Wedden op Darten: Premier League Darts 2020
Hervatting Premier League Darts 2020
De Premier League Darts werd in maart stilgelegd zoals vele andere sportcompetities en -toernooien. Vorige maand startte de PDC weer op met de Summer Series en de World Matchplay en deze week wordt ook de Premier League hervat. Vanaf dinsdag 25 augustus wordt er zes avonden op rij gespeeld, vervolgens wordt er vanaf 3 september vier avonden op rij gedart. Dit betekent dat alle resterende tien wedstrijden in een tijdsbestek van dertien dagen worden afgewerkt waarna de eindstand bekend is. Alleen de halve finales en de finale worden in een later stadium gespeeld, de PDC hoopt dit spektakel namelijk 22 oktober in de O2 Arena te doen zodat er wellicht publiek bij kan zijn.
In de huidige tussenstand gaat Glen Durrant aan kop nadat titelfavoriet Michael van Gerwen verloor van Nathan Aspinall en Michael Smith. Voor Daryl Gurney lijkt het toernooi vroegtijdig ten einde te komen. Er zijn namelijk nog slechts drie wedstrijden te spelen tot de nummer negen van de competitie het toernooi verlaat en de Noord-Ier verzamelde pas twee punten.
Voor de eerste speelronde (dinsdag) heb ik nog geen tips aangezien de vorm van de spelers zeer lastig in te schatten is op dit moment en het puur gokwerk is. Woensdag staan er wellicht al enkele voorbeschouwingen online, vanaf donderdag kunnen jullie iedere speeldag weer vier voorbeschouwingen verwachten!
Mocht je zelf tips hebben voor dit toernooi, laat ze dan in dit topic achter :)
Gisteren een loss bij de twee hoge odds hoewel het bij beide wedstrijden niet veel scheelde of beide mannen gooiden een 100+ finish, Anderson gooide zelfs 98 uit. -2 stakes daar 🔴
Wel wist Michael Smith een simpele zege te boeken op Daryl Gurney waarmee we +1 stake terug kregen✅
In totaal dus -1 stake, zaterdag gaan we weer voor de winst:
20:10 Gurney - Wright
20:55 Smith - Aspinall
21:40 Anderson - Durrant
22:20 van Gerwen - Price
Het duurde even maar inmiddels is de odd voor mijn tip bij Anderson - Durrant ook beschikbaar bij Betfair!
Surebet voor morgen.
20:10 aspinall - Anderson
Unibet: anderson -4,5 180's 1,64
Betsson: Anderson +4,5 180's 3,05
surebet van 6,66%!
Wees er snel bij!
Leuk betje voor vandaag. Oddboost op WillaimHill.
Michael Smith To Hit The Most 180s In Sunday's Session - Was 5/2 --> odd @4
Smith staat tegenover MvG, kan dus lekker in zijn ritme komen. Als dat gebeurt kunnen ze vrij makkelijk vallen bij 'm.
Statistieken van de week.
Dinsdag - Smith meeste 180s (7)
Woensdag - Smith & Asp meeste 180s (5)
Donderdag - Smith meeste 180s (6)
Vrijdag - Smith, Asp & Wright meeste 180s (5)
Zaterdag - Wright meeste 180s (9), Smith kwam daarna, ook weer met 7.
Smith gooit constant veel 180s, de hele week al. Als deze avond 4x gespeeld wordt zie ik hem minimaal 1x winnen. Value voor mij.
Leuk betje voor vandaag. Oddboost op WillaimHill.
Michael Smith To Hit The Most 180s In Sunday's Session - Was 5/2 --> odd @4
Smith staat tegenover MvG, kan dus lekker in zijn ritme komen. Als dat gebeurt kunnen ze vrij makkelijk vallen bij 'm.
Statistieken van de week.
Dinsdag - Smith meeste 180s (7)
Woensdag - Smith & Asp meeste 180s (5)
Donderdag - Smith meeste 180s (6)
Vrijdag - Smith, Asp & Wright meeste 180s (5)
Zaterdag - Wright meeste 180s (9), Smith kwam daarna, ook weer met 7.
Smith gooit constant veel 180s, de hele week al. Als deze avond 4x gespeeld wordt zie ik hem minimaal 1x winnen. Value voor mij.
Ja mooie odd! Ik speel daarom sowieso weer over 4.5 180s van Michael Smith. Tegen Van Gerwen komen ze beide vaak in een goed ritme en kunnen ze mooie dingen laten zien. Aangezien Smith ook in elke wedstrijd na de hervatting 5 of meer 180s heeft gegooid, ligt er zeker value. Over 4.5 180s staat voor @1.80 op unibet.
Daryl Gurney v Gary Anderson - #OddsOnThat - Up to 9/2
Each player to throw 2 or more 180's & Each player to have 1 or more 100+ checkouts
odd 5.00
Gerwyn Price v Nathan Aspinall - #OddsOnThat - Up to 9/2
Each player to throw 3 or more 180's & Each player to have 1 or more 100+ checkouts
odd 5.50
Glen Durrant v Michael Smith - #OddsOnThat - Up to 9/2
Each player to throw 2 or more 180's & Each player to have 1 or more 100+ checkouts
odd 5.50
Allemaal te spelen op Betfair. Zie er minimaal 1 goed gaan, miss zelfs alledrie.
Van gerwen - wright staat op beide 4 180s en beide 1 100+ finish @ odd 6
Daar twijfel ik nog over, aangezien mvg niet scheutig is met de 180s. Desalniettemin mooie quotering @6
Omdat ik deze week wat minder tijd heb heeft mijn collega @sjorss94 de voorbeschouwingen voor vanavond geschreven, waarvoor dank!
Je vindt zijn vier voorbeschouwingen voor vanavond hier, de eerste wedstrijd begint rond 20.00.
Morgen kunnen jullie weer vier voorbeschouwingen van mijn hand verwachten :)
Aansluitend op de voorbeschouwing: Price - checkout over 105.5 @ 1.85 (888sport)
Sinds de hervatting van de Premier League heeft hij in 5 van de 6 gespeelde wedstrijden één of meerdere finishes gegooid van 110+
Op betfair staan alle matches voor 3 or more 100+ checkouts op 4.2.
Als je er 1 goed heb dan heb je met dezelfde inzet al winst.
Van alle 12 matches van best of 14 (Vrijdag, zaterdag & zondag) zijn 5/12 in minimaal 3 100+ checkouts geeindigd.
Value voor mij.
Ik speel daarnaast ook op alle matches 4 or more 100+ checkouts @11
3/12 gevallen.
En voor de fun speel ik ook op alle matches 5 or more 100+ checkouts @41
0/12 gevallen.
Uiteraard speel ik 3 verschillende stakes.
Aansluitend op de voorbeschouwing: Price - checkout over 105.5 @ 1.85 (888sport)
Sinds de hervatting van de Premier League heeft hij in 5 van de 6 gespeelde wedstrijden één of meerdere finishes gegooid van 110+
Price - checkout over 105.5 @ 1.85 (888sport)
Deze was mooi binnen met een 121 finish op de bull's eye!
Helaas konden Anderson en Smith niet tot een 100+ finish komen gisteravond. Voor Anderson waren er ook nauwelijks kansen, want die gooide op een gegeven moment zo sterk dat er geen hoge finishes nodig waren. Smith kreeg nog kansen vanaf 120 en 112, maar kwam ook niet in de buurt van een finish.
Al met al zit er voor mijn gevoel wel iets interessants in het onderstaande aanbod van Betfair. Bij Aspinall vs Price werd de weddenschap wel behaald, met zelfs een lijn van 3 of meer 180's per speler. Ik had jammer genoeg alleen de wedstrijden van Anderson en Smith gespeeld, maar blijf dit toch wel in de gaten houden voor odds van 5+.