Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nog lekkere dartstips guys? ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Zonde van Meulenkamp gisteren... Als hij Suljovic een keer kon pakken dan was het gisteren. Goed begin, maar toen kreeg hij last van de bibbers en loslatende batches. Toch te weinig ervaring op een groot podium, maar blijft zonde want Suljovic speelde ook dramatisch.

Vandaag weer een nieuwe dag en nieuwe kansen:

Combi @2,17

Van der Voort - Hopp; Van der Voort @1,55
2 jaar geleden nog 4-0 voor Fast Vinnie op het WK. Van der Voort natuurlijk een zware tijd achter de 'rug' met zijn rug, maar hij lijkt de ergste pijn achter zich te laten. Bij de Player Championschip Finals zag het er al een stuk beter uit. Bij Max Hopp is het tot nu toe altijd net niet. Hij lijkt niet goed te kunnen omgaan met de druk die op zijn schouders ligt. Denk dat Van de Voort, als hij een redelijk niveau haalt, niet veel te vrezen heeft van deze Duitser.

Huybrechts - Wilson; Over 3,5 sets @1,40
Op het EK eind oktober dit jaar was het nog 3-6 voor Wilson. Huybrechts is natuurlijk wel de favoriet in deze partij. Ik was vooral onder de indruk van zijn Player Championship Finals waar hij een heel hoog niveau liet zien, echter is hij nog steed behoorlijk wisselvallig. Ik geloof dan ook niet dat Huybrechts met 3-0 wint, want Wilson is ook zeker geen nobody, de voormalig nummer 1 van de BDO heeft een succesvolle overstap naar de PDC gemaakt, met behoorlijke resultaten in 2016.
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond zag ik dat de under 32.5 total 180s voor alle 4 matches samen op 2.10 stond. Dat zou betekenen dat er meer dan 8 180s gemiddeld per wedstrijd gegooid moeten worden. Nou komen er natuurlijk wat 180 smijters aan de oche, met name Huybrechts en Chisnall. Maar vanavaond zijn er zmeerdere mannen die regelmatig 180 gooien. Aan de andere kant is 8 per wedstrijd wel vrij veel, zeker als je je bedenkt dat een wedstrijd ook in 3 sets gespeeld kan zijn. Vroeg me af hoe jullie tegenover deze weddenschap staan.
0 Vind ik leuk's
ik heb ook eens gekeken.

Ik vond daar vooral mooi: meeste 180's huybrechts aan een odd van 2

zou deze niet goed te spelen zijn guys?
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
jappindo:
Voor vanavond zag ik dat de under 32.5 total 180s voor alle 4 matches samen op 2.10 stond. Dat zou betekenen dat er meer dan 8 180s gemiddeld per wedstrijd gegooid moeten worden. Nou komen er natuurlijk wat 180 smijters aan de oche, met name Huybrechts en Chisnall. Maar vanavaond zijn er zmeerdere mannen die regelmatig 180 gooien. Aan de andere kant is 8 per wedstrijd wel vrij veel, zeker als je je bedenkt dat een wedstrijd ook in 3 sets gespeeld kan zijn. Vroeg me af hoe jullie tegenover deze weddenschap staan.

Leuke weddenschap, welke bookmaker biedt dit aan? Wat je zegt zijn acht per wedstrijd wel veel. Op een enkele pot na (Cadby v Cullen bijvoorbeeld), behalen nog niet veel spelers een topvorm in de eerste ronde. Ik deel je mening wat betreft deze weddenschap. Het is dan wel te hopen dat inderdaad Huybrechts, Chisnall of Van der Voort niet ineens achterlijk veel 180s gaan gooien.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
richard123:
jappindo:

Leuke weddenschap, welke bookmaker biedt dit aan? Wat je zegt zijn acht per wedstrijd wel veel. Op een enkele pot na (Cadby v Cullen bijvoorbeeld), behalen nog niet veel spelers een topvorm in de eerste ronde. Ik deel je mening wat betreft deze weddenschap. Het is dan wel te hopen dat inderdaad Huybrechts, Chissnall of Van der Voort niet ineens achterlijk veel 180s gaan gooien.

Unibet bied deze weddenschap aan. Hoop dat het gewoon in 1 wedstrijd compleet stilvalt dan is het goed mogelijk.
0 Vind ik leuk's
Waar staat deze weddenschap staan? Vind hem niet op unibet.

0 Vind ik leuk's
Bij darts > Outrights > PDC World Championship 2017 - 22 December evening specials.

Daar vind je die bet
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Found it! Dankjewel!
0 Vind ik leuk's
De odds voor Huybrechts staan te hoog en kan ik niet laten liggen tegen een Wilson die dan misschien wel een aardig jaar gehad heeft, maar toch de laatste toernooien imo flink tegenvalt. Een enorme chokepartij tegen Hughes en een nederlaag tegen Kamphuis spreken ook niet echt tot de verbeelding. Huybrechts daarentegen vind ik erg sterk de afgelopen maanden. Hij speelt altijd sterk tegen mindere tegenstanders en wint ook vaak eenvoudig, om vervolgens net te kort te komen tegen de grotere jongens.

Huybrechts -1.5 @2 is dus een machtige odd. 3-0 @4 en de King of the Oche @3.75 zijn imo odds met prima value.
---
Chisnall sterk op de PCF, Rowby-John een matig jaar. Gooit vaak gemiddelden zeer variërend tussen de 80 en 90, waarmee je dus veel te kort komt tegen Chisnall. Mocht Chizzy zijn normale niveau halen en er geen rare chokeset tussen hebben zitten wordt dit gewoon: 3-0 @2.1
---
Van Klaasen en vd Voort blijft ik allebei af. Klaasen is de laatste maanden imo niet dwingend genoeg dus een 3-0 bet vind ik te risky, al is de Graaf ook zeker geen hoogvlieger. Klaasen heeft natuurlijk wel bewezen wat hij kan op een WK. Misschien valt er live wat te halen.
De odds bij vd Voort liggen imo veel te ver uit elkaar in een match die 55/45 is. Een bet op vd Voort tegen die odd is het niet waard en de handicaps zijn ook niet echt aantrekkelijk in deze wedstrijd die best wel eens 3-2/2-3 kan eindigen. Zelfde verhaal, misschien live wat te halen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.