Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
robs234:
Van Chisnall-Bunting en Lewis-Van Gerwen blijf ik liever af. Heb Barney op winst @2.10 en Over 11.5 legs bij Taylor-Anderson @1.97

@roadrunner 'goede manier afscheid nemen' kan een goede motivatie zijn, maar verder zijn er totaal geen redenen om die te spelen. Barney heeft de vorm en bij hem draait het potje echt ergens om. De odds zijn behoorlijk hoog, dus de bookmakers sluiten Wade niet uit, maar Van Barneveld wordt al weken onderschat, denk dat dit een van de laagste quotes in tijden zijn voor een overwinning van Van Barneveld.

Speel hem mee! En een zeer goede onderbouwing ;-)
0 Vind ik leuk's
milanos:
junkie:
roadrunner:
Mijn voorspellingen voor vanavond, iedere match probeer ik een bet eruit te pikken waarvan ik zelf denk wat het beste is.

Chisnall-Bunting : Bunting is dan wel uitgeschakeld maar dat betekend niet dat die zomaar de pijlen weg zal gooien. Ik kies dan ook niet voor een winnaar maar denk wel dat Bunting een 99,5 + finish kan gooien. Met een odd van 1,84 is het wel de moeite waard.

Lewis-Van Gerwen: Lewis gooit al een tijdje met andere pijlen en doet het daarmee best goed, Lewis is wel wisselvallig maar hij kan zeker van Gerwen verslaan en hij kan zich er voor motiveren. Most 180-ers voor Lewis met een odd van 2,63 vind ik wel te spelen.

Wade-Barney: Wade zal op een goede manier afscheid willen nemen nadat die vorig jaar niet werd uitgenodigd, Barney gaat dit niet zomaar winnen en Wade is dan wel weer typisch iemand die zoiets kan verstoren. Wade wint odd 2,7

Taylor-Anderson: vind ik heel lastig, maar ik ga voor Taylor wint ondanks dat het heel close zal gaan worden. Misschien dat Taylor maar moet gaan stampen ofzo (a) 2,35

Mijn voorspelling: niks goed.

Toch nog Lewis goed met die 180-ers.
Bunting helemaal verkeerd met die check out.
Wade verspeelde zijn voorsprong.
Taylor ook niet goed ondanks dat het gelijk had moeten eindigen minimaal, Taylor heeft de nederlaag aan zichzelf te wijten.
Dat is idd mijn voorspelling ook: Niks goed
0 Vind ik leuk's
robs234:
Van Chisnall-Bunting en Lewis-Van Gerwen blijf ik liever af. Heb Barney op winst @2.10 en Over 11.5 legs bij Taylor-Anderson @1.97

Barney had natuurlijk gewoon moeten winnen, ongelooflijk dat hij bij 6-5 op eigen service de wedstrijd niet besliste (gewoon twee kansen op dubbel 16), erg vervelend.
0 Vind ik leuk's
robs234:
robs234:

Barney had natuurlijk gewoon moeten winnen, ongelooflijk dat hij bij 6-5 op eigen service de wedstrijd niet besliste (gewoon twee kansen op dubbel 16), erg vervelend.

Barney kwam bijzonder goed weg want Wade mag die 3-1 voorsprong nooit weggeven, maar Anderson deed dat vorige week ook al een 4-0 en nu Wade weer en dat lag aan Wade en Anderson zelf. Barney staat gewoon degelijk te gooien maar niet bijzonder goed ofzo. Met 6-6 komt Barney niks te kort.
0 Vind ik leuk's
Vind ik toch echt een ander verhaal. Met 3-1 kan het nog alle kanten op terwijl met 6-4 een gelijkspel het maximaal haalbare was voor Wade dan zal Barney duidelijk het meest balen
0 Vind ik leuk's
Gooide Chisnall z'n eerste pijl nog in de triple?
0 Vind ik leuk's
donnypaatsss:
Premier League darts, 7 mei om 21.00 uur
Dave Chisnall - Stephen Bunting
First Dart of the Match - Treble 20; NO @1.61

Alvast een pick voor de Premier League van morgen. De Premier League is inmiddels 14 weken onderweg en volgens de statistieken heeft Dave Chisnall pas 1 keer de T20 met zijn first dart gevonden, en dat was in week 5 tegen Gary Anderson. Morgen begint Dave Chisnall de wedstrijd tegen Stephen Bunting en aangezien hij in 14 wedstrijden pas 1 keer de T20 met zijn first dart heeft gevonden, vind ik dit een mooie bet.

Dave Chisnall raakte met zijn first dart de S20 en dus is deze pick binnen! (y)
0 Vind ik leuk's
Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn
Premier League Darts, 14 mei om 21.00 uur
Raymond van Barneveld - Stephen Bunting
First Dart of the Match - Treble 20; NO @1.50

Deze pick ben ik tegen gekomen voor de Premier League van morgen en kan ik niet laten schieten. De Premier League is nu 15 weken bezig en volgens de statistieken heeft Barney pas 1 keer de T20 geraakt met zijn first dart, dit deed hij in week 13 tegen Adrian Lewis. Barney is 7 keer begonnen aan een wedstrijd in de Premier League en hij wist geen enkele keer de T20 te raken met zijn first dart. Morgen staat Raymond van Barneveld als eerst genoemd tegen Stephen Bunting en dus moet hij de partij beginnen, gezien de statistieken vind ik dit een mooie bet. In dit geval gaat het dus alleen om de first dart van Barney!

Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn
donnypaatsss:
Premier League Darts, 14 mei om 21.00 uur
Raymond van Barneveld - Stephen Bunting
First Dart of the Match - Treble 20; NO @1.50

Deze pick ben ik tegen gekomen voor de Premier League van morgen en kan ik niet laten schieten. De Premier League is nu 15 weken bezig en volgens de statistieken heeft Barney pas 1 keer de T20 geraakt met zijn first dart, dit deed hij in week 13 tegen Adrian Lewis. Barney is 7 keer begonnen aan een wedstrijd in de Premier League en hij wist geen enkele keer de T20 te raken met zijn first dart. Morgen staat Raymond van Barneveld als eerst genoemd tegen Stephen Bunting en dus moet hij de partij beginnen, gezien de statistieken vind ik dit een mooie bet. In dit geval gaat het dus alleen om de first dart van Barney!

Succes! (y)

Hey Donny,

Ik speel m weer mee.
Vorige week met die bet bij Chisnall zei Unibet in eerste instantie dat hij m er wel in gegooid had, dus ik dacht: geld weg.
Nu heb ik toch alsnog het geld gekregen. Hoop dat Unibet niet vaker zo naait.
Succes idd!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.