met best of 14 legs ipv 12, zie ik hier zeker value.
@Caantjes ik zou het risico niet nemen. Van Gerwen is er zoekend naar zijn vorm terwijl Aspinall goed spel laat zien. Ik zet vanavond Michael Smith over 4.5 180s. In de vorige 3 wedstrijden gooide hij 2 wedstrijden 5x 180 en 1 wedstrijd 7x 180. Aangezien de wedstrijden worden gespeeld met best of 14 legs ipv 12, zie ik hier zeker value.
Het enige risico dat ik hier zie is dat Gurney de zwakste van de overgebleven spelers is. Mocht hij niet boven zijn gemiddelde niveau uitstijgen en Smith weet de triples te raken dan kan dit prima een wedstrijd over tien legs worden denk ik.
De voorbeschouwingen voor vanavond:
20.00 Durrant - Price
20.40 Wright - Anderson
21.30 Aspinall - van Gerwen
22.20 Smith - Gurney
Smith o4,5 180s
Smith - 1,5 handicap 180s
Snith wint en meeste 180s