Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lekker!
Had zelf Barney king of the oche gezet quote 3,50 (matchwinner, highest check-out & most 180). Easy binnen
0 Vind ik leuk's
Richard, ik heb eens gekeken op de darts voor vandaag.

Meulenkamp krijgt hier een odd van 5 tegen Suljovic.
Is dit niet de moeite om eens een beetje op te gooien?
Hij heeft toch laatst mooie overwinningen geboekt tegen Anderson en Bunting.

wat denken de kenners hiervan?
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:

Ik zal zo eens wat dieper op de materie ingaan, maar ik zie hier ook wel wat value in (met een behoorlijke slag om de arm, dat wel). In principe is Suljovic gewoon een betere darter dan Meulenkamp. Hij heeft behoudens de laatste maand een zeer goed jaar achter de rug en staat niet voor niets in de top tien van de wereld, wat ook de hoge odd van Meulenkamp kan verklaren. Toch lijkt Suljovic momenteel niet tot op het bot gemotiveerd. Zo laat hij waarschijnlijk de Premier League lopen, mocht hij een uitnodiging krijgen. Ik zou hem sowieso lowstake spelen als ik jou was, maar zal straks even kijken of er een mooie set-handicap beschikbaar is.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Ik zelf zou persoonlijk dan eerder gaan voor de over 3,5 sets @1,57 of meulenkamp +1,5 sets @2,50 ipv hem op winst te pakken. Ik heb het meest vertrouwen in de over 3,5 sets dit vanwege het finishen van suljovic waarmee die meulenkamp op belangrijke momenten eventueel pijn kan doen en de wedstrijd sneller naar zich toe kan trekken en ik het dan eerder 3-1 zie worden voor suljovic dan 3-2 of winst voor meulenkamp.
0 Vind ik leuk's
maarten071:
Ik zelf zou persoonlijk dan eerder gaan voor de over 3,5 sets @1,57 of meulenkamp +1,5 sets @2,50 ipv hem op winst te pakken. Ik heb het meest vertrouwen in de over 3,5 sets dit vanwege het finishen van suljovic waarmee die meulenkamp op belangrijke momenten eventueel pijn kan doen en de wedstrijd sneller naar zich toe kan trekken en ik het dan eerder 3-1 zie worden voor suljovic dan 3-2 of winst voor meulenkamp.

Helemaal met je eens! Ik ga low-stake op 3-1 spelen.
0 Vind ik leuk's
richard123:
yellowboy:

Ik zal zo eens wat dieper op de materie ingaan, maar ik zie hier ook wel wat value in (met een behoorlijke slag om de arm, dat wel). In principe is Suljovic gewoon een betere darter dan Meulenkamp. Hij heeft behoudens de laatste maand een zeer goed jaar achter de rug en staat niet voor niets in de top tien van de wereld, wat ook de hoge odd van Meulenkamp kan verklaren. Toch lijkt Suljovic momenteel niet tot op het bot gemotiveerd. Zo laat hij waarschijnlijk de Premier League lopen, mocht hij een uitnodiging krijgen. Ik zou hem sowieso lowstake spelen als ik jou was, maar zal straks even kijken of er een mooie set-handicap beschikbaar is.

Kom op, Suljovic is een van de meest gepassioneerde spelers van de tour. De Premier League laten lopen getuigd juist van enorme motivatie, aangezien het geen ranking-event is. Het is alleen financieel interessant en Suljovic is juist puur geïnteresseerd in een top 8 ranking. Motivatie is absoluut geen issue bij hem. Wel ben ik het ermee eens dat Meulenkamp met zijn sterke finishes zeker een set moet kunnen pakken.
0 Vind ik leuk's
Ook maar eens een 12-voudige funcombi geplaatst @24.09

https://gyazo.com/c18b25df50adf405f6e007d664ffbb5a
0 Vind ik leuk's
hetisboerie:
richard123:
yellowboy:

Kom op, Suljovic is een van de meest gepassioneerde spelers van de tour. De Premier League laten lopen getuigd juist van enorme motivatie, aangezien het geen ranking-event is. Het is alleen financieel interessant en Suljovic is juist puur geïnteresseerd in een top 8 ranking. Motivatie is absoluut geen issue bij hem. Wel ben ik het ermee eens dat Meulenkamp met zijn sterke finishes zeker een set moet kunnen pakken.

Ben ik niet helemaal met je eens. Er zullen ongetwijfeld meerdere redenen voor zijn geweest alleen werd het reizen en het niet willen fungeren als figurant als belangrijkste redenen aangehaald. Hij wilde niet nog frequenter van huis en zijn familie zijn en de kosten zouden te hoog worden. Wat mij betreft is een darter die het hoogste niveau wil nastreven altijd geïnteresseerd in het spelen van de Premier League. Misschien ben ik wat te kort door de bocht door vervolgens te zeggen dat hij niet tot het bot gemotiveerd is, maar zo komt deze keuze over.
0 Vind ik leuk's
Weekje onderweg met de WK Darts, vanavond hele interessante partij Suljovic - Meulenkamp. Op basis van ranking zou Suljovic deze partij natuurlijk makkelijk moeten winnen, echter in de eerste ronde zie je wel vaker dat de favoriet het moeilijk heeft tegen de underdog. Dit is bij uitstek zo'n partij denk ik. Suljovic heeft natuurlijk een fantastisch jaar achter de rug, maar de laatste tijd zijn de prestaties ronduit slecht te noemen. In de eerste ronde uitgeschakeld op zowel de Grand Slam als op de Player Championship Finals en het afmelden voor de Premier League vind ik ook maar een raar verhaal. Hij vind zichzelf niet constant genoeg zegt hij, maar staat wel 8e op de Order of Merit. En week in week uit topwedstrijden spelen wordt volgens mij niemand slechter van. Meulenkamp is vooral goed op de finishes en aangezien Suljovic ook zeker geen scoringsmachine is komt Meulenkamp vaak in de gelegenheid om een dubbel te gooien.

Suljovic - Meulenkamp; Over 3,5 set @1,61 (7/10)
Suljovic - Meulenkamp; Meulenkamp, set handicap +1,5 @2,55 (3/10)
0 Vind ik leuk's
Speeldag 7 WK Darts (eerste ronde, best of 5 sets):
Gisteravond zagen we Raymond van Barneveld de volgende ronde bereiken. Barney had geen enkele moeite met Robbie Green. Helaas kreeg Christian Kist het niet voor elkaar om Brendan Dolan over de knie te leggen. Voor een aantal weddenschappen was het gelukkig wel goed nieuws. Vanavond gaat Ron Meulenkamp een poging wagen om de tweede ronde te bereiken. Hij zal in de naam van Mensur Suljovic een aardige kluif hebben.

19:20 Zoran Lerchbacher (3.2) v Simon Stevenson (1.44) (Voorronde)
De bookmakers kiezen Simon Stevenson als favoriet. Dat is simpelweg te verklaren door naar de resultaten van het laatste jaar te kijken. Stevenson heeft hier en daar nog wat aardige prestaties neergezet. Een enkeling zal de Brit kennen van de Players Championship Finals. Toen stuurde Jelle Klaasen hem naar huis. Tegenstander Zoran Lerchbacher is de eerste Oostenrijker die aan de oche verschijnt vanavond. In mijn optiek de grote onbekende en wat research leert ons dat dat ook niet zo vreemd is. Lerchbacher heeft weinig tot geen noemenswaardige prestaties behaald in het verleden. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik dit duel links laat liggen, aangezien het voor mij gissen is wat deze twee darters kunnen.

20:00 Mensur Suljovic (1.22) v Ron Meulenkamp (5.2)
Een duel waarin een Nederlander op het podium verschijnt is natuurlijk extra interessant. Ron Meulenkamp verraste vriend en vijand door op de Players Championship Finals wereldkampioen Gary Anderson uit te schakelen. Er moet wel een kleine kanttekening bij deze overwinning worden gezet: Anderson probeerde in deze periode het dragen van een bril, waardoor hij ook een kortere pijl moest gebruiken. Toch gooide Anderson een gemiddelde van bijna 102, waar Meulenkamp met 93 niet aan kon tippen. Het enorme finishpercentage van Meulenkamp (75%) leverde de Nederlander de winst op. Zoals eerder in dit topic al werd benoemd, lijkt dat ook tegen Mensur Suljovic het wapen te moeten worden. De Oostenrijker kende een stroeve laatste maand en moet het, zoals eerder genoemd, niet hebben van zijn enorme gemiddelden.

Uiteindelijk is het logisch als Suljovic dit duel ‘gewoon’ naar zich toe weet te trekken. Hij staat immers niet voor niets in de top tien en kende, behoudens de afgelopen maand, gewoon een uitstekend seizoen. Persoonlijk mik ik op de 180s. Beide heren staat nou niet echt bekend om de hoge scores en wanneer Suljovic zijn niveau haalt zal dit geen lange pot worden. Ik ga voor under 6.5 180s. Unibet biedt deze weddenschap voor 1.8 aan.

21:00 James Wade (1.14) v Ronny Huybrechts (7)
De tweede interessante affiche van de avond. James Wade is momenteel de nummer zes van de wereld, terwijl Ronny Huybrechts zichzelf terugvindt op de 44ste plek van de Order of Merit. Om Wade een outsider te noemen voor de eindoverwinning. is misschien iets te enthousiast, al is het wel gewoon een goede darter. Hij heeft in het verleden laten zien op de grote toernooien er te kunnen staan. Zo stond hij in het verleden al drie keer in de finale van een WK. Wat dat betreft lijkt Ronny Huybrechts geen kans te hebben op een plekje in de volgende ronde. Ondanks de lagere klassering van de Belg en het feit dat hij geen fulltime prof is, zal hij zich ongetwijfeld willen opladen voor dit toernooi en ligt onderschatting van Wade op de loer. Ik vind het een lastig duel om een goede weddenschap te vinden. Ik denk aan een sethandicap James Wade -2.5, wat gelijk staat aan correct score 3-0 of under 3.5 sets. Al deze weddenschappen hebben een odd van 1.90.

22:00 Robert Thornton (1.17) v Lerchbacher or Stevenson (7)
De laatste wedstrijd van de avond staat in het teken van de eerste ronde van Robert Thornton. De Schot zal niet met veel plezier terugkijken op het afgelopen jaar. Het wilde niet vlotten en zag zichzelf geen enkele keer verder dan de kwartfinale komen op een toernooi. Tweemaal behaalde hij een kwartfinale en dat is te weinig voor de nummer acht op de Order of Merit. Het is dus afwachten hoe hij aan dit WK verschijnt. Aangezien de bookmakers vol voor een overwinning van The Thorn gaan, liggen de odds nogal ver uit elkaar. Mocht een van de qualifiers een uitstekende indruk achterlaten in de voorronde, is het misschien leuk om daar een bijpassende weddenschap op af te sluiten. Het is namelijk niet ondenkbaar dat Thornton een set (of misschien wel meer) weg moet geven, gezien zijn vorm van dit jaar. De bookmakers geven echter nog niet alle weddenschappen vrij, waardoor we daar nog even geduld voor moeten hebben.

Uiteraard heb ik de wijsheid ook niet in pacht en blijft de lijn tussen wel en niet een leg, set of overwinning pakken flinterdun. Letterlijk en figuurlijk. In ieder geval weer veel plezier gewenst!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.