Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb je Norris nog nooit zien spelen???
0 Vind ik leuk's
Not sure if...
Maar goed, ja ik heb Norris vaak zien spelen en ondanks dat het een prima darter is denk ik dat Barney dat gewoon makkelijk wint.
0 Vind ik leuk's
Kan best dat barney wint, maar odd van 4.33 op Norris is niet mis.
0 Vind ik leuk's
Thornton most 180s

0 Vind ik leuk's
met Taylor Highest checkout en most 180s erbij
0 Vind ik leuk's
farazje:
Thornton most 180s

Haha weggegooid geld, Gurney gaat er echt wel meer gooien
0 Vind ik leuk's
Kijk je weleens darten farazje?
Als k bij 1 wedstrijd niet op most 180 zou spelen dan is het wel bij thornton - gurney

Thornton al tijden niet in vorm en gurney juist wel. Beide spelers kunnen in goede doen veel 180 gooien dus is het een erg grote gok.

Dan zou k nog eerder voor een total 180 overtje gaan.

Maar bij 9 van de 10 wedstrijden de komende ronde is het beter in te schatten dus snap überhaupt niet dat je deze eruit pikt. Verklaar je nader want iedereen kan wat roepen?
Waarschijnlijk gewoon een blindganger op de odd
0 Vind ik leuk's
PDC Quarter 2 winner: Adrian Lewis @4

In Lewis zijn kwart bevinden Phil Taylor, Barney, Huybregts, Norris, Hopp en Painter zich. Lewis zal hett opnemen in de volgende ronde tegen Barney of Norris en daarna waarschijnlijk tegen Taylor of Huybregts. Lewis was tegen Cullen ijzersterk en ik denk dat hij de beste speler is momenteel in dit kwart van het bracket. Ik denk dat hij in deze vorm langs zowel Barney/Norris als Taylor moet kunnen komen.
0 Vind ik leuk's
De kans dat hij zowel Barney als Taylor op rij klopt is ongeveer die odd waard. Niks meer, niks minder. Wordt enorm lastig.
0 Vind ik leuk's
Na de jammere onderbreking staan er morgen wel weer een partij lekkere wedstrijden op het programma met veel mogelijkheden.

Webster over 114.5 checkout @1.73
Webster bewees in zijn eerste wedstrijd op dit moment fantastisch te finishen. Met een finishpercentage van ruim 81% (!) boekte hij een 3-0 overwinning op Murnan. Highest checkout van 129. Ik verwacht een lange partij dus Webster zal naar mijn verwachting zeker een hoge finish gooien.

Gurney -1.5 @2.1
Imo de mustplay van deze speeldag. Thornton is geen schim van de Thornton zoals we hem tijden geleden zagen spelen, matig jaar. Ook in de eerste ronde niet overtuigend. Daar tegenover speelde Gurney erg sterk en denk ik dat dit een gemakkelijke overwinning voor hem zal worden.

Taylor 4-0 @2.25
Taylor bracht misschien wel een van de beste performances van de eerste ronde en gooide erg sterk. Painter geeft doorgaans niet thuis tegen the Power (8-0 onderling in televisie-ontmoetingen). Ik denk dat Phil er baat bij heeft wedstrijden als deze zo snel mogelijk binnen te slepen als hij ver wil komen in het toernooi.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.