Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Speeldag 10 WK Darts (tweede ronde, best of 7 sets):
Het beste aan het afsluiten van de kerstdagen, is ongetwijfeld de herstart van het WK Darts. Vandaag en vanavond staat er genoeg op het menu om naar uit te kijken. Overigens zendt RTL 7 dit spektakel vanaf 14.00 ook op tv uit. Het grootste dartevenement ter wereld biedt ons vandaag zes duels, waarin twee Nederlanders in actie komen. Raymond van Barneveld gaat verder met zijn loodzware schema, terwijl Michael van Gerwen weinig moeite zou moeten hebben met Cristo Reyes. Om het avondprogramma te volmaken, mag ook Phil Taylor nog aan de bak.

14.00 Mensur Suljovic (1.53) v Mark Webster (2.75)
Een lastig duel om een winnaar aan te wijzen, aangezien een goede Mark Webster het niveau van Mensur Suljovic zeker kan benaderen. De odd van Webster lijkt daardoor iets te hoog te liggen. Hij gooide in zijn eerste wedstrijd (3-0 overwinning op Joe Murman) een checkout gemiddelde van bijna 82%. De goede vorm lijkt er te zijn, al is dat bij Webster wel wat broos. Door zijn eerdere darteritus (enorme vormdip waarin de darter op door een onverklaarbare reden niet meer goed kan gooien) is het even afwachten in hoeverre hij daar echt van is hersteld.

15:00 Robert Thornton (2.5) v Daryl Gurney (1.65)
Robert Thornton is niet in vorm. De wedstrijden in aanloop naar het WK vielen veelal tegen. De odd van Gurney is wat dat betreft van een prima hoogte om daar op te spelen. Ik verwacht namelijk niet dat het WK voor Thornton nog heel lang gaat duren. Ik speel op een overwinning van Gurney.

16:30 Dave Chisnall (1.25) v Chris Dobey (4.6)
In principe moet dit duel gewoon een prooi zijn voor Dave Chisnall. Hoewel Chizzy niet altijd even constant is, is het wel een betere darter dan opponent Chris Dobey. Toch mag Chisnall dit duel zeker niet onderschatten en aangezien de eerste ronde met hangen en wurgen werd gewonnen. Chisnall gooide in zijn eerste wedstrijd op dit WK negen 180s in vijf sets. Ik verwacht dat het hem dat aantal weer lukt te behalen: Over 8.5 180s Dave Chisnall @ 1.73.

21.00 Raymond van Barneveld (1.25) v Alan Norris (5)
Ik verwacht weinig problemen voor Raymond van Barneveld. Hij steekt in een zeer goede vorm, wat ook de laatste maanden voor het WK duidelijk werd. Norris is daarentegen wat wisselvallig, buiten het feit dat het kwalitatief gewoon een mindere darter is dan Barney. Ik geloof er wel in dat Barney niet meer dan twee sets hoeft weg te geven: Set handicap -2.5 Raymond van Barneveld @ 2.10.

22.15 Phil Taylor (1.07) v Kevin Painter (11.5)
Eigenlijk is het verschil tussen deze twee darters nog groter dan in de wedstrijd die hier voorafgaande plaats gaat vinden. Phil Taylor zal in principe gehakt kunnen maken van Kevin Painter, de man die eigenlijk niet op dit toernooi aanwezig zal zijn. Het afhaken van Kyle Anderson (problemen met zijn visum), was Painter welkom. Ik zet wat kleingeld op een onder 123.5 finish van Phil Taylor @ 1.90. Ik ga er vanuit dat hij weinig onder druk komt te staan, waardoor de druk niet enorm opgevoerd wordt en de noodzaak van hoge finishes minder aanwezig is.

23.30 Michael van Gerwen (1.02) v Cristo Reyes (29)
Een wedstrijd van Michael van Gerwen is in mijn optiek altijd genieten. Hij zet er nooit een rem op, ook al is het niveauverschil nog zo groot. In de verwachting ligt een gemakkelijke overwinning, waar de bookmakers uiteraard in meegaan. De bizarre odd van 1.02 is daadwerkelijk de hoogste die je kan krijgen voor een overwinning van MVG. Ik laat dit duel links liggen en ga rustig genieten van The Green Machine.

Over tien minuten gaat RTL 7 los. Veel plezier met deze heerlijke dag darts!
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
daffie:
Ik heb Webster ook gespeeld @ 2.75

whoppa !
0 Vind ik leuk's
180s binnen.. wat een spannende match.. jammer van Thornton gunde hem wel matchwinst.
0 Vind ik leuk's
Mijn stokpaardje: Barney to finish over x weer binnen, nu wel nipt voor het einde. 2 uit 2 nu met die finish bets. O
0 Vind ik leuk's
Mijn stokpaardje: Barney to finish over x weer binnen, nu wel nipt voor het einde. 2 uit 2 nu met die finish bets.
0 Vind ik leuk's
Ik zat ook op 2 uit 2, helaas gooit Taylor direct in de eerste leg een finish van 167 haha.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
nogmaals most 180 Wright, anderson en Klaasen staat in de combo op 1.90 bij unibet.

Most 180 klaasen + Anderson is in mijn ogen sowieso 100% free money. Dolan en Van der Pas gooien over het algemeen niet zoveel 180 en Klaasen en Anderson wel.
Pompen op die handel zou ik zeggen.

Anderson king of the oche @1.73 vind ik ook wel een mooie. Zie hem sowieso die partij wel winnen en de meeste 180 gooien. Enige twijfel is dan de hoogste check-out maar dit kan Anderson natuurlijk ook.

0 Vind ik leuk's
Oftewel: totaal geen value voor die quotering.
0 Vind ik leuk's
Huybrechts highest checkout ook garantie
0 Vind ik leuk's
1.73 voor king of the oche is weinig.

Gister barney king of the oche 2.55 en ik geloof dat die odd zelfs op 3.4 gestaan heeft.

odds onder de 1.8 vind ik bij darts de moeitw niet waard. En niet omdat ik verwaand ben of zo. Maar gister vgerwen 4-0 cs was 1.57 dacht ik. Terwijl er dan veel meer value zit op een setje voor zijn tegenstander.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.