Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij Chisnall - Anderson gaan sowieso de nodige 180'ers vallen, maar ik denk voor alle partijen 35 best veel is.
0 Vind ik leuk's
skappo:
Bij Chisnall - Anderson gaan sowieso de nodige 180'ers vallen, maar ik denk voor alle partijen 35 best veel is.

2x een best of 19 legs en 1x finale best of 21 legs. Maximaal 59 legs.

12 per wedstrijd (x 3 = 36 180s) is gemakkelijk mogelijk met kanonnen als Chisnall, Anderson en Van Gerwen. Welke odd krijg je ervoor?
0 Vind ik leuk's
Chisnall-Anderson: beiden kunnen goed scoren en willen nog wel eens een dubbel missen. Voor Chisnall is het een nieuwe ervaring deze halve finale in de Premier Leaque, het zal dicht bij elkaar liggen en de vorm van de dag zal de doorslag geven. Over 16,5 legs voor 1,73 is dan ook redelijk geprijsd want ik verwacht dat het dicht bij elkaar zal liggen.

Mvg-Barney: scorend is MVG beter en als die gefocust de partij in gaat en gewoon zijn goede spel laat zien moet er een duidelijke zege in zitten. 2 betjes op correct score lijkt me wel wat.
10-5 voor odd 7 en 10-6 voor odd 7 lijken mij wel de meest voor de hand liggende uitslagen.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
skappo:

2x een best of 19 legs en 1x finale best of 21 legs. Maximaal 59 legs.

12 per wedstrijd (x 3 = 36 180s) is gemakkelijk mogelijk met kanonnen als Chisnall, Anderson en Van Gerwen. Welke odd krijg je ervoor?

1.9
0 Vind ik leuk's
Ook al was ik te laat om het te posten voor de eerste wedstrijd, ik heb voor vanmiddag dit staan:

Prakash Jiwa -John Henderson --> Henderson wint @1.30
Mensur Suljovic v Johnny Clayton --> Suljovic wint @1.27
Total odd @ 1.65

Henderson en Suljovic zijn beide degelijke spelers die de laatste maanden goed in vorm zijn en daarbij zelden verliezen tegen op papier (veel) mindere tegenstanders.

Heb hem als 10eu freebet gespeeld, maar normaal gesproken zou ik hem 4/10 spelen
0 Vind ik leuk's
Op het eerste gezicht zie ik er nog weinig value tussen staan. De odds voor de favorieten zijn immers laag en hoewel er ongetwijfeld een aantal onverwachte namen door zullen gaan, is het op voorhand lastig te voorspellen wie dat zijn.

Ik ben benieuwd of iemand tips heeft
0 Vind ik leuk's
Ik vind 1.50 voor mervyn king nog best wel hoog. Hij is misschien niet meer zo goed als hij vroeger was maar met zijn ervaring en tegen deze tegenstander zou hij dat toch zeker wel moeten winnen.
0 Vind ik leuk's
Zelf speel ik VDV @1,32 en MVG 1,17. Niet hoge odds, maar wel free money.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Ik heb nu een drievoudige combo gespeeld:

Vincent van der Voort v Nathan Aspinall --> van der Voor wint @1.28
Terry Jenkins v Jerry Hendriks --> Jenkins wint @1.28
James Wade v David Pallett --> Wade wint @1.20
Total odd @1.97, inzet 4/10

Als je liever op outsiders wed, overweeg dan:

- Jamie Caven v John Henderson --> Henderson wint @2.35
Caven is de laatste maanden niet echt in vorm op de vloertoernooien, terwijl Henderson voor zijn doen zeer goede resultaten heeft geboekt

- Mervyn King v Ricky Evans --> Evans wint @2.40
Evans gooide gisteren erg goed. King is waarschijnlijk wel constanter dan Evans, maar als Evans in een flow zit kan hij zomaar winnen in zo'n kort format

- Dave Chisnall v Jelle Klaasen --> Klaassen wint @2.63
Hoewel op papier Chizzy favoriet is vanwege zijn sterke resultaten de laatste tijd, kan Klaassen zomaar van iedereen winnen op vloertoernooien. Gezien het optreden van Klaassen gisteren denk ik dat het heel dicht bij elkaar gaat zitten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.