Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: Premier League Darts 2020

Hervatting Premier League Darts 2020

De Premier League Darts werd in maart stilgelegd zoals vele andere sportcompetities en -toernooien. Vorige maand startte de PDC weer op met de Summer Series en de World Matchplay en deze week wordt ook de Premier League hervat. Vanaf dinsdag 25 augustus wordt er zes avonden op rij gespeeld, vervolgens wordt er vanaf 3 september vier avonden op rij gedart. Dit betekent dat alle resterende tien wedstrijden in een tijdsbestek van dertien dagen worden afgewerkt waarna de eindstand bekend is. Alleen de halve finales en de finale worden in een later stadium gespeeld, de PDC hoopt dit spektakel namelijk 22 oktober in de O2 Arena te doen zodat er wellicht publiek bij kan zijn.

In de huidige tussenstand gaat Glen Durrant aan kop nadat titelfavoriet Michael van Gerwen verloor van Nathan Aspinall en Michael Smith. Voor Daryl Gurney lijkt het toernooi vroegtijdig ten einde te komen. Er zijn namelijk nog slechts drie wedstrijden te spelen tot de nummer negen van de competitie het toernooi verlaat en de Noord-Ier verzamelde pas twee punten.

Voor de eerste speelronde (dinsdag) heb ik nog geen tips aangezien de vorm van de spelers zeer lastig in te schatten is op dit moment en het puur gokwerk is. Woensdag staan er wellicht al enkele voorbeschouwingen online, vanaf donderdag kunnen jullie iedere speeldag weer vier voorbeschouwingen verwachten!

Mocht je zelf tips hebben voor dit toernooi, laat ze dan in dit topic achter :)

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdonnynedved in 24-08-2020 22:46 Overige sporten en evenementen
in 24-08-2020 22:46 Overige sporten en evenementen
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Voor vanavond staat de odd van Durrant - Van Gerwen wel erg hoog voor Van Gerwen vind ik. Durrants vorm wordt wel ietsjes minder, maar Van Gerwen heeft het momenteel gewoon niet. Durrant DNB @2.15 Unibet lijkt mij daarom een mooie bet met value

0 Vind ik leuk's

@daveyvdd hou er wel rekening mee dat Durrant niet zo heel nodig meer hoeft en van Gerwen vanaf nu juist wel. Meestal staat hij er dan toch opeens weer.

0 Vind ik leuk's
Op do. sep.. 2020, 17:42 schreef cap_schouw:

@daveyvdd hou er wel rekening mee dat Durrant niet zo heel nodig meer hoeft en van Gerwen vanaf nu juist wel. Meestal staat hij er dan toch opeens weer.

Maar als je nummer 1 kunt worden dan win je ook wat extra centjes en dat wil Durrant ook wel graag.

0 Vind ik leuk's

Vanavond pak ik wederom een hoge finish mee voor Price. De line ligt iets hoger dan gisteren, maar dat is een klein verschil.

Daarnaast pak ik ook winst voor Anderson mee. Vorige week een 7-3 overwinning geboekt op Smith en heeft momenteel de betere vorm van de twee.

Price - checkout over 108.5 + Anderson draw no bet @ 3.24 (Medium, 888sport)

1 Vind ik leuk's

Ik ben vandaag helaas door omstandigheden niet aan de voorbeschouwingen toegekomen. Gelukkig zie ik hier veel mooie tips gedeeld worden waaronder een hoge finish voor Gerwyn Price. Voor morgen neemt @Mangata de voorbeschouwingen over, de wedstrijden van zaterdag zal ik zelf voorbeschouwen.

2 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Op do. sep.. 2020, 18:17 schreef relo10:

Vanavond pak ik wederom een hoge finish mee voor Price. De line ligt iets hoger dan gisteren, maar dat is een klein verschil.

Daarnaast pak ik ook winst voor Anderson mee. Vorige week een 7-3 overwinning geboekt op Smith en heeft momenteel de betere vorm van de twee.

Wederom met een 121 finish de checkout binnen weten te slepen + Anderson die vrij gemakkelijk wist te winnen van Smith (8-2).

Bericht gewijzigd door relo10 op vr 4 sep. 2020, 08:24
2 Vind ik leuk's
Op vr. sep.. 2020, 10:24 schreef relo10:
Op do. sep.. 2020, 18:17 schreef relo10:

Wederom met een 121 finish de checkout binnen weten te slepen + Anderson die vrij gemakkelijk wist te winnen van Smith (8-2).

Vandaag iets,

Terug Price checkout?

0 Vind ik leuk's

Nadat de finish van Price gisteren weer hoog genoeg was, kan ik het niet laten om deze vandaag weer te spelen. Zeker tegen een sterk scorende Smith zal hij het misschien vaker van een hoge finish moeten hebben.

Vanavond staan er ook twee andere spelers, Durrant vs Wright, tegenover elkaar die, als het even loopt, de hoge finishes uit de armen gooien. Dit bleek tijdens de vorige ontmoeting ook wel met in totaal 4x een 100+ finish.

Price - checkout over 106.5 + 2 or more 100+ checkouts in the match of Durrant vs Wright @ 3.09 (Medium, 888sport)

Bij de andere twee wedstrijden van vanavond leg ik de focus meer op de 180ers. Zoals 'Mangata' ook al in de voorbeschouwing heeft beschreven is Aspinall in vorm met het gooien van 180 scores. Omdat Gurney naar mijn idee de 180 soms ineens wel heel makkelijk weet te vinden, speel ik hier liever op een overtje aan 180s voor Aspinall i.p.v. meeste 180s.

Datzelfde verhaal gaat ook een beetje op in de kraker tussen Anderson en van Gerwen. Anderson gooit de 180ers op dit moment een stuk makkelijker dan van Gerwen, waardoor ik geneigd ben om te zeggen dat dit vanavond ook wel het geval zal zijn. Maar ook hier sluit ik niet uit dat van Gerwen de triples ineens wel weet te vinden met zijn kwaliteiten. Daarom dat ik ook hier op de players 180 zal spelen i.p.v. de meeste 180s. Daarbij valt me op dat de odd bij Expekt in deze wedstrijd (bij Aspinall maar iets hoger) een stuk hoger ligt dan bij Unibet of 888sport, vandaar dat ik deze weddenschap hier afsluit.

Aspinall over 3.5 180s + Anderson over 3.5 180s @ 3.09 (Low, 888sport)

1 Vind ik leuk's
Op vr. sep.. 2020, 13:08 schreef relo10:

Nadat de finish van Price gisteren weer hoog genoeg was, kan ik het niet laten om deze vandaag weer te spelen. Zeker tegen een sterk scorende Smith zal hij het misschien vaker van een hoge finish moeten hebben.

Vanavond staan er ook twee andere spelers, Durrant vs Wright, tegenover elkaar die, als het even loopt, de hoge finishes uit de armen gooien. Dit bleek tijdens de vorige ontmoeting ook wel met in totaal 4x een 100+ finish.

Price - checkout over 106.5 + 2 or more 100+ checkouts in the match of Durrant vs Wright @ 3.09 (Medium, 888sport)

Bij de andere twee wedstrijden van vanavond leg ik de focus meer op de 180ers. Zoals 'Mangata' ook al in de voorbeschouwing heeft beschreven is Aspinall in vorm met het gooien van 180 scores. Omdat Gurney naar mijn idee de 180 soms ineens wel heel makkelijk weet te vinden, speel ik hier liever op een overtje aan 180s voor Aspinall i.p.v. meeste 180s.

Datzelfde verhaal gaat ook een beetje op in de kraker tussen Anderson en van Gerwen. Anderson gooit de 180ers op dit moment een stuk makkelijker dan van Gerwen, waardoor ik geneigd ben om te zeggen dat dit vanavond ook wel het geval zal zijn. Maar ook hier sluit ik niet uit dat van Gerwen de triples ineens wel weet te vinden met zijn kwaliteiten. Daarom dat ik ook hier op de players 180 zal spelen i.p.v. de meeste 180s. Daarbij valt me op dat de odd bij Expekt in deze wedstrijd (bij Aspinall maar iets hoger) een stuk hoger ligt dan bij Unibet of 888sport, vandaar dat ik deze weddenschap hier afsluit.

Price wist weer eens een hoge finish (164) te gooien in zijn wedstrijd. Jammer genoeg viel er geen 100+ finish te noteren bij de wedstrijd van Durrant vs Wright, terwijl beide spelers daar toch met regelmaat patent op hebben.

Aspinall en Anderson deden weer van zich spreken in het 180 klassement door allebei 5-maal een 180 score te produceren. Deze was dan ook eenvoudig binnen.

0 Vind ik leuk's

Voor deze laatste reguliere speeldag staan er drie voorbeschouwingen met in totaal vier wedtips online. Vooral de line voor de finish van Price is aan de lage kant! :)

1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.