Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
fsc-pride:
Voor de wedstrijd van zometeen (Whitlock - D. Webster) lijkt Player 2 Highest Checkout over 111.5 @1.85 me een vrij zekere. Gooide in de eerste partij tegen Bunting (in 5 gespeelde sets) 3x een finish boven de 100. Nu het om 4 gewonnen sets gaat ga ik van ongeveer 6 gespeelde sets uit. 112 gooien is bovendien maar één triple, wat geen probleem moet zijn voor Webster tegen een opponent als Whitlock, in mijn ogen.
Voor de wedstrijd van zometeen (Whitlock - D. Webster) lijkt Player 2 Highest Checkout over 111.5 @1.85 me een vrij zekere. Gooide in de eerste partij tegen Bunting (in 5 gespeelde sets) 3x een finish boven de 100. Nu het om 4 gewonnen sets gaat ga ik van ongeveer 6 gespeelde sets uit. 112 gooien is bovendien maar één triple, wat geen probleem moet zijn voor Webster tegen een opponent als Whitlock, in mijn ogen.
Voor zometeen ga ik voor Joe Cullen Highest Checkout over 114.5. In de eerste wedstrijd sterk gespeeld, gooide als hoogste finish weliswaar maar net hierboven (117), maar ik verwacht ook hier een finish >114.5. Is goed in vorm, en moet goed finishen om Lewis pijn te kunnen doen die over het algemeen toch altijd goed speelt op WK's.
Voor nu al op webster zetten op odd 2.40
Daar van was ik echt onder de indruk, dat moet toch makkelijk lukken
Daar van was ik echt onder de indruk, dat moet toch makkelijk lukken
Vind k een groot risico tegen suljovic. Die staat al een tijd goed te gooien en webster zeker niet. Hoeft maar weer ff last te krijgen van zijn darterittus en dan is het niks bijzonder meer.
Zou dan eerder de +1.5 spelen of over 4.5 180 voor webster. Lagere odds maar meer zekerheid in mijn ogen.
K vind de volgende combi eigenlijk nog het mooist volgende week:
Most 180 mvg, Wright en klaasen @2.20
Verder vind k de bet over 4.5 180 voor painter wel een leuke.
Ook de over 6.5 180 voor norris is een goeie, die gooit ze makkelijk en k verwacht een redelijk gelijk opgaande wedstrijd.
Zou dan eerder de +1.5 spelen of over 4.5 180 voor webster. Lagere odds maar meer zekerheid in mijn ogen.
K vind de volgende combi eigenlijk nog het mooist volgende week:
Most 180 mvg, Wright en klaasen @2.20
Verder vind k de bet over 4.5 180 voor painter wel een leuke.
Ook de over 6.5 180 voor norris is een goeie, die gooit ze makkelijk en k verwacht een redelijk gelijk opgaande wedstrijd.
In 4 dagen darten van 10 93eu gemaakt, nou wachten tot dinsdag om weer lekker op darten te betten haha
robincools:
In 4 dagen darten van 10 93eu gemaakt, nou wachten tot dinsdag om weer lekker op darten te betten haha
Haha lekker. Ik had twee van de negen bets niet goed, maar met verschillende stakes. Ongeveer 70 euri winst.
You only sing when you're winning!
Voor dinsdag:
Gurney -1.5 set handicap 2.1
Suljovic-Webster over 8.5 180 odd 1.73
Gurney -1.5 set handicap 2.1
Suljovic-Webster over 8.5 180 odd 1.73
funbetje:
Norris 4.33
Klaassen 1.30
Gurney 1.61
Mark Webster 2.75
Totale odd 24.92
Norris 4.33
Klaassen 1.30
Gurney 1.61
Mark Webster 2.75
Totale odd 24.92
Hoe kan je nou weer op Norris zetten, zelfs in een funbetje lol.
Magistrale odd voor Gurney zeg, vond hem erg sterk 1e ronde en Thornton juist helemaal niet. Dat wordt flink pompen
Magistrale odd voor Gurney zeg, vond hem erg sterk 1e ronde en Thornton juist helemaal niet. Dat wordt flink pompen