Wedden op Basketbal: NBA 2020/2021
NBA 2020/2021
In dit topic zal ik al mijn NBA-tips en voorbeschouwingen voor het komende seizoen gaan delen. Dit jaar helaas geen uitgebreide openingspost al had ik dit wel graag willen doen. De Los Angeles Lakers gaan dit seizoen proberen om hun titel te verdedigen. Zij wisten zich afgelopen seizoen tot kampioen te kronen nadat ze met 4-2 te sterk waren voor Miami Heat in de NBA Finals. Het afgelopen seizoen stond natuurlijk net zoals alle andere topsportcompetities stil vanwege het corona-virus, in Amerika besloten ze echter om een Bubble te creëren waardoor het seizoen alsnog kon worden uitgespeeld. Zonder publiek gingen 22 (van de 30 in totaal) teams op jacht naar het kampioenschap op het ESPN Wide World of Sports Complex in Orlando. Dit jaar zullen alle teams weer in de eigen stadions spelen maar er zal nog geen publiek aanwezig zijn, de verwachting is natuurlijk wel dat de stadions langzaam maar zeker worden gevuld met kleine aantallen toeschouwers. Verder is het belangrijk om te weten dat er dit seizoen 72 reguliere competitiewedstrijd zijn, dit waren er in het verleden altijd 82. De NBA gaat van start op 23 december met de wedstrijd tussen de Brooklyn Nets en Golden State Warriors, een aantal dagen later staat alweer het 2e Kerstdag programma op de kalender en die speelronde is traditioneel gevuld met toppers. Wie gaat er dit seizoen vandoor met de titel? Het is in ieder geval een feit dat er een aantal teams in staat zijn om het de Los Angeles Lakers ontzettend lastig te maken.
Quoteringen Winner - Including Playoffs / Eastern Conference Winner - Including Playoffs / Western Conference Winner - Including Playoffs (Unibet)
Tips volgen nog.
Ja Lakers verliezen van Detroit....
Met top scorer de uitgerangeerde Blake Griffin,hou toch op.
En vriend Batum bij de Clippers die ik ff liet lopen opeens 18 pts
Gaat helemaal nergens meer over dit seizoen.
Klopt, voor de betters is het geen doen, de neutrale toeschouwer zal het wel leuk vinden zo.
Vandaag toch weer een poging wagen =)
Trae Young (Atlanta Hawks) over 27.5 points @1.85 (Low, Unibet)
Collin Sexton (Cleveland Cavaliers) over 21.5 points @1.83 (Low, Unibet)
Lekkere Treble gisteren,alleen nog overwinning van de Nets.Mijn god,wat een gestuntel.De extreem zwakke defense gaat ze de kop kosten.Leuk drie van die sterren maar als je geen defense daardoor kan aantrekken.5 punten voor in de laatste 10 seconden en dan in 5 seconden op achterstand komen,toch knap.
Lekkere Rockets. Met 28 driepunters. Doe je goed mee !
Damn, Nets winnen een close game van de Clippers, dat dan weer wel.
Van Vleet die even voor 54 punten gaat bij de Raptors -_-
Ja ,was ook voor de Clippers gegaan,helaas. Vannacht eens kijken naar Miami,dat moet toch ruim langs de Wizards kunnen gaan.Al was Dragic tegen de Hornets dramatisch.Eens kijken voor een goede handicap bet.
Wat denk je van MVP? LeBron James is opeens de 'top' favoriet en dat terwijl zijn stats toch minder zijn dan vorig jaar. Kevin Durant vind ik wel een interessante optie, als je 30+ punten gemiddeld weet te scoren na zo'n zware blessure is dat echt ontzettend knap. Pre season Luka Doncic gespeeld maar hij en de Mavericks (dat vooral) vallen toch tegen.
Ik vind de prestaties van Beal ook bijzonder imponerend.In een toch hele matige ploeg als de Wizards,althans in mijn optiek.
Je bent sowieso geen MVP-kandidaat als je de Playoffs niet haalt, dan zal Beal al moeten traden en bij geen ander team zal die 35+ punten per wedstrijd scoren.