Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Klaasen wint overtuigend, morgenmiddag opmaken voor Chisnall-Klaasen. voorspellingen?? Ik zeg Chisnall...
keeperstan99:
Klaasen wint overtuigend, morgenmiddag opmaken voor Chisnall-Klaasen. Voorspellingen?? Ik zeg Chisnall...
Klaasen wint overtuigend, morgenmiddag opmaken voor Chisnall-Klaasen. Voorspellingen?? Ik zeg Chisnall...
Zijn telkens erg close partijen. Ben benieuwd naar de over x set handicap.
ralluf:
Lewis en webster heb ik.
Maar ik ben dan wel anti barney, ik vind dat echt een kwallekop. Kan er niks aan doen.
Lewis en webster heb ik.
Maar ik ben dan wel anti barney, ik vind dat echt een kwallekop. Kan er niks aan doen.
Kan deze man een permanente ban krijgen voor deze uitspraak?
Webster kan heus wel setje pakken van MvG, odd 1.67
mikefr1908:
Ben ik het mee eens.
Free money en pompen zei je?
Zoals al reeds gezegd hier, gewoon nul value en een slechte bet.
Heb je dik mazzel dat ie er nog rap 2 gooit.
Volgens mij is de bet gewoon gewonnen dus niet zo zeiken. De rest telt niet.
0570:
Free money en pompen zei je?
Zoals al reeds gezegd hier, gewoon nul value en een slechte bet.
Heb je dik mazzel dat ie er nog rap 2 gooit.
Volgens mij is de bet gewoon gewonnen dus niet zo zeiken. De rest telt niet.
[/quote
volgens mij nog niet gewonnen want je had het over anderson + klaasen. Dat is een combi volgens mij waarvan er nog 1 gespeeld moet worden.
Wright 4-0 @2.1
Anderson 4-0 @2.9
Barney @1.9
voor vnv
Anderson 4-0 @2.9
Barney @1.9
voor vnv
Ik speel alleen: Peter Wright most 180s, highest checkout and wins @2.2. Klein gokje, om de wedstrijd wat op te leuken. Hopelijk kunnen Van de Pas en Van Barneveld dat bij de andere twee duels doen.
You only sing when you're winning!
richard123:
Ik speel alleen: Peter Wright most 180s, highest checkout and wins @2.2. Klein gokje, om de wedstrijd wat op te leuken. Hopelijk kunnen Van de Pas en Van Barneveld dat bij de andere twee duels doen.
op welke site? bij unibet is deze maar 1.6
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don