Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Zit te denken aan Lewis winst tegen Anderson, lewis in zeer goede vorm laatste weken. Anderson in mijn optiek iets minder, zie wel mogelijkheden voor Lewis en de quote is prima met 2.6, daarnaast Barney tegen Bunting 1,73
Barney winst @1,77 lijkt me vrij zeker, Bunting al uitgeschakeld. v Barneveld kan nog 3e worden en daarmee topfavoriet van Gerwen omzeilen in de halve finale.
Ja was vorige week ook vrij zeker tegen wade, werd ook 6-6 door die dikke hagenees
roadrunner:
van Gerwen-Chisnall x odd 5,5
van Gerwen-Chisnall x odd 5,5
(y) mooie 161 finish van Chisnall en van Gerwen pakte het gelijkspel met een 108 finish :)
donnypaatsss:
Premier League darts, 14 mei om 21.00 uur
Raymond van Barneveld - Stephen Bunting
First Dart of the Match - Treble 20; NO @1.50
Deze pick ben ik tegen gekomen voor de Premier League van morgen en kan ik niet laten schieten. De Premier League is nu 15 weken bezig en volgens de statistieken heeft Barney pas 1 keer de T20 geraakt met zijn first dart, dit deed hij in week 13 tegen Adrian Lewis. Barney is 7 keer begonnen aan een wedstrijd in de Premier League en hij wist geen enkele keer de T20 te raken met zijn first dart. Morgen staat Raymond van Barneveld als eerst genoemd tegen Stephen Bunting en dus moet hij de partij beginnen, gezien de statistieken vind ik dit een mooie bet. In dit geval gaat het dus alleen om de first dart van Barney!
Succes! (y)
Premier League darts, 14 mei om 21.00 uur
Deze pick ben ik tegen gekomen voor de Premier League van morgen en kan ik niet laten schieten. De Premier League is nu 15 weken bezig en volgens de statistieken heeft Barney pas 1 keer de T20 geraakt met zijn first dart, dit deed hij in week 13 tegen Adrian Lewis. Barney is 7 keer begonnen aan een wedstrijd in de Premier League en hij wist geen enkele keer de T20 te raken met zijn first dart. Morgen staat Raymond van Barneveld als eerst genoemd tegen Stephen Bunting en dus moet hij de partij beginnen, gezien de statistieken vind ik dit een mooie bet. In dit geval gaat het dus alleen om de first dart van Barney!
Succes! (y)
De first dart van Barney viel in de S20 en dus is die binnen! (y)
Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn
donnypaatsss:
donnypaatsss:
Premier League Darts, 14 mei om 21.00 uur
Succes! (y)
Premier League Darts, 14 mei om 21.00 uur
Succes! (y)
Ja lekker idd! Had m samen gepakt met most corners Napoli.. dus was weer goed aantikken.
Wat denken de kenners?
Meer dan 35 180s voor beide halve finals en finales?
Ik denk het wel, extra hoog niveau en mogelijk partijen die tot 19 legs kunnen gaan.
alhoewel nu ik dit typ 35 180s is wel belachelijk veel haha
Meer dan 35 180s voor beide halve finals en finales?
Ik denk het wel, extra hoog niveau en mogelijk partijen die tot 19 legs kunnen gaan.
alhoewel nu ik dit typ 35 180s is wel belachelijk veel haha
http://www.oddsportal.com/darts/world/premier-league/
20:15 Chisnall D. - Anderson G. 2.44 1.65
21:00 Van Gerwen M. - Van Barneveld R. 1.33 4.00
mischien Chisnall winst proberen? verdiend het in ieder geval wel op basis van zijn prestatie in de PL dusver.
20:15 Chisnall D. - Anderson G. 2.44 1.65
21:00 Van Gerwen M. - Van Barneveld R. 1.33 4.00
mischien Chisnall winst proberen? verdiend het in ieder geval wel op basis van zijn prestatie in de PL dusver.