Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Lord Huybrechts, heerlijk. Jammer dat Chokenall weer eens pas gaat darten bij 2-2 maar heerlijke avond.
Michael Smith kende een moeilijk jaar, maar speelde zijn eerste ronde partij sterk. Hij had met Ricky Evans een pittige loting, maar uiteindelijk wist hij hem toch te verslaan met een prima gemiddelde van 97. In deze wedstrijd werd ook duidelijk dat Smith momenteel mentaal sterk is, hij knokte zich tot twee maal toe terug van 0-1 en 1-2 in sets achterstand. King knokte zich moeizaam langs West door een 0-2 sets in achterstand om te buigen naar een 3-2 overwinning, maar hij heeft me niet echt kunnen overtuigen. Deze wedstrijd is vooral afhankelijk van Smith, wanneer Smith hetzelfde niveau haalt wint hij morgen van King. Smith heeft zijn vertrouwen een boost gegeven met zijn overwinning tegen Evans. Ik denk dat Smith een relatief makkelijke wedstrijd tegemoet gaat, hij lijkt zijn vorm op tijd terug te hebben gevonden. Smith -1.5 sets @1.95
Smith - King Smith
Jenkins - van de Pas over 5.5
Odd 2.28
Jenkins - van de Pas over 5.5
Odd 2.28
Lekker veel partijen vandaag, al zie ik meer brood in de avondpartijen, toch wat leuke bets kunnen vinden.
Clayton over 4.5 180s @2.1
Leuke statistiek van Wayne Mardle betreffende de 180s van deze 2 spelers: "In the last 129 legs, Ian White has hit 21 180s. That's an average of one maximum every six legs. Johnny Clayton, meanwhile, has hit 26 180s in his last 113 legs. That's one maximum on average in every 4.3 legs."
Ik verwacht dat dit wel eens een partij met 6+ sets kan gaan worden dus is er alle ruimte om deze line binnen te halen. Ook de Clayton most 180s @3.75 is interessant voor deze odd.
Smith -1.5 @2
Smith heeft te kennen gegeven zich zeer goed te hebben kunnen voorbereiden op dit WK. Dat was aardig te zien in de eerste ronde, want na een paar hele matige maanden verscheen hij redelijk sterk aan de oche. Van King ben ik niet zo onder de indruk, al maanden niet en ronde 1 bevestigde dit.
Clayton over 4.5 180s @2.1
Leuke statistiek van Wayne Mardle betreffende de 180s van deze 2 spelers: "In the last 129 legs, Ian White has hit 21 180s. That's an average of one maximum every six legs. Johnny Clayton, meanwhile, has hit 26 180s in his last 113 legs. That's one maximum on average in every 4.3 legs."
Ik verwacht dat dit wel eens een partij met 6+ sets kan gaan worden dus is er alle ruimte om deze line binnen te halen. Ook de Clayton most 180s @3.75 is interessant voor deze odd.
Smith -1.5 @2
Smith heeft te kennen gegeven zich zeer goed te hebben kunnen voorbereiden op dit WK. Dat was aardig te zien in de eerste ronde, want na een paar hele matige maanden verscheen hij redelijk sterk aan de oche. Van King ben ik niet zo onder de indruk, al maanden niet en ronde 1 bevestigde dit.
Geen tijd voor uitgebreide voorbeschouwing, picks voor vnv:
Webster over 4.5 180 @1.9, sicke line
Webster most 180 @3.65
Anderson - Gilding over 11.5 180 @2
Cullen over 5.5 set @1.8
Webster over 4.5 180 @1.9, sicke line
Webster most 180 @3.65
Anderson - Gilding over 11.5 180 @2
Cullen over 5.5 set @1.8
Gooit webster zo vaak 180?
Bij mij is die odd 2.20
Bij mij is die odd 2.20
Ik ken hem niet goed, maar in ronde 1 gooide hij er volgens mij 8.
Bevestigd. Hij gooide 8 keer 180 in zijn 3-2 partij tegen Bunting. Whitlock gooide 1x 180 in zijn 3-0 partij tegen Horvat. Beide mannen gooiden een finish boven de 150; Whitlock zelfs twee.
Voor de wedstrijd van zometeen (Whitlock - D. Webster) lijkt Player 2 Highest Checkout over 111.5 @1.85 me een vrij zekere. Gooide in de eerste partij tegen Bunting (in 5 gespeelde sets) 3x een finish boven de 100. Nu het om 4 gewonnen sets gaat ga ik van ongeveer 6 gespeelde sets uit. 112 gooien is bovendien maar één triple, wat geen probleem moet zijn voor Webster tegen een opponent als Whitlock, in mijn ogen.
Ik pak Webster to win live @3.15
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee