Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
donnypaatsss:
Premier League Darts, 7 mei om 20.00 uur
Dave Chisnall - Stephen Bunting
First Dart of the Match - Treble 20; NO @1.61
Alvast een pick voor de Premier League van morgen. De Premier League is inmiddels 14 weken onderweg en volgens de statistieken heeft Dave Chisnall pas 1 keer de T20 met zijn first dart gevonden, en dat was in week 5 tegen Gary Anderson. Morgen begint Dave Chisnall de wedstrijd tegen Stephen Bunting en aangezien hij in 14 wedstrijden pas 1 keer de T20 met zijn first dart heeft gevonden, vind ik dit een mooie bet.
Premier League Darts, 7 mei om 20.00 uur
Alvast een pick voor de Premier League van morgen. De Premier League is inmiddels 14 weken onderweg en volgens de statistieken heeft Dave Chisnall pas 1 keer de T20 met zijn first dart gevonden, en dat was in week 5 tegen Gary Anderson. Morgen begint Dave Chisnall de wedstrijd tegen Stephen Bunting en aangezien hij in 14 wedstrijden pas 1 keer de T20 met zijn first dart heeft gevonden, vind ik dit een mooie bet.
Is dit of zijn eerste dart de triple 20 raakt of dat hij zijn eerste drie darts in de triple 20 gooit?
Ik neem aan het laatste, maar wil het even checken.
Dankje iig voor de tip!
kleij36:
nee, het gaat alleen om de eerste dart
nee, het gaat alleen om de eerste dart
Oh oke, goed om te weten.
Merci!
1/14 of 1/6 - 1/7 is wel een wezenlijk verschil.
Zou ik op chisnall niet zo snel zetten ook. Gooit na van Gerwen het meest constant op het moment van alle PL spelers.
Mijn tip voor morgen: van Barneveld to win @2.15, is gedaald vanaf 2.40. Hij speelt tegen Wade, die inmiddels is uitgespeeld. Barney heeft aan een punt genoeg maar zal natuurlijk deze partij willen winnen. Dit in verband met het feit dat in de play offs 1tegen 4 en 2 tegen 3 speelt. De nummer 4 treft van gerwen en dat is iets wat niemand wilt in de vorm waarin hij verkeert. Daarom zal Barney derde willen worden.
De quote ligt in mijn optiek net te hoog!
Mijn tip voor morgen: van Barneveld to win @2.15, is gedaald vanaf 2.40. Hij speelt tegen Wade, die inmiddels is uitgespeeld. Barney heeft aan een punt genoeg maar zal natuurlijk deze partij willen winnen. Dit in verband met het feit dat in de play offs 1tegen 4 en 2 tegen 3 speelt. De nummer 4 treft van gerwen en dat is iets wat niemand wilt in de vorm waarin hij verkeert. Daarom zal Barney derde willen worden.
De quote ligt in mijn optiek net te hoog!
donnypaatsss:
Premier League Darts, 7 mei om 21.00 uur
Premier League Darts, 7 mei om 21.00 uur
Om aan alle onzekerheid een eind te maken. Er zijn tot nu toe 14 wedstrijden geweest in de Premier League, daarin vond Chisnall 1 keer de T20 met zijn eerste pijl, de andere 13 wedstrijden vond hij geen T20. Dave Chisnall mocht 7 keer beginnen aan de partij en daarin vond hij 1 keer de T20 met zijn first dart.
Het gaat alleen om de first dart van Chisnall in dit geval!
Succes! (y)
Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn
De partij Taylor - Anderson zal denk ik eindigen in een gelijkspel of een nipte overwinning voor Taylor.
Dit omdat Taylor moet winnen en Anderson tevreden zal zijn met een gelijkspel maar zeker niet wilt verliezen.
De tips voor deze partij zijn daarom:
Over 11.5 legs @1.97
Phil Taylor DNB @1.90
Dit omdat Taylor moet winnen en Anderson tevreden zal zijn met een gelijkspel maar zeker niet wilt verliezen.
De tips voor deze partij zijn daarom:
Over 11.5 legs @1.97
Phil Taylor DNB @1.90
Vanavond de 15de speelronde in de Premier League. Met nog twee wedstrijden te spelen heeft Barney goede papieren om de play-offs te halen, hij staat op een knappe derde plaats. Om zich te verzekeren van de play-offs moet er vanavond gewonnen worden van de al uitgeschakelde James Wade. De afgelopen weken heeft Barney mij echt overtuigd dat hij de Premier League kan winnen. In deze vorm denk ik dat hij met gemak wint van de al uitgeschakelde Wade.
Barney -1,5 leg @2,20
Barney to win the Premier League @8
Barney -1,5 leg @2,20
Barney to win the Premier League @8
Chisnall - Bunting is in mijn ogen ook een fijne. Bunting is uitgegooid en voor hem zal het vanavond meer een 'moetje' zijn. Chisnall daarentegen vecht vanavond voor zijn laatste kans om als nummer 1 naar de finales te gaan. Bij winst van Chisnall en puntverlies van Van Gerwen kan hij bij winst volgende week tegen Mighty Mike himself op 1 komen.
Aangezien Chisnall vanavond voor Van Gerwen in actie komt denk ik dat hij vanavond vol voor de winst gaat en daarna gaat hopen op een hele sterke Lewis of mindere Van Gerwen.
Chisnall @ 1,91
Under 11,5 @ 1,71
Chisnall -1,5 @ 2,00
Aangezien Chisnall vanavond voor Van Gerwen in actie komt denk ik dat hij vanavond vol voor de winst gaat en daarna gaat hopen op een hele sterke Lewis of mindere Van Gerwen.
Chisnall @ 1,91
Under 11,5 @ 1,71
Chisnall -1,5 @ 2,00
Winning needs talent, to repeat it takes character - John Wooden